Moet je ook wel aktie ondernemen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:12 schreef Soempie het volgende:
mwah, als dikke mensen zeggen dat ze moeten afvallen schiet het nog niet op.
Ik spreek uit ervaring.
Joh.quote:
Tja, je ken niet alles hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat je met de verkeerde mensen omgaat wellicht. Wat een kut TT trouwens.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:15 schreef Gupje het volgende:
Meestal komt dat ook nog van dames af![]()
En wat reageerd er toevallig als 1e en 2e
idem dittoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:34 schreef De_Snorro het volgende:
ik ben een uitzondering, ik ben best wel dun en ik wil aankomen, het probleem is alleen dat mijn stofwisseling daar te snel voor isik eet echt heel veel maar ik kom maar niet aan
Hoezo nou weer een relkloonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Xandrar het volgende:
TS moet nu wel een relkloon zijn, na die eerdere topics
TS is een oppervlakkige kankerhoer.quote:
Why askquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Lakitu het volgende:
Zeg TS, plaats hier eens een paar pics van je hyves. Het is compleet veilig, we kunnen op geen manier achter je hyves komen daardoor.
ik ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:34 schreef De_Snorro het volgende:
ik ben een uitzondering, ik ben best wel dun en ik wil aankomen, het probleem is alleen dat mijn stofwisseling daar te snel voor isik eet echt heel veel maar ik kom maar niet aan
Please, alsof je met de combinatie Denjse - Roosendaal niks vindquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Lakitu het volgende:
Zeg TS, plaats hier eens een paar pics van je hyves. Het is compleet veilig, we kunnen op geen manier achter je hyves komen daardoor.
Gelukkig heeft ze ook niet al haar persoonlijke gegevens online en vrij beschikbaar staan...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Lakitu het volgende:
naja kan ook een voordeel zijn, wij hoeven als we gaan bunkeren niet op te letten dat we dalik kkdik worden xD en dan kunnen we die mensen die van een cracker met kaas al 3 kilo aankomen heel hard uitlachen en pesten door naast ze te gaan zitten en dan 2 diepvriespizza's achter elkaar weg te bunkeren en vervolgens geen gram aan te komen xDquote:
Omdat niet iedereen op graatkutten valt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom ziet niet elke vrouw er zo uit?
[ afbeelding ]
.
Dude..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
.
Omdat niet iedereen xylofoon wilt spelen op zn chick dr ribben.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
.
Die is wel nice, kan ook door broek / houding komen. Maar voor de rest is het vuig dun wijf, die echt wel wat meer mag gaan eten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
Okay niemand hier deelt mijn mening dus.
Hebben julie haar kont al gezien?
[ afbeelding ]
Mjah smaken verschillen. Ik vind het juist enorm sexy.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die is wel nice, kan ook door broek / houding komen. Maar voor de rest is het vuig dun wijf, die echt wel wat meer mag gaan eten.Dan kan die kont nog beter uit komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |