Klik een ander nieuws berichtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Marurk het volgende:
Hele frontpage in Comic Sans MS
Vandaag lees ik 'm dus niet.
Terechte klacht
Daarom juistquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic Sans is cult.
Wie gebruikte het in de brugklas nou niet voor z'n boekverslag?![]()
Ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic Sans is cult.
Maatschappij schopperquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Mijn MSN is nu ook in CS, puur om het achterlijke gedrag van het "haten" van een lettertype tegen te gaan.
maar je eens druk om iets boeiends ipv een lettertype zeg.
Rebels ben ik he?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt een dikke kronkel in je kop als je je druk gaat maken om een lettertype
Ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic Sans is cult.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Penisbaard het volgende:
Comic Sans in combinatie met overgangseffecten in Powerpoint![]()
Ja het gaat mij eigenlijk alleen om de aandacht die het lettertype krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rebels ben ik he?.
ne serieus, je hebt toch een dikke kronkel in je kop als je je druk gaat maken over een lettertype?
Ik was er toen voor het eerst achter hoe je fonts kon downloaden. Resultaat: ik schreef een boekverslag in zo'n font.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic Sans is cult.
Ik, voornamelijk omdat Arial 12 pt verplicht was.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic Sans is cult.
Puur omdat er ook een hele anti CS beweging is, er zijn echt mensen die in de anti-CS-hyves zitten etc. Google maar eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja het gaat mij eigenlijk alleen om de aandacht die het lettertype krijgt![]()
Waarom, Times New Roman heeft toch ook niet zijn eigen dag
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Voor kruistocht in spijkerbroek geen probleem toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was er toen voor het eerst achter hoe je fonts kon downloaden. Resultaat: ik schreef een boekverslag in zo'n font.
quote:
Dat bestond toen nog nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jongens?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic Sans is cult.
Omdat mensen als jij topics al dit openenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja omdat ik niet snap dat die font aandacht krijgt![]()
Je UI?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alleen nerds maken zich druk over 'normale' lettertypes.
Ik..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Comic Sans is cult.
Het lettertype is pas 15 jaar oud, en toen echt niet gelijk overal beschikbaar, dus...quote:
Mensen die niets geven om typografiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alleen nerds maken zich druk over 'normale' lettertypes.
Dit wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik werd gek van die grafhoofd, misschien over een week weer proberen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Gupje het volgende:
Mensen die andere fonts gebruikten om verslagen of werkstukken meer pagina's te geven
quote:
CS nooit gebruikt maar zie weinig resultaat hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:09 schreef Zaith het volgende:
Mensen die CS gebruikt hebben (ooit in hun leven) hebben kleine piemols.
Dus jongens, wie heeft er allemaal CS gebruikt?
me never...quote:Dus jongens, wie heeft er allemaal CS gebruikt?
ik persoonlijk vind het een mooi lettertype, alleen ik gebruik het niet omdat het vaak niet gepast is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:28 schreef Syd het volgende:
Poll: Ik vind comic sans een mooie lettertype!Donderop met je poll!
Conclusie: Het is een kinderachtig kut font dat -naast lelijk- ook nog eens zo irritant is dat het lijkt op het handschrift van een drie-jarige. Het is een font dat, wanneer gebruikt voor zakelijke doeleinden, niet alleen de intelligentere maatstaf van 'de business' enorm irriteert maar daarentegen ook laat zien hoe kinderlijk jij zelf nog bent. Daarnaast is Comic Sans bedacht door een blinde man die probeerde te schrijven, die daarna -in samenwerking met een drie-jarige- het font gepubliceerd heeft om te verkopen aan de 'mindere' mens. De mindere mens die dit font warmhartig in de greep hield voor al die lange jaren. Daarnaast hebben alle CS users een kleine piemol.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:23 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die erg enthousiast over het font zijn en het veel toepassen hebben zeer zeker weinig verstand van typografie ... echter, die sukkels die denken te moeten roepen dat ze het 'haten', hebben net zo min verstand daarvan .
De Comic Sans is best een knap font, redelijk uniek in zn uitstraling, zowel een relatief rustig zakelijk leesbaar font (een echt 'fantasie' of schrijfletter issie namelijk niet) dat echter ook een erg non-conformistische en vriendelijke uitstraling heeft.
Het belangrijkste aspect voor zn bekendheid is echter vooral de brede beschikbaarheid en het 'gemak' waarmee het ook beschikbaar is voor mensen die verder niet al te bewust keuzes maken voor lettertypes of bv denken dat één lettertype 'mooier' is dan het andere en vervolgend senken een soort van 'persoonlijk' font te moeten kiezen dat ze altijd en overal toepassen.
echter, iedere creatie van een gebruiksitem, die schijnbaar zoveel 'emotionele opwinding' opwekt kan niet anders dan een bepaalde kwaliteit hebben, als zoveel mensen er een mening over hebben of denken die te mooeten overnemen van anderen.
Je bent tenminste eerlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik persoonlijk vind het een mooi lettertype, alleen ik gebruik het niet omdat het vaak niet gepast is.
dus antwoord 2
gefrustreerd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:38 schreef Zaith het volgende:
[..]
Conclusie: Het is een kinderachtig kut font dat -naast lelijk- ook nog eens zo irritant is dat het lijkt op het handschrift van een drie-jarige. Het is een font dat, wanneer gebruikt voor zakelijke doeleinden, niet alleen de intelligentere maatstaf van 'de business' enorm irriteert maar daarentegen ook laat zien hoe kinderlijk jij zelf nog bent. Daarnaast is Comic Sans bedacht door een blinde man die probeerde te schrijven, die daarna -in samenwerking met een drie-jarige- het font gepubliceerd heeft om te verkopen aan de 'mindere' mens. De mindere mens die dit font warmhartig in de greep hield voor al die lange jaren. Daarnaast hebben alle CS users een kleine piemol.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Je bent tenminste eerlijk
MAar wel fout dat je het een mooi lettertype vind, zal je het ook gebruiken voor je CV ?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik persoonlijk vind het een mooi lettertype, alleen ik gebruik het niet omdat het vaak niet gepast is.
Hoe....intens....triest.......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:38 schreef Zaith het volgende:
[..]
Conclusie: Het is een kinderachtig kut font dat -naast lelijk- ook nog eens zo irritant is dat het lijkt op het handschrift van een drie-jarige. Het is een font dat, wanneer gebruikt voor zakelijke doeleinden, niet alleen de intelligentere maatstaf van 'de business' enorm irriteert maar daarentegen ook laat zien hoe kinderlijk jij zelf nog bent. Daarnaast is Comic Sans bedacht door een blinde man die probeerde te schrijven, die daarna -in samenwerking met een drie-jarige- het font gepubliceerd heeft om te verkopen aan de 'mindere' mens. De mindere mens die dit font warmhartig in de greep hield voor al die lange jaren. Daarnaast hebben alle CS users een kleine piemol.
Ook als je een vormgever bent?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rebels ben ik he?.
ne serieus, je hebt toch een dikke kronkel in je kop als je je druk gaat maken over een lettertype?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ook als je een vormgever bent?
Nee dus. Ik vind het werkelijk waar tenenkrommend dat er zoveel aandacht aan een inferieur lettertype wordt geschonken.
Dat dit lettertype vaak staandaard in programma's zit is een grof schandaal. Frivole lettertypes moet je gewoon eenmnalig opzoeken anderes gaan ze vervelen. Iedereen kijkt al jaren tegen comic sans aan dat gaat je opbreken.
Coen en Sander mogen vanavond de pijp uit gaan.
Er moeten mensen DOOD om een lettertype, en jij vindt jezelf normaal?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe....intens....triest.......
Hoe kan een normaaldenkend mens zoiets schrijven over een lettertype?
Jij hebt echt last van een van deze persoonlijkheidsstoringen dan hoor:
http://www.cracked.com/ar(...)sed-by-internet.html
get help.
Jaa! En van die geluidjes bij elke overgang, zoals een kassa, of een vallend glas, of applausquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Penisbaard het volgende:
Comic Sans in combinatie met overgangseffecten in Powerpoint![]()
Held!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Jaa! En van die geluidjes bij elke overgang, zoals een kassa, of een vallend glas, of applausEn telken een ander geluid gebruiken en dat die letter zo een voor een op het scherm verschijnen!
Ach, ach, alsof jij geen over-the-top dingen schreeuwt. Oke Coen en Sander hoeven niet dood (het mag wel)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Er moeten mensen DOOD om een lettertype, en jij vindt jezelf normaal?.
En van die achtergronden die dan overgaan van de ene naar de andere kleur! Of van die plaatjes die ronddraaien voor ze tevoorschijn komen! Of dat het zo lijkt of er van die lamellen voor zitten!quote:
waarom zou een kundig professioneel vormgever zich daarover nu willen drukmaken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ook als je een vormgever bent?
Wel slim om dat in het Engels te doen, want Coen en Sander zijn natuurlijk een internationaal fenomeen.quote:
Ik vind dat de hele wereld moet protesteren tegen Comic Sans, niet alleen Nederlandquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wel slim om dat in het Engels te doen, want Coen en Sander zijn natuurlijk een internationaal fenomeen.
quote:
Ja ik! Maar ik geef de school de schuld!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:09 schreef Zaith het volgende:
Dus jongens, wie heeft er allemaal CS gebruikt?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja ik! Maar ik geef de school de schuld!
Dit was de allereerste opdracht die ik in de eerste klas op de computer maakte:
[ afbeelding ]
Maar klasgenootjes vonden dat maar stom en saai. Dus binnen een half jaar:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Inmiddels heb ik dat gelukkig weer afgeleerd.
mja, dat haten gaat een beetje ver, maar dat lettertype is wel gewoon lelijk, blij en gay en zou niet gebruikt moeten worden, tenzij het om een uitnodiging gaat voor een kinderfeestje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Mijn MSN is nu ook in CS, puur om het achterlijke gedrag van het "haten" van een lettertype tegen te gaan.
is dat niet een keuze dat mensen vooral voor zichzelf moeten maken...?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:29 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
mja, dat haten gaat een beetje ver, maar dat lettertype is wel gewoon lelijk, blij en gay en zou niet gebruikt moeten worden, tenzij het om een uitnodiging gaat voor een kinderfeestje.
Je mag alles, ik persoonlijk heb een HEKEL aan criminaliteit bijv, niet aan iets totaal triviaals als een lettertypequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Word art mag je van heatwave zeker ook geen hekel aan hebben.
Maar daar verwijder ik hem niet voor iedereenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:30 schreef AquaMined het volgende:
IK HEB DE OPLOSSING!![]()
Ga naar je Windows/Fonts directory en verwijder Comic Sans! Start de computer op een voilá, je bent voor eeuwig vrij van de grafische marteling van Comic Sans!
van mij mag iedereen gebruiken wat ie wil. bij mij komt 't alleen nogal kinderachtig en debiel over.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is dat niet een keuze dat mensen vooral voor zichzelf moeten maken...?
Juist het idee dat men gezamelijk gaat bepalen 'wat men wel of niet mag doen' en het liefste dit door 3FM DJ's op de nationale radio laat 'vaststellen', is veelzeggend voor de allerergste naloperij en groepsdenken...
laten we wel zijn, als je door twee sukkel-radiomakers van 3FM moet worden verteld dat WordArt niet kan, ben je sowieso een gigantische mongool... daaraan gaat dan ook het niet meer toepassen van Comic Sans in WordArt met regenboog-motief niks meer veranderen.... je blijft een mongool, ook zonder de Comic Sans.
Nou en?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:44 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
van mij mag iedereen gebruiken wat ie wil. bij mij komt 't alleen nogal kinderachtig en debiel over.
Ik zeg toch ook niet dat ik er een probleem mee heb. Maar als je enigszins serieus bij mij wil overkomen gebruik je dat lettertype dus niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nou en?
misschien zijn die mensen die dat doen ook wel debiel, en dan is toch niet meer dan handig dan dat dat redelijk inzichtelijk is ....?
Nee, je druk maken om een lettertype typeert iemand idd als een heel volwassen en stabiel persoonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:44 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
van mij mag iedereen gebruiken wat ie wil. bij mij komt 't alleen nogal kinderachtig en debiel over.
Jij bent ook 12.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik, voornamelijk omdat Arial 12 pt verplicht was.
Bedankt dat je dat me eventjes verteld hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik er een probleem mee heb. Maar als je enigszins serieus bij mij wil overkomen gebruik je dat lettertype dus niet.
Hoe kom je erbij dat ik me ergens druk om maak? Dat lettertype ziet er gewoon blij uit, zoals ik al zei. Dus als je niet als een klein kind of retard over wil komen dan gebruik je het niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je druk maken om een lettertype typeert iemand idd als een heel volwassen en stabiel persoon.
Om niet als een retard over te komen, is het gebruik van het juiste lettertype voor sommigen nog het minste probleemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:55 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik me ergens druk om maak? Dat lettertype ziet er gewoon blij uit, zoals ik al zei. Dus als je niet als een klein kind of retard over wil komen dan gebruik je het niet.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om niet als een retard over te komen, is het gebruik van het juiste lettertype voor sommigen nog het minste probleem![]()
Toch wel twee van de vier namen goed. Best knap.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Comic Sans
New Times Roman
Segui, Tahoma
Volgens mij heb ik ooit het font NTR eens overschreven in Windows door arial ook als NTR te saven.
Met opzet dan.
Whatever!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Toch wel twee van de vier namen goed. Best knap.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:22 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb een keer een grafsteen met tekst in Comic Sans gezien, dat was wel een apart gezicht...
Hekel en haat is een verschil.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag alles, ik persoonlijk heb een HEKEL aan criminaliteit bijv, niet aan iets totaal triviaals als een lettertype.
Maar hey, het is jouw leven, haat een eind weg.
Ach,, zo is het nou ook weer niet, maar er loopt al jaren een haatcampagne op internet en iedereen lult elkaar na. er zij hele anti CS sites etc, en nu dus al die reacties hier weer. Ik kan daar gewoon niet bij. Who cares?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hekel en haat is een verschil.
Driewerf hulde dat jij je alleen ergert aan grote problemen en niet aan kleine zaken. Wat een held ben jij.
Tja, ik geef toe dat er een soort hype omheen buzzt om een hekel aan comic sans te hebben en d ehelft van de mensen hier vinden het waarschijnlijk alleen leuk om wat te zeiken te hebben. Dat betkent niet dat het geen lelijk font is. Net op het nieuws dat een hoop drukkers het lelijk en goedkoop vinden. Dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,, zo is het nou ook weer niet, maar er loopt al jaren een haatcampagne op internet en iedereen lult elkaar na. er zij hele anti CS sites etc, en nu dus al die reacties hier weer. Ik kan daar gewoon niet bij. Who cares?
Als ik in word door de fontslist heen ga zie ik veel lelijkere en onduidelijkere fonts hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja, ik geef toe dat er een soort hype omheen buzzt om een hekel aan comic sans te hebben en d ehelft van de mensen hier vinden het waarschijnlijk alleen leuk om wat te zeiken te hebben. Dat betkent niet dat het geen lelijk font is. Net op het nieuws dat een hoop drukkers het lelijk en goedkoop vinden. Dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten.
Het is voor mij persoonlijk gewoon het teken van onprofessionaliteit en gebrek aan motivatie en/of creativiteit. Als ik iets anders wil zoek ik gewoon een lettertype dat nog niet gebruikt is.
Times New Roman kan best mooi zijn, mits het gezet is door iemand die weet wat hij of zij ermee moet. Standaard Word-documenten, opgemaakt met Times New Roman zijn inderdaad een ramp, maar ik heb best mooie (technische) teksten gezien met Times New Roman. Meestal op een vrij smalle bladspiegel (brede bladspiegel met Times is te druk).quote:
Dat je dan net de verkeerde pakt in dit topic....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik in word door de fontslist heen ga zie ik veel lelijkere en onduidelijkere fonts hoor.
Ik heb gewoon een beetje een hekel aan die meeloop meningen.
Vrouwen haten allemaal witte sokken maar meer dan :het ziet er niet uit, krijg je niet te horen, meeloop gelul. net als de "mening" :
"voetbal is een waar 22 mannetjes achter de bal aanlopen en als ze hem hebben trappen ze hem weer weg" elk mokkel gebruikt PRECIES dat nalul zinnetje.. echt om jeuk van te krijgen.
Je mag uiteraard CS lelijk vinden, dat zeg ik ook net, maar de reden is vaak gewoon bullshit en meeloperig gelul.
En ja, DAAR heb ik dus een hekel aan.
Zover durf ik niet te gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Er moeten mensen DOOD om een lettertype, en jij vindt jezelf normaal?.
Ik vermijd zoveel mogelijk het gebruik van serif-fonts.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:49 schreef Iblis het volgende:
[..]
Times New Roman kan best mooi zijn, mits het gezet is door iemand die weet wat hij of zij ermee moet. Standaard Word-documenten, opgemaakt met Times New Roman zijn inderdaad een ramp, maar ik heb best mooie (technische) teksten gezien met Times New Roman. Meestal op een vrij smalle bladspiegel (brede bladspiegel met Times is te druk).
Dan kán het best mooi zijn. Er zijn elegantere lettertypen, maar Times is prima.
Dat vind ik een opmerkelijke strategie. Elke krant die ik ken gebruikt geschreefde (serif) lettertypen. Ook 99,9% van de leesboeken en studieboeken die ik aanschaf gebruikt geschreefde lettertypen voor de lopende tekst. En waarom? Omdat de schreven helpen een tekst vloeiender te lezen, maar je hebt er wel een bepaalde resolutie voor nodig, vandaar dat op scherm schreefloze lettertypen juist beter tot hun recht komen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vermijd zoveel mogelijk het gebruik van serif-fonts.
Of die theorie van de schreefjes klopt is nog maar de vraag. Sowieso zijn er genoeg boeken die helemaal in een schreefloos lettertype zijn gedrukt, en meestal leest dat ook prima.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat vind ik een opmerkelijke strategie. Elke krant die ik ken gebruikt geschreefde (serif) lettertypen. Ook 99,9% van de leesboeken en studieboeken die ik aanschaf gebruikt geschreefde lettertypen voor de lopende tekst. En waarom? Omdat de schreven helpen een tekst vloeiender te lezen, maar je hebt er wel een bepaalde resolutie voor nodig, vandaar dat op scherm schreefloze lettertypen juist beter tot hun recht komen.
Ik heb hier het boek Praktisch Staatsrecht van Visscher, dat is helemaal gedrukt in Helvetica Akzidenz-Grotesk ofzo. Leest prima, niks mis mee.quote:Ik denk dat je als je ooit een lang document produceert je veel mensen een plezier doet dat niet in Arial in te leven wat de lopende tekst betreft. Onderschriften, kopjes, dat kan natuurlijk prima. Maar 50 pagina's Arial is niet super.
Arial 12. Weet je hoe fokking groot dat isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:03 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik, voornamelijk omdat Arial 12 pt verplicht was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |