ahh marieke die toen ff achterlangs werd genomen in de heavy heavenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch ben ik van mening dat ze ook die lijn veel beter uit hadden kunnen werken.
Nogmaals die filmpjes die ik laatst gepost had over Marieke (zusje van Janine) die door een stelletje Hell's Angels werd belaagd, dat vond ik echte spanning. En vreemd genoeg kwam het me ook stukken realistischer over dan menigmene 'overweldigende' verhaallijnen van vandaag de dag![]()
Geheel mee eensquote:Op maandag 6 juli 2009 18:53 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
En daar kijk ik al helemaal naar uit! Hoe langer geleden, hoe beter.
Ik heb de aflevering dat Martine op een boot word gezet op een videoband staan, maar ik heb geen idee hoe ik dat op mijn computer krijgquote:Alhoewel ik ook erg graag nog wat terug zou willen zien van de Ludo vs. Martine lijn (het einde van Martine bijv.) en de return van Frits van Houten (ook al was dat einde bagger), omdat ik dat toen grotendeels gemist heb of vergeten ben.
Okee, ik kijk overigens sinds seizoen 4, maar heb seizoen 1 en 2 helemaal gezien op de herhalingen die sinds de start van RTL 5 werden uitgezondenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, ik kijk sinds seizoen 6.![]()
Ik neem pas op sinds eind seizoen 15. Maar ik heb ook nog een handje vol stukjes van daarvoor, waarvan het oudste uit seizoen 8 komt. Dat komt over een tijdje ook nog wel aan bod.
Dat was seizoen 3quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef heaven7 het volgende:
Ik begon te kijken toen Lotje doodging, wanneer was dat?
Kan me herinneren dat Laura helemaal in paniek was omdat er iets met dat kind was en toen was ie afgelopen, mocht ik de volgende dag niet kijken van mijn ouders omdat het journaal van 20:00 kwam
Dat stuk heb ik toen gemist. Geen idee waarom eigenlijk. Ik zou het wel erg graag eens willen terugzien.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb de aflevering dat Martine op een boot word gezet op een videoband staan, maar ik heb geen idee hoe ik dat op mijn computer krijg
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb de aflevering dat Martine op een boot word gezet op een videoband staan, maar ik heb geen idee hoe ik dat op mijn computer krijg
Drommels, het blijkt zelfs dat ik dat al had gedaan (met een DVD recorder die niet in een PC zit), maarre hoe krijg ik het nu van DVD naar een youtube bestand?quote:
Een programma downloaden dat de filmpjes om kan zetten. Ik zelf gebruik DVD2AVI.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Drommels, het blijkt zelfs dat ik dat al had gedaan (met een DVD recorder die niet in een PC zit), maarre hoe krijg ik het nu van DVD naar een youtube bestand?
Kijk, interessante discussie. Even inhaken.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik toen gemist. Geen idee waarom eigenlijk. Ik zou het wel erg graag eens willen terugzien.
Persoonlijk kan ik mij ook het meeste herinneren vanaf seizoen vier, maar keek al vanaf seizoen drie, al was ik toen wel nog erg jong en kan ik mij daar weinig van herinneren.
Ik kan me nog een scène herinneren, maar het kan ook dat het niet waar is of ik het eens gedroomd of verward heb met andere gebeurtenissen, waar Linda het kantoor van Frits binnenkomt en dan draait de stoel van Frits om en zit Herman Hogendoorn daar. Afwachten of dat nu is gebeurd en of dat seizoen drie was of niet.
Vaak zijn het juist deze simpelheden die een serie of soap spannend maken. Bovendien was de oude muziek veel herkenbaarder en spannender. Die deuntjes van nu gaan nergens over, evenals een hoop van de verhaallijnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:59 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Kijk, interessante discussie. Even inhaken.De scène die je beschrijft kan ik me ook nog vaag herinneren. Dat was ergens in seizoen 3 of 4. In de tijd dat Frits en Linda een relatie hadden. Stoel draait zich om met Hogendoorn sr. erin, en pats, boem afgelopen. Op zich simpel concept, maar hoe het neergezet werd. Als een scéne rechtstreeks uit The Godfather om maar een vergelijking te maken. Tom van Beek was pure klasse. Er zijn gewoon zoveel mooie stukjes die vandaag de dag vergeten zijn. Helaas, er is zo weinig beschikbaar.
Heel goede voorbeelden, de muziek pastte er erg goed bij en de scene raakte me echt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Frey het volgende:
Muziek blijft voor mij een van de belangrijkste dingen in series. Het bepaalt gewoon voor een groot gedeelte de sfeer.
Een paar goeie voorbeelden uit de latere seizoenen:
Bij dat afscheid van Harmsen werd bij mijn weten voor de laatste keer de GTST tune gebruikt.
Dat was ook iets wat huwelijken altijd zo mooi maakte. Helaas zijn we dat nu kwijt.
Geweldig dit! Bedankt voor het voldoen aan mijn request. =Dquote:
Ja, dankjewel Frey! Deze scène wilde ik ook erg graag terugzien. Toen ik dit toentertijd zag was ik zo blij. Maar goed, de verhaallijn werd inderdaad compleet verziekt. Hier was de muziek ook nog niet eens zo slecht. Jammer dat ze Frits van Houten als Hans van Houten zo verpest hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Geweldig dit! Bedankt voor het voldoen aan mijn request. =D
Afgezien van al het volgende was deze Frits van Houten comeback bij het graf wel super. Het moment dat hij er ineens weer staat zoals je hier ziet. Maar ook de woorden die hij hierna spreekt. Jack van Houten, Wendela Hafkamp, ach... Hun gezichtjes bestuderend in zijn zwarte handschoen en dan de trademark Frits lach.
Ja, hierna werd het verhaal flink verkloot. Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon goed was. Nogmaals dank Frey! =)
Onno P. Wassenaar is toch diegene met bril? Hij ziet er later wel heel anders uit volgens mij...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef nWo4Life het volgende:
Ik sluit me aan bij de woorden van Heer van Bartolhoven over de ontvoeringsverhaallijn uit seizoen vier. Dit is altijd één van mijn meest favoriete verhaallijnen gebleven. De schurken op hun best en zulke spanning. Hoop dat seizoen drie en vier nu echt gauw zullen uitkomen.
Nee, dat is gewoon een mannetje van hem.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onno P. Wassenaar is toch diegene met bril? Hij ziet er later wel heel anders uit volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |