Jij bent niet geslaagd, en nu ga je ook nog klagen over je school?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef Aaaaargh het volgende:
Ik was al niet geslaagd, dat wist ik. Volgend jaar zou ik dus de vakken in gaan halen die ik niet gehaald had: natuurkunde en nederlands.
Kreeg ik gisteren mijn cijferlijst binnen, stond er dat ik ook wiskunde niet gehaald had. Dus ik vandaag zo bellen naar die leraar: "Ja, er is een foutje gemaakt, voor wiskunde sta je inderdaad ook een 5".
Mag ik volgend jaar ook wiskunde over gaan doen
Klacht: scholen die 'foutjes' maken.
Agree.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent niet geslaagd, en nu ga je ook nog klagen over je school?![]()
Had je maar beter je best moeten doen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klote... Ik had ik vindt moeten schrijven... Hadden we kunnen lachen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef Fries het volgende:
Ik vind dat je nog best netjes schrijft voor iemand die geen Nederlands kan...
Waarschijnlijk 4, om meer kans te hebben om te slagen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:32 schreef svefn het volgende:
Een heel jaar lang 3 vakken, what's the problem?
Ik ben het eens met Jim.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
IDDquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef Aaaaargh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 4, om meer kans te hebben om te slagen.
Maar nu gaan mijn ouders zeuren of ik het niveau wel aankan, of dat ik toch maar een jaartje moet overdoen op school.
vwo.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Kevincy het volgende:
TS is een Fin.
Geen Nederlands kunnen, en niet kunnen tellen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef Kevincy het volgende:
TS is een Fin.
Geen Nederlands kunnen, en niet kunnen tellen.
Eindelijk heb je het licht gezien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Jim.
Dat ik dit nog heb kunnen meemaken.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef Aaaaargh het volgende:
Ik was al niet geslaagd, dat wist ik. Volgend jaar zou ik dus de vakken in gaan halen die ik niet gehaald had: natuurkunde en nederlands.
Kreeg ik gisteren mijn cijferlijst binnen, stond er dat ik ook wiskunde niet gehaald had. Dus ik vandaag zo bellen naar die leraar: "Ja, er is een foutje gemaakt, voor wiskunde sta je inderdaad ook een 5".
Mag ik volgend jaar ook wiskunde over gaan doen
Klacht: scholen die 'foutjes' maken.
Examencijfers heb ik zelf niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:00 schreef liefie_ het volgende:
Je kunt toch ook zelf je cijfers bijhouden?
Of ben je zo slecht in wiskunde dat je niet eens je gemiddelde uit kunt rekenen? Dan kun sluit ik me aan bij je ouders
Mjah, beter had je gezegd dat TS toch echt zelf net iets te weinig gedaan heeft...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:30 schreef Darkestrah het volgende:
Je hebt het toch echt zelf gedaan hoor.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey TS misschien een moeilijk iets:
5x5=
A) 0
B) 5
C) 10
D) 25
De hulplijnen heb je al verspild bij de eerst 3 vragen in deze rekentest.
Antwoord moet zijn x=1quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hey TS misschien een moeilijk iets:
5x5=
A) 0
B) 5
C) 10
D) 25
De hulplijnen heb je al verspild bij de eerst 3 vragen in deze rekentest.
Gezien eerdere reacties zou men verwachten dat je dit juist achterwege zou laten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Aaaaargh het volgende:
Oh ja wat ik nog niet gezegd had:
Mijn mentor zei dat ik nog een kans had om mijn diploma te halen, omdat ik 2 onvoldoendes voor afgesloten schoolexamens had gehaald en twee voor centraal examens. Om het diploma alsnog te halen moest ik een her doen, en die halen en dan kon ik nog in de vakantie duits inhalen zodat ik maar 2 onvoldoendes zou hebben en dus geslaagd zou zijn. Maar dat kon dus sowieso al niet omdat ik eigenlijk 5 onvoldoendes had en dus geen kans meer op slagen had.
Da's geen smiley hoor nerdquote:
5 onvoldoendesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Aaaaargh het volgende:
Oh ja wat ik nog niet gezegd had:
Mijn mentor zei dat ik nog een kans had om mijn diploma te halen, omdat ik 2 onvoldoendes voor afgesloten schoolexamens had gehaald en twee voor centraal examens. Om het diploma alsnog te halen moest ik een her doen, en die halen en dan kon ik nog in de vakantie duits inhalen zodat ik maar 2 onvoldoendes zou hebben en dus geslaagd zou zijn. Maar dat kon dus sowieso al niet omdat ik eigenlijk 5 onvoldoendes had en dus geen kans meer op slagen had.
Dan heb jij geen vwo NT gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die zakken op de middelbare school.
Als je goed op let in de lessen en een uurtje leert voor elk examen haal je zonder moeite een voldoende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |