Echt! Joh, ik wilde nog schrijven dat je niet bij alle baby's zo goed de gelijkenis zit maar bij jou en Kobus welquote:Op maandag 13 juli 2009 20:19 schreef oeke het volgende:
Grappig en leuk dat je dat zegt, Owlet.Bijna iedereen vind namelijk dat hij op P lijkt...
Nee, helaas kan je niet bij Dharma zonder creditcard bestellen dus ik haal mijn verf altijd bij zijdelings. Dat is ook procion dus je kan een hoop zelf bereiken als je maar mengt.quote:Ik vind Pau heerlijk maar de kleur niet helemaal fijn soms. Ik ben verf aan t bestellen bij zijdelings om Bamboe een kleurtje te geven maar soms twijfel en droom ik van een ontkleurde pau en dan met Teal blue verven. Ik kan alleen het eindresultaat niet goed inschatten.
Ik vind eigenlijk dat bij Dharma de mooiste verfjes zijn. Heb je daar weleens besteld?
Is goedquote:Op maandag 13 juli 2009 20:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
owlet,
ik zou wel een optie willen op je girasol ringsling...
mag ik een paar daagjes erover nadenken en me in het dragen verdiepen??
(geen ervaring, maar wel lurker hiero)
Bedankt, ik zal eens ff rondgooglen en me in de OP verdiepen, vind de kleurtjes van die ringsling zo lekker vrolijk en een ringsling lijkt me relatief eenvoudig?quote:
Wat leuk! Hopelijk komt er dan ook weer een (goede, mooie) foto van een draagdoek bij. Het viel me op dat in de huidige groeiboekjes de draagdoek vervangen lijkt te zijn door de draagzak.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:29 schreef Noli. het volgende:
En ik heb de afgelopen paar dagen een mailwisseling gehad met de makers van het nieuwe groeiboekje. (GroeiOp) over iets wat op de site stond.
Er stond namelijk dat je een baby pas vanaf een week kan dragen in een draagdoek en vanaf 6 weken in en draagzak. Ik heb toen een mailtje gestuurd dat ik het leuk vond dat er een keer iets gezegd word over de draagdoek maar dat je een baby (mits goed ondersteund) vanaf dag 1 mag dragen.
Nog wat inhoudelijke dingetjes en linkjes mee gestuurd en nu willen ze zich er verder in gaan verdiepen!
Ben benieuwd of ze iets gaan doen en zo ja wat.
En verschillende maten voor verschillende knopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik snap dat ook echt niet. Wij gebruiken eigenlijk nooit een buggy of zo, dus ik denk dat ik echt wel veel draag, maar ik zou niet weten waarom ik zoveel doeken nodig heb.
De enige reden dat ik kan bedenken is dat het bij je kleren past dan...
Daarom heb ik een effen zwarte.
Nou ja, nodig, nodig... De meeste mensen hebben ook meer kleren, schoenen, tassen, etc dan dat ze nodig hebben. En er zit echt wel verschil tussen de verschillende doeken en maten. Voor verschillende gelegenheden, situaties, knopen, zijn verschillende doeken handiger. Maar of het echt nodig is, misschien niet. Maar ik vind het vooral leukquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik snap dat ook echt niet. Wij gebruiken eigenlijk nooit een buggy of zo, dus ik denk dat ik echt wel veel draag, maar ik zou niet weten waarom ik zoveel doeken nodig heb.
De enige reden dat ik kan bedenken is dat het bij je kleren past dan...
Daarom heb ik een effen zwarte.
Reisdoekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef Macka66 het volgende:
Je hebt hele mooie doeken gekocht Tex! Maar drie nieuwe linnen doeken tegelijk indragen is een complete dagtaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |