Het is per definitie een groeimarkt waar bv de bijbehorende advocaten wel wat in zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:17 schreef JaZekerZ het volgende:
Geografisch gezien lijken mij Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Frankrijk meer voor de hand liggen.
Waarom zouden ze naar Nederland verhuizen?
Een lijst met China, Libie en Cuba, maar zonder de VS?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:08 schreef bendk het volgende:
De Top 75: blaat blaat blaat
De politie heeft in Japan niets te doen, dus wat dat betreft is Japan idd veiliger. Maar Nederland heeft dan weer niet het probleem dat een stel knettergekke Noord-Koreanen het op hun gemunt hebben, en dat 1 miljard nationalistische Chinezen nog een appeltje met hun te schillen hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:53 schreef Susteren het volgende:
Japan is veiliger als Nederland![]()
Ze geloven het zelf
Jarenlange procedures cq rechtzaken, ook als er geen kans is om te mogen blijven, hoge uitkeringen en volle blikken met hulpverleners.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:17 schreef JaZekerZ het volgende:
Geografisch gezien lijken mij Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Frankrijk meer voor de hand liggen.
Sowieso zullen er wel een paar bijzitten die hier komen, en een paar die naar België gaan, enz. Niet die hele mensenmassa idd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:17 schreef JaZekerZ het volgende:
nou ja, een schip afhuren is gauw gebeurd natuurlijk....wat begeleidende advocaten erbij om zeeeziekte tegen te gaan paspoorten overboord te helpen gooien...en hup holland hup laat......quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef leipeshitouwes het volgende:
[..]
Sowieso zullen er wel een paar bijzitten die hier komen, en een paar die naar België gaan, enz. Niet die hele mensenmassa idd.
Het is per definitie een europese groeimarkt, geen lokale. Ik zie niet in waarom advocaten illegalen zouden gaan lokken om zichzelf werk te verschaffen. Er is plenty of work op dat gebiedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:30 schreef bendk het volgende:
[..]
Het is per definitie een groeimarkt waar bv de bijbehorende advocaten wel wat in zien.
Mja daarvoor hoef je dus niet naar Nederland. Sterker nog; als ze daardoor aangetrokken zouden worden waren ze al niet in Italie in eerste instantie. Bovendien zijn het illegalen.... die krijgen niets van dat wat jij noemt. Enkel spoedeisende medische zorg, en dan niet van harte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Jarenlange procedures cq rechtzaken, ook als er geen kans is om te mogen blijven, hoge uitkeringen en volle blikken met hulpverleners.
Dus met andere woorden, altijd beter kost en inwoning gratis dan het land van herkomst waar men nog meestal in een kuiltje schijt en met dorre gras de kont afveegt.
Ik vind het wel meevallen. Op een paar uitzonderingen na (Slovenia, Tsjechiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:08 schreef bendk het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eidswet__.html?p=4,2
Daarnaast is de veiligheid in nederland is nou niet echt hoog:
De Top 75:
niet zo gek gezien nederland de 5e grootste wapenexporteur van de wereld is. Verder spelen de spanningen in de maatschappij ook wel een rol. Ook heeft nederland veel meegedaan met militaire operaties in de laatste jaren. tsja... dan moeten maar doen met een 22e plaatsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:08 schreef bendk het volgende:
Een denktank verbonden aan The Economist
maakt jaarlijks de ranglijst van veilige
landen. In de index worden 23 criteria
gewogen, zoals de kans op oorlog,
respect voor mensenrechten, het aantal
moorden, het aantal gevangenen, de
wapenhandel en de stand van de
democratie.
De Top 75:
dat doen ze ook niet maar ja, de telegrof moet meer kranten verkopen en horror verhalen als dit, verkoopt goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:17 schreef JaZekerZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |