Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja ik zie wel wat in een enorme bierpompsessie met NMNS, jou en ondergetekende
hihiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doelt hij niet op de stemmen in zijn hoofd?
nou dan gaan ik wel aan jamaican rumquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijs
Er klinkt een diss door in dat ge-hihi. Of ben ik daar gewoon te gevoelig voor?quote:
Oewquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou dan gaan ik wel aan jamaican rum
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er klinkt een diss door in dat ge-hihi. Of ben ik daar gewoon te gevoelig voor?
Jah man!quote:
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliënquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:12 schreef Jian het volgende:
Mensen, mensen, het is hier nu werkelijk om te stikken hoor
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:08 schreef versabommie het volgende:
Nee echt niet... ik moet altijd vreselijk lachen om die scherpte van jou
Moet je Brugal es proberen ................. als je eraan kan komenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jah man!Ben helemaal verslingerd aan Captain Morgan
Ahhh toe ga je er is mee bemoeienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
O gut, daar zit Mootie, die is allergisch voor me, dat kan ik 'r niet aandoen met dit weer
Ja kom, net of ik de hele tijd iemand af wil zeiken... ik hou juist van mensenquote:
Jammers hoor, ik had je daar ook wel willen zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die prachtige illusies die ik heb de grond in laten boren als ik sommigen in real-life zie, ik kijk wel uit
Nou!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef versabommie het volgende:
Ja kom, net of ik de hele tijd iemand af wil zeiken... ik hou juist van mensen
Volgens mij zit jij hier gewoon de boel te fucken terwijl er een beest van een airco staat de draaien in die ruimte waar je zitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop man, tis een weekje warm en iedereen is aan het huiliën
Ik wist niet een dat er, naast LoveBear, een beer op VOL zatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
Maar Jian: Jij bent dus Beer van VOL?
Oeeh een stoere manquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik drink m'n whiskey puur ...... en alleen met dit soort weer met ijs
Wat is er nou lieverd?quote:
Lovebeaverquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet een dat er, naast LoveBear, een beer op VOL zat
Tis tegenwoordig een publiek geheimquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:17 schreef Copycat het volgende:
Maar Jian: Jij bent dus Beer van VOL?
Nooit geweten. En hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |