abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:56:47 #151
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70855752
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:22 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon een mannetje van hem. Onno liet alles uitvoeren. Hij maakte zelden zelf een verschijning. Voor de buitenwereld was hij topambtenaar en keurig zakenman. Vandaar ook al die ontmoetingen op sinistere plekken. Meestal in een lange zwart geblindeerde limo.
Ja, die limo van hem.

Maar die handlangers van de schurken van vroeger waren ook geweldig.
Die brede kale gast die als monteur David Harkema bedreigde, in dienst van Herman.
Denk aan Van Kooten die voor Frits werkte, met zijn maffia-outfit.
Of Eddie, de regelrechte straatgangster in dienst van Martine.
En dan al die handlangers van Onno P. Wassenaar, zoals Roderik de sadist en de ventjes met knuppels en pistolen.

Tegenwoordig moet Ludo het doen met een halfzachte 'detective'. Tijd dat de zware jongens terugkeren in de serie.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:02:37 #152
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70855916
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef nWo4Life het volgende:
Tegenwoordig moet Ludo het doen met een halfzachte 'detective'. Tijd dat de zware jongens terugkeren in de serie.
Bloemers was wel tof.

Zo jammer dat die weg is.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_70858014
Ludo had in het begin ook weleens malafide mannetje in dienst, ik kan me nog herrineren dat Bowien in de gaten werd gehouden door iets van 10 man die zichtbaar op straat liepen.

Ik moet wel zeggen dat een van die gasten in dat filmpje wel iets wegheeft van Onno P. Wassenaar
Een heer met stijl
pi_70861384
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 04:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Onno P. Wassenaar is toch diegene met bril? Hij ziet er later wel heel anders uit volgens mij...
t lijkt serge henri valcke wel
pi_70890229
De pesterigheid van Frits van Houten

Die een idee heeft gejat van Tim Waterman en Arnie Alberts, let op dat lachje op het eind, te meesterlijk
Een heer met stijl
pi_70890400
Wtf, even zoeken levert wat op:

Weer dat lachje op het eind
Een heer met stijl
  zondag 12 juli 2009 @ 11:18:35 #157
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70895687

Voor mij een van de beste momenten uit deze verhaallijn.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:17:40 #158
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70896918
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:18 schreef Frey het volgende:

Voor mij een van de beste momenten uit deze verhaallijn.
Super dat je dit gepost hebt, Frey!

Wat enorm futuristisch was deze hele verhaallijn.:P
Het sloeg helemaal nergens op en toch was het qua muziek en sfeer wel spannend.
De echte Frits van Houten in de vrieskist. Ze hadden dat moeten laten, zodat ie nog 'levend' had kunnen worden in seizoen 20.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:18:46 #159
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70896940
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wtf, even zoeken levert wat op:

Weer dat lachje op het eind
Ik mis Frits meer en meer eigenlijk, omdat ze het nalaten nieuwe goede schurken te introduceren en Ludo vind ik zijn glans te hebben verloren op het moment.
pi_70913562
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:17 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Super dat je dit gepost hebt, Frey!

Wat enorm futuristisch was deze hele verhaallijn.:P
Het sloeg helemaal nergens op en toch was het qua muziek en sfeer wel spannend.
De echte Frits van Houten in de vrieskist. Ze hadden dat moeten laten, zodat ie nog 'levend' had kunnen worden in seizoen 20.
De grote Frits van Houten ingevroren. Hoe apart het ook zijn mag, het entertaint wel. In tegenstelling tot het huidige GTST. Met uitzondering van de climax één van de beste verhaallijnen van het decennium. De meest interessante voor mij persoonlijk. Nou nog de werkelijke comeback... Juist omdat het nergens op slaat, en de serie daarmee gered kan worden teken ik. Overal een mouw aan te passen. Dank voor het uploaden! =)
pi_70914057
Tuurlijk kan dat, je kan alles verzinnen in soaps.

Een voorbeeldje: namelijk dat die 'Hans' die naar de gevangenis is gegaan eigenlijk toch Frits is die gechanteerd wordt door Hans of iemand ander en daarom gaat brommen. Vervolgens ze kunnen er altijd nog van maken dat die vent in die cryo een of ander figuur is waarop ze plastische chirurgie op hebben toegepast zodat ie Frits kon mymieken voor de buitenwereld.

Zo vind ik dat de volgende veranderingen moeten plaatsvinden:

* Ludo is eigenlijk dubbel voorgelogen en dus toch de vader van Stefano en Nick allebei

*Laura is voorgelogen door Guus Tuinman en medisch personeel, ze zou bevallen zijn van (2-eïge) tweeling, echter er werd haar verteld dat eentje overleden was. Die zou door het personeel aan Guus worden gegeven. Guus vond de ene mooier dan de ander dus verwisselde ze met elkaar. Resultaat: Arnie is gewoon de zoon van Robert en Laura zoals het hoort èn het doet geen afbreuk aan de modernere lijnen.

Het is allemaal vergezocht, maar dat waren die veranderingen zelf ook al en na een tijdje accepteert toch iedereen het en hoor je er niemand meer over
Een heer met stijl
  zondag 12 juli 2009 @ 21:43:57 #162
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70914513
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een voorbeeldje: namelijk dat die 'Hans' die naar de gevangenis is gegaan eigenlijk toch Frits is die gechanteerd wordt door Hans of iemand ander en daarom gaat brommen. Vervolgens ze kunnen er altijd nog van maken dat die vent in die cryo een of ander figuur is waarop ze plastische chirurgie op hebben toegepast zodat ie Frits kon mymieken voor de buitenwereld.

* Ludo is eigenlijk dubbel voorgelogen en dus toch de vader van Stefano en Nick allebei

*Laura is voorgelogen door Guus Tuinman en medisch personeel, ze zou bevallen zijn van (2-eïge) tweeling, echter er werd haar verteld dat eentje overleden was. Die zou door het personeel aan Guus worden gegeven. Guus vond de ene mooier dan de ander dus verwisselde ze met elkaar. Resultaat: Arnie is gewoon de zoon van Robert en Laura zoals het hoort èn het doet geen afbreuk aan de modernere lijnen.
pi_70917278
Ik ben trouwens bijna klaar met het filmpje over de laatste confrontatie tussen Ludo en Martine, ik moet hem alleen nog in tweeën knippen, hij is te groot voor 1 file namelijk
Een heer met stijl
  zondag 12 juli 2009 @ 22:57:23 #164
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70917313
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tuurlijk kan dat, je kan alles verzinnen in soaps.

Het is allemaal vergezocht, maar dat waren die veranderingen zelf ook al en na een tijdje accepteert toch iedereen het en hoor je er niemand meer over
Helemaal mee eens! Laat ze de fouten herstellen! En jouw ideeën zouden op de één of andere manier best kunnen werken. Het is immers een soap, zoals je zelf al aangeeft. Ik zou het zo geweldig vinden als ze de verhaallijn met Frits zouden herstellen. Het liefste door middel van een terugkeer, zoals jij beschrijft, maar anders door een rectificatie. Hannie heeft Frits vermoordt en niet Hans.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:58:04 #165
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70917341
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben trouwens bijna klaar met het filmpje over de laatste confrontatie tussen Ludo en Martine, ik moet hem alleen nog in tweeën knippen, hij is te groot voor 1 file namelijk
Dat zou ik zo graag willen zien! Super dat je dat wilt posten.
pi_70917460
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Graag gedaan, maar het gaat nog wel even duren en het is wel VHS-kwaliteit
Een heer met stijl
  zondag 12 juli 2009 @ 23:18:00 #167
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70918146
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Schande dat je dat gemist had. Waardoor kwam dat?

Ik kan niet wachten om het weer terug te zien.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:22:49 #168
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_70918343
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:18 schreef Frey het volgende:

[..]

Schande dat je dat gemist had. Waardoor kwam dat?

Ik kan niet wachten om het weer terug te zien.
Vreemd eigenlijk, maar in die tijd keek ik ook niet zoveel GTST. Zelfs niet onder het Martine tijdperk. Wel naar de veertiende cliffhanger toe en het proces met Isabella. Maar ik heb ook veel gemist. Was in mijn examenjaar geloof ik. Toen had ik veel andere leuke dingen te doen blijkbaar. Maar nu vind ik het wel jammer dat ik delen heb gemist van zo'n geweldig tijdperk als enorme old school fan.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:27:39 #169
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70918550
Kun je nagaan dat we eigenlijk al tijdens seizoen 14 en 15 zaten te zeiken dat het saai werd.
Nu verlangen we terug naar die tijd.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:37:11 #170
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_70918950
Toen was ik nog van de partij he.
Ach mooi was die tijd.
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_70919226
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef Frey het volgende:
Kun je nagaan dat we eigenlijk al tijdens seizoen 14 en 15 zaten te zeiken dat het saai werd.
Nu verlangen we terug naar die tijd.
Dit was inderdaad ook de laatste goede lijn vond ik, daarna is er eigenlijk niks spannends meer gebeurd van dit niveau of wel?
Een heer met stijl
pi_70919498
Hier is deel 1:

Bekijk deze YouTube-video

Deel 2 is nog bezig met uploaden, maar volgt later
Een heer met stijl
  zondag 12 juli 2009 @ 23:52:11 #173
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70919546
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit was inderdaad ook de laatste goede lijn vond ik, daarna is er eigenlijk niks spannends meer gebeurd van dit niveau of wel?
Niet op deze manier nee. De strijd tussen Ludo en Martine werd af en toe ook erg lang gerekt, maar uiteindelijk kregen we wel iets. Een spannende verhaallijn, goeie opbouw en de grote climax. Vooral dat laatste ontbreekt de laatste tijd. Ze weten soms wel een goede verhaallijn op te bouwen(Vadim, René), maar dan krijgen we een ontknoping van niks. En zo krijgen we eigenlijk maar 1 "aardig" lijntje per seizoen nu...
  maandag 13 juli 2009 @ 00:03:34 #174
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_70919950
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier is deel 1:

Bekijk deze YouTube-video

Deel 2 is nog bezig met uploaden, maar volgt later
Bedankt! Je bent geweldig.

Erik de Vogel en Inge Ipenburg!
Ludo weer op zijn best!
En zelfs de Ludo tune.
pi_70920063
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')