abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70944914
X zit bij me in pfau beetje ziekig enzo
pi_70945208
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:19 schreef oeke het volgende:
Grappig en leuk dat je dat zegt, Owlet. Bijna iedereen vind namelijk dat hij op P lijkt...
Echt! Joh, ik wilde nog schrijven dat je niet bij alle baby's zo goed de gelijkenis zit maar bij jou en Kobus wel
quote:
Ik vind Pau heerlijk maar de kleur niet helemaal fijn soms. Ik ben verf aan t bestellen bij zijdelings om Bamboe een kleurtje te geven maar soms twijfel en droom ik van een ontkleurde pau en dan met Teal blue verven. Ik kan alleen het eindresultaat niet goed inschatten.

Ik vind eigenlijk dat bij Dharma de mooiste verfjes zijn. Heb je daar weleens besteld?
Nee, helaas kan je niet bij Dharma zonder creditcard bestellen dus ik haal mijn verf altijd bij zijdelings. Dat is ook procion dus je kan een hoop zelf bereiken als je maar mengt.

Een ontkleurde pfau en dan teal....mmmmmm Dat geeft volgens mij een prachtig ton sur ton effect.
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
owlet,
ik zou wel een optie willen op je girasol ringsling...
mag ik een paar daagjes erover nadenken en me in het dragen verdiepen??
(geen ervaring, maar wel lurker hiero)
Is goed
  maandag 13 juli 2009 @ 20:51:36 #278
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70945395
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:46 schreef owlet het volgende:
[..]

Is goed
Bedankt, ik zal eens ff rondgooglen en me in de OP verdiepen, vind de kleurtjes van die ringsling zo lekker vrolijk en een ringsling lijkt me relatief eenvoudig?
(het knopen van die andere doeken zie ik nog niet zo zitten met een klein babietje straks..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70945818
Eenvoudiger dan een ringsling kan bijna niet
  maandag 13 juli 2009 @ 21:16:31 #280
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70946252
Oeke, mooi .

En wat een heerlijke uitrekfoto's maken jullie steeds van die kleine Kobus .
pi_70946799
Ik ben verliefd op de verkeerde kant van Elise!!

pi_70947849
Ik vind de ringsling juist niks voor kleine baby's
Misschien scheelt het dat ik hem bij L pas gebruikt heb toen ze 7 maanden was (heupzit) en dat ik het bij de jongste niet voor mekaar kreeg/krijg om de foetushouding (rechtop) te doen. Liggend is even gelukt maar z'n voetjes zaten er ook snel uit.
Maar ik ben echt wel een vreselijke kluns voor ik hier potentiele dragers afschrik
Seilram kon het wel met haar ieniemienie Joep!
  maandag 13 juli 2009 @ 23:26:02 #283
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_70951417
Oeke, volgens mij mag je Kobus nog wel een stukje hoger dragen, ik heb het idee dat hij vrij laag zit. En voor het ondersteunen van het hoofd (was alleen nodig als Marlien sliep), deed ik 1 kant over het (achter-)hoofdje.
En wat leuk dat de doeken erg goed bevallen!

Beessie-Jen, gewoon vragen wat je niet snapt, hoor! Je leert het snel genoeg en je zult heus niet de enige zijn die niet direct doorheeft wat er bedoeld wordt. Van vragen word je wijs .

Ik draag Marlien de laatste tijd wat minder vaak en mis het af en toe. En zij mist het volgens mij ook af en toe. Vanavond tijdens het koken had ik haar even op mijn rug gedaan en ze werd gelijk helemaal rustig. Toch maar weer wat vaker dragen, al is het maar eventjes
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 13 juli 2009 @ 23:29:47 #284
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70951568
* Noli. heeft nu vierkane oogjes. Maarrrrrrrrr...... Alle vorige topics zijn nu ook terug te vinden in de WIKI. Het ging ook nog mis dus kon k nog een keer overnieuw beginnen. *

En ik heb de afgelopen paar dagen een mailwisseling gehad met de makers van het nieuwe groeiboekje. (GroeiOp) over iets wat op de site stond.
Er stond namelijk dat je een baby pas vanaf een week kan dragen in een draagdoek en vanaf 6 weken in en draagzak. Ik heb toen een mailtje gestuurd dat ik het leuk vond dat er een keer iets gezegd word over de draagdoek maar dat je een baby (mits goed ondersteund) vanaf dag 1 mag dragen.
Nog wat inhoudelijke dingetjes en linkjes mee gestuurd en nu willen ze zich er verder in gaan verdiepen!
Ben benieuwd of ze iets gaan doen en zo ja wat.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 13 juli 2009 @ 23:44:34 #285
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_70952175
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:29 schreef Noli. het volgende:
En ik heb de afgelopen paar dagen een mailwisseling gehad met de makers van het nieuwe groeiboekje. (GroeiOp) over iets wat op de site stond.
Er stond namelijk dat je een baby pas vanaf een week kan dragen in een draagdoek en vanaf 6 weken in en draagzak. Ik heb toen een mailtje gestuurd dat ik het leuk vond dat er een keer iets gezegd word over de draagdoek maar dat je een baby (mits goed ondersteund) vanaf dag 1 mag dragen.
Nog wat inhoudelijke dingetjes en linkjes mee gestuurd en nu willen ze zich er verder in gaan verdiepen!
Ben benieuwd of ze iets gaan doen en zo ja wat.
Wat leuk! Hopelijk komt er dan ook weer een (goede, mooie) foto van een draagdoek bij. Het viel me op dat in de huidige groeiboekjes de draagdoek vervangen lijkt te zijn door de draagzak.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 14 juli 2009 @ 07:52:50 #286
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70956498
Gave foto's Oeks! En een warme, net wakkere, zich uitrekkende Kobus!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:43:38 #287
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70958142
thx floortje!

oeke, doe ook es een foto met ultamarin!
en je kan ook bij de horizontale band bij de fwcc een hydrofiel washandje rollen. dat geeft dat steun aan het koppie. moet de doek wel wat strakke geknoopt, maar dat had men al gezegd.

ik ga vanmiddag mn nwe kraamkado ophalen bij het postkantoor! zalmkleurige tricotdoek gekocht bij een bekende webwinkel en dan volgende week op audiëntie!

ik ben trouwens ook van plan om eenmailtje te wagen naar de redactie van ouders van nu of ze een artikel willen doen over draagdoeken. je ziet alleen maar reclame voor draagzakken en draagdoek.nl, maar bij die foto's vind ik het koppie zo eng bungelen. mss een keer goede info, met goede foto's, dan gaan meer mensen met draagdoeken dragen ipv niet-ergonomische dragers... * nieuwe passie in het leven heeft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70958876
Doe maar Davinia . Haha nieuwe passie is altijd leuk, toch?!
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:31:16 #289
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70959164
Noli. en Davinia goed bezig!

oeke eindelijk pfau geprobeerd en het strakker knopen wordt vanzelf makkelijker

Na een nachtje in een lauwwarm badje, en een rondje in de wasmachine, lijken Zink en Kupfer prima op te drogen in het ochtendzonnetje! Alleen zijn de kindjes naar de opvang vandaag dus kan ze niet uitproberen...

Vandaag verwacht ik colorgrown Wellen. Ben benieuwd of die echt zo zacht is/wordt als gezegd wordt. Ik hoop het echt want ik heb echt dringend behoefte aan een zachtere doek. Ik koop teveel nieuwe doeken en nu is alles half ingedragen

Micha heeft morgen en donderdag vrij. Donderdag krijg ik Chocolade Zinnober van owlet En ik zag dus al helemaal voor me hoe ik mijn 4 nieuwste aanwinsten de komende dagn niet kan uitproberen omdat Micha nog van niks wist Dus heb ik hem net alles opgebiecht! (op msn, lekker velig ) Zijn reactie:
"
Eén per doek "
En vervolgens ging ie over op een heel ander onderwerp Me helemaal druk gemaakt om niks dus...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juli 2009 @ 11:21:28 #290
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70960477
Ik ga hier nog maar even herhalen wat ik net op een ander forum gezegd heb:
Het belangrijkste dat je met een doek kunt doen is niet kopen of verkopen, maar gebruiken!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70960721
Ik snap dat ook echt niet. Wij gebruiken eigenlijk nooit een buggy of zo, dus ik denk dat ik echt wel veel draag, maar ik zou niet weten waarom ik zoveel doeken nodig heb.
De enige reden dat ik kan bedenken is dat het bij je kleren past dan...
Daarom heb ik een effen zwarte.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:30:23 #292
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70960748
Zeker! Daar gaan we hier maar eens hard mee aan het werk. Ik heb genoeg van half ingedragen doeken

Ik heb me een béétje mee laten slepen afgelopen 2 weken...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70961099
Ooh ik snap wel waarom je verschillende doeken kan hebben.
Ik wil nog een maatje 2 en een maatje 5 en een ringsling. en voor deze winter een warme 6.
pi_70961146
Leuk plaatje/emoticonnetje Macka!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:42:59 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70961198
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik snap dat ook echt niet. Wij gebruiken eigenlijk nooit een buggy of zo, dus ik denk dat ik echt wel veel draag, maar ik zou niet weten waarom ik zoveel doeken nodig heb.
En verschillende maten voor verschillende knopen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:43:06 #296
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70961202
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Nou ja, nodig, nodig... De meeste mensen hebben ook meer kleren, schoenen, tassen, etc dan dat ze nodig hebben. En er zit echt wel verschil tussen de verschillende doeken en maten. Voor verschillende gelegenheden, situaties, knopen, zijn verschillende doeken handiger. Maar of het echt nodig is, misschien niet. Maar ik vind het vooral leuk
©Dumbo
  † In Memoriam † dinsdag 14 juli 2009 @ 11:43:33 #297
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70961218
Je hebt hele mooie doeken gekocht Tex! Maar drie nieuwe linnen doeken tegelijk indragen is een complete dagtaak
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:44:09 #298
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70961239
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:43 schreef Macka66 het volgende:
Je hebt hele mooie doeken gekocht Tex! Maar drie nieuwe linnen doeken tegelijk indragen is een complete dagtaak
Reisdoeken
pi_70961334
Moeten Medley doeken trouwens ook nog eerst zachter gemaakt worden? En hoe doe ik dat dan, door ze in mijn bed / op de bank te leggen? Of door te wassen?
* Pandora73 voelt zich ineens noooooob eerste klas...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:50:23 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70961448
Ja je kunt ermee slapen of op de bank leggen. Wassen maakt stug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')