Je kan de rechthoek ook uitrekken hequote:Op zondag 26 juli 2009 19:20 schreef BluesRebel het volgende:
Heeft iemand enig idee wat de goede resolutie is voor een wallpaper? Als ik een afbeelding van internet download en op de sdcard gooi, dan moet ik bij het instellen steeds een kleinere rechthoek eruit kiezen
Die resolutie gebruikte ik al maar nooit geweten dat je die rechthoek kan uitrekkenquote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Je kan de rechthoek ook uitrekken heJe vinger op een hoek houden en dan naar buiten slepen met je vinger.
640x480 is de resolutie die je moet hebben. 640 pixels breed en 480 pixels hoog.
Bovendien kan je allerlei wallpaper apps downloaden
Edit: resolutie aangepast
quote:Communities are funny. When the same thing is repeated over and over by bloggers who can't possibly know, everybody assumes it's true.
Het mapje niet, of de apps niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:48 schreef makkie88 het volgende:
ech apart, op me home screen heb ik zon mapje gemaakt met apps, maar ik kan deze voor geen mogelijkheid meer openen...
Ik heb t ook niet maar plaatste het hier voor de liefhebbersquote:Op maandag 27 juli 2009 12:06 schreef Dikke_Man het volgende:
Ja, had het al gezien, alleen ik heb geen ExchangeMaar wel positief
Dat zou mooi zijn inderdaad want die van nu stelt niks voor en zit met bugs. Hopelijk een snelle release.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:31 schreef Dikke_Man het volgende:
Er is nu trouwens iemand begonnen met een Hyves app die daadwerkelijk gebruik maakt van de Hyves API. Niet dat laffe spul wat Hyves zelf naar buiten heeft gebracht (je eigen API vrijwel niet gebruiken)
Volgens Hi werd het toch de 31e?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou mijn Hero vandaag binnen moeten hebben, schijnt HTC ze verdomme nog steeds niet geleverd te hebbe.
algebeld wist 3 dagen geleden nog met zekerheid te zeggen dat het de 27e zou worden, maar vanochtend ontving ik een mailtje waarin staat dat ze woensdag nog eens zullen kijken wat er gaat gebeurenquote:
volgens mij is dat al te doen met logmein kan je zelfs je beeldscherm overnemen,quote:Op maandag 27 juli 2009 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks! Heeft iemand al met succes via z'n Androidfoon z'n thuispc weten te remoten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |