LoveBear ken ik dan weer niet. Is dat een broertje van PedoBear?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
Ik wist niet een dat er, naast LoveBear, een beer op VOL zat
Nee echt heur, ik zit thuis... nix geen airco dit keerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij hier gewoon de boel te fucken terwijl er een beest van een airco staat de draaien in die ruimte waar je zit
Wie is dat LoveBear ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik soms ook niet van sommigen. Of het is te koud of het is te warm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliën
Ik ben niet bekend met haar familiegeschiedenisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
LoveBear ken ik dan weer niet. Is dat een broertje van PedoBear?
Ik voel onderhuidse steekjes. Maar dat kan ook de airco zijn die me kippenvel bezorgd.quote:
Echt geen seconde... geen steekje, niet tegen jou!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel onderhuidse steekjes. Maar dat kan ook de airco zijn die me kippenvel bezorgd.
Nee jij blijft D.tjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ook een stoere man, want ik heb met dit weer ook ijs
Ow, dat topic heb ik gemistquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope:
[BB] User Servival afkick game #3
Gelukkigquote:
Daar zeg je het, warmte no problemmo, heerlijk, maar dat benauwde weer van nu, met die hoge luchtvochtigheid, daar kan ik niet enthousiast van worden hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat snap ik soms ook niet van sommigen. Of het is te koud of het is te warm.
Een collega van me zat om 9 uur 's ochtends al te puffen op het werk (nee, ze is niet zwanger)
Terwijl het er heerlijk was binnen.
Ik heb dan maar halve dagen gewerkt, maar denk dat die dan 's middags helemaal kapot zou gaan.
Nu heb ik ook liever 45 graden in Spanje, waar ik heb gewoond, dan 30 graden hier, maar met juiste voeding en drinken en kleding is het allemaal best te doen.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:25 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig![]()
Trouwens heb jou toch nog nooit gesneerd?
Je vindt mijn verhalen niet stoer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als je stoere verhalen gaat vertellen kan je dat veranderen
Tis de warmte ... en natuurlijk de op handen zijnde geboorte van Huub's kind, dat prikkelt m'n gevoelige inborst en maakt me een beetje week ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je ineens voorzichtig aan het doen
Is lovebear nog steeds "tipsy" elke zaterdavond en gaat dan bijzonder vrolijk posten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wanneer heb jij zo'n verhaal gehouden, en mag ik dan linkje zodat ik mijn mening kan bijstellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |