ja maar ik wil die code nu hebben. Ik wil een reis boeken maar je hebt daarvoor dus die gvd kut securecode voor nodig.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:17 schreef Khadgar het volgende:
Gewoon bellen en aanvragen, dan sturen ze hem op
Klopt bij Mastercard staat de code achterop, 4 cijfers volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef appelsientje het volgende:
Staat die niet achterop je Creditcard?? Bij mij tenminste wel.
is dat niet de CVC Security code?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt bij Mastercard staat de code achterop, 4 cijfers volgens mij.
ja die staat daar ookquote:
De securecode die ze bij betaalsystemen vragen is doorgaans wel die code achterop de card...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:59 schreef Bapesta het volgende:
[..]
ja die staat daar ook
op de achterkant van me creditcard staan totaal 7 cijfers
securecode? CVC code
xxxx xxx
maar zijn die eerste 4 cijfers de securecode?
want ik had vroeger op de website van ing een securecode moeten aanmaken.
lijkt me stug dat ie daar op de achterkant van me creditcard staat.
Je wil de code zsm hebben, maar neemt niet het geduld om even in de wacht te staan, wat je toch het meest zal helpen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Bapesta het volgende:
[..]
ja maar ik wil die code nu hebben. Ik wil een reis boeken maar je hebt daarvoor dus die gvd kut securecode voor nodig.
En ING klantenservice is ook niet echt snel. Zogenaamd druk
ok...maar waarom vragen ze dan aan mij om een securecode aan te maken terwijl de securecode op de achterkant van m'n creditcard staat. beetje raar dan toch...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
De securecode die ze bij betaalsystemen vragen is doorgaans wel die code achterop de card...
uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:02 schreef Mr.Mojito het volgende:
[..]
Je wil de code zsm hebben, maar neemt niet het geduld om even in de wacht te staan, wat je toch het meest zal helpen?
En wat kost die vlucht ook alweer? Precies.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:
[..]
uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.
Weet je zeker dat de code die je hebt moeten aanmaken exact zo heet?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:
[..]
ok...maar waarom vragen ze dan aan mij om een securecode aan te maken terwijl de securecode op de achterkant van m'n creditcard staat. beetje raar dan toch...
Huiliequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:
[..]
uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.
een euro dus voor in de wachtrij staan en nog steeds niet geholpen te zijn...![]()
wat een service...
SecureCode:quote:Sinds 1 juni 2001 zijn internetwinkels verplicht om bij creditcardbetalingen te vragen naar uw CVC-code (Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole.
De CVC-code is een nummer dat uniek verbonden is aan uw MasterCard kaartnummer. Deze driecijferige code vindt u op de achterkant van uw MasterCard. Op de handtekeningstrook is het volledige kaartnummer leesbaar (of alleen de laatste vier cijfers). Rechts hiervan ziet u de driecijferige CVC-code.
Bron: http://www.mastercard.com(...)ternet/cvc_code.html
CVC-code zijn dus inderdaad 3 cijfers die aan de achterkant van de creditcard staan, maar de SecureCode is een andere code (bij mijn credit card kon ik de SecureCode op een zelfverzonnen wachtwoord instellen).quote:MasterCard® SecureCode™ is een nieuwe service van MasterCard voor internetbetalingen. Zowel consumenten als internetwinkels kunnen hieraan deelnemen. MasterCard SecureCode zorgt ervoor dat uw gegevens nog beter beschermd zijn als u betaalt via internet.
Voor u als consument werkt het als volgt.
Uw bank of creditcardorganisatie registreert u als deelnemer aan het programma en voorziet u van een unieke en persoonlijke code. Zodra u betaalt bij een internetwinkel die MasterCard SecureCode ondersteunt, wordt u gevraagd deze code in te geven.
De internetondernemer ziet uw code niet, maar uw bank of creditcardorganisatie kan zo wel de echtheid van uw (kaart)gegevens controleren. Daarmee wordt nog beter voorkomen dat anderen misbruik kunnen maken van uw creditcard op internet. Een prettige gedachte!
Bron: http://www.mastercard.com(...)rnet/securecode.html
Aha okay.... my bad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Thund3r het volgende:
Jammer dat er zo veel mensen reageren die totaal niet weten waar het over gaat. De CVC-code is iets anders als de SecureCode.
CVC-code:
[..]
SecureCode:
[..]
CVC-code zijn dus inderdaad 3 cijfers die aan de achterkant van de creditcard staan, maar de SecureCode is een andere code (bij mijn credit card kon ik de SecureCode op een zelfverzonnen wachtwoord instellen).
Om terug te komen op de openingspost: bij het scherm waarop gevraagd wordt naar je securecode, dus bij het betalen, staat daar misschien nog een knop waar je op kan klikken als je je securecode bent vergeten? Anders zit er denk ik idd niks anders op dan contact op te nemen met de credit card maatschappij.
dus dat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Thund3r het volgende:
Jammer dat er zo veel mensen reageren die totaal niet weten waar het over gaat. De CVC-code is iets anders als de SecureCode.
CVC-code:
[..]
SecureCode:
[..]
CVC-code zijn dus inderdaad 3 cijfers die aan de achterkant van de creditcard staan, maar de SecureCode is een andere code (bij mijn credit card kon ik de SecureCode op een zelfverzonnen wachtwoord instellen).
Om terug te komen op de openingspost: bij het scherm waarop gevraagd wordt naar je securecode, dus bij het betalen, staat daar misschien nog een knop waar je op kan klikken als je je securecode bent vergeten? Anders zit er denk ik idd niks anders op dan contact op te nemen met de credit card maatschappij.
Als je vrij bellen hebt naar alle vaste nummers zoals ik, bel je toch gewoon naar...020 5611619quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:04 schreef Bapesta het volgende:
[..]
uuhm in de wacht staan is bij ING 10 min wachten. 10 cent per min.
een euro dus voor in de wachtrij staan en nog steeds niet geholpen te zijn...![]()
wat een service...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop