abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70626884
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:43 schreef June. het volgende:
Zag vanavond toevallig het einde van GTST, en zag ik daar nu Lucinda Walsh uit ATWT? !
ja, de moeder van Irene...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:33:31 #77
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_70628386
Beetje laat.. maar afijn
tvp!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:38:49 #78
123170 alors
zlata1234
pi_70628554
Ik had trouwens gedacht dat we nog een Dorothea verschijning zouden krijgen bij Bing in de cel...
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:39:44 #79
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_70628587
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:27 schreef Canisfire het volgende:
Lucas
Wordt met iedere keer dat ik hem zie irritanter
pi_70628662
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 21:14 schreef MikeTuinstra het volgende:

En dan is er dat laatste stukje dat mijn persoonlijke interesse heeft. Ludo die zo rusteloos aan het spitten is in het verleden van Jack. Overigens ontzettend flauw dat we niet even enig inzage kregen in zijn dossier. De vraag voor mij rest nu: loopt hij tegen die Hogendoorn connectie aan, ja of nee? Nog een laatse maal: je zou hier een geweldige verhaallijn kunnen bouwen. Ik noem Jack die in een duister verleden tal van smerige zaakjes voor Hogendoorn sr. heeft opgeknapt. Puur goud in de handen van de productie als je het mij vraagt. Maar het immens teleurstellende naar het waardeloze schrijven van GTST 2000 kennende zal ik me daar verder niet over uitlaten. Van Houten/Hogendoorn vs. Sanders - ?

Komend seizoen zal ik algemeen geen kijker meer zijn. Alleen als er een waardige verhaallijn opstaat hoor ik dat en overweeg ik deze nog mee te nemen. Volgend seizoen luidt het 20 jarig bestaan van de serie in. Een cruciaal moment voor het programma. Blijft het bestaan of wordt het na teveel slecht presteren uiteindelijk toch van de buis gehaald?
wellicht een idee om je verhaallijn ideeën op te sturen naar de scriptschrijvers? die zijn toch weinig creatief de laatste tijd dus wellicht dat jouw/jullie input hen goed doet
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2009 @ 22:47:42 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70628876
wat speelt die lucas-figuur waardeloos zeg
hij mag van mij meteen retour new-york
pi_70629293
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

wellicht een idee om je verhaallijn ideeën op te sturen naar de scriptschrijvers? die zijn toch weinig creatief de laatste tijd dus wellicht dat jouw/jullie input hen goed doet
Dank je voor het compliment, maar ik heb mij al eens gewaagd aan het contacteren van de redactie. Je ontvangt netjes een standaardmail terug dat ze je schrijven in behandeling zullen nemen. Het team geeft aan 2x in de week te vergaderen. 1x op de maandag en nogmaals eenmaal op de vrijdag als ik me niet vergis. De uitkomst is nietig. Weet niet wat ze te bespreken hebben maar uitkomsten op entertainend vlak zijn er zeker niet.

Het is natuurlijk gewoon zo dat de producent zich tegenwoordig eigenlijk niet zozeer voor de serie interesseert maar wat het opbrengt. Het is een oude serie die zijn beste tijd heeft gehad. Investeren willen ze niet meer aan. Het streven is zo weinig mogelijk moeite voor zoveel mogelijk opbrengsten. De gewoontekijker is hun publiek. Gewoon "een programma" dat redelijk scoort tussen 8 en half 9. Tijdsopvulling dus, en niet zozeer iets dat goed is.
pi_70629412
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
wat speelt die lucas-figuur waardeloos zeg
hij mag van mij meteen retour new-york
Dat idd. Hij is veel te. Veel te van alles.
pi_70629434
Dit was echt een van de meest saaie einde van het seizoen, ever. Zelfs dat gedoe met rene een half jaar geleden was interessanter.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2009 @ 23:03:29 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70629443
ja hallo, wij als kijkers hebben toch recht op enige vorm van kwaliteit?
tegenwoordig is zelfs het reclameblok boeiender.
pi_70629603
Moet de donderdag- en vrijdagaflevering het weekend nog even kijken, maar alvast een cliff-tvp...
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_70629847
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
ja hallo, wij als kijkers hebben toch recht op enige vorm van kwaliteit?
tegenwoordig is zelfs het reclameblok boeiender.
De spijker op zijn kop. Maar neem maar van mij aan, goed wordt het niet meer. Ik kijk ook meestal net zo lief naar de reclame als de serie zelf. En met die conclusie ben ik dan ook meteen maar gestopt. De serie zoals die nu is spreekt me niet aan.
  † In Memoriam † vrijdag 3 juli 2009 @ 23:25:02 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70630220
ik vind het jammer. net als jij kijk ik nog maar sporadisch en dan nog meestal online. de tijd dat ik ervoor thuisbleef omdat ik het niet wilde missen is al een tijd voorbij.
t is gewoon zonde dat ze er zo overduidelijk geen energie meer in willen steken. hoewel, zonde, ik vind het een belediging voor die anderhalve fan die ze nu nog hebben, naast de gewoonte-kijkers.
ik ben ook aan het afhaken ondertussen.
het is een schim van de soap in de tijd van helen helmink en arnie en noem ze maar op.
verhaallijnen slaan nergens meer op, of worden slecht uitgwerkt of juist buitenproportioneel uitgemolken. personages hebben net zoveel diepgang als donald duck.
bah bah bah
zodra er een goed alternatief is, ben ik pleite!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:30:15 #89
164755 Mss
kutHOEr
pi_70630386
Echt, wat een kutcliff. Het enige veelbelovende is uiteraard weer Ludo, die zou nog wel eens wat tofs van plan kunnen zijn. Voor de rest is het allemaal geen pan.

En Maxime zal wel niet dood zijn . Die gaan ze nog finaal uitmelken.
Aids.
pi_70630791
ik vond het wel een goede uitzending als had het watergevecht iets spannender mogen zijn, Maxime die terugvecht en nick in het water duwt, maar dit wordt een mooie exit voor Nick , eindelijk de oude Ludo weer in actie . Het was jammer dat Barbara niet bij het watergevecht was betrokken, dat zij Maxime wilde redden en per ongeluk zelf verdronk, alleen dat hebben we dan gemist, Barbaar
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:04:15 #91
123170 alors
zlata1234
pi_70631354
Ik vond de cliff ook niet spectaculair, veel te korte spanningsboog. Maarja wat verwacht je met deze schrijvers?

Ik vind Lucas goed spelen, hij heeft wel wat van Stefano, zo adrem en zijn praatjes
know'm sayin?
word? word.
pi_70632001
Lucas rules
Hij komt ten minste echt over en niet zo strijkplan stijf net als de rest van de crew
pi_70632017
maxim leeft vast nog maar deed alsof natuurlijk
ik heb me trouwens mateloos aan haar geergerd en tegelijk hard gelachen in de rozenboom, dat betekend dat die actrice haar rol gewoon erg goed speelt
pi_70632676
Voorspellingen voor volgend seizoen:

Bing komt vroegtijdig vrij
Maxime is niet dood
Lucas krijgt iets met Dex
Nick gaat eraan
Jack is geen partij voor Ludo er gaat er aan onderdoor
Janine krijgt weer wat met Ludo
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_70633843
Ik wil René terug . Wat een geweldige gast was dat, zeg.
pi_70634518
God wat een dom personeel loopt daar ook rond in de rozenboom zeg. Hun baas word publiekelijk vernederd en dan doen zij er nog een schepje bovenop.(zie de scene met de menukaart)
pi_70635272
Sinds wanneer stikt iemand door het trekken aan de haren? Waardeloze slotscène. En waar is die Lucas op gecast? Zitten we verdorie met een combinatie van Maik de Boer, Gordon en Jos Brink opgescheept.
pi_70635591
Niet echt een heel bijzondere cliffhanger. Leek meer op een normale vrijdagavondcliff en ik bleef zitten met het gevoel: dit was het?
Dat Maxime dood is lijkt haast te mooi om waar te zijn, al gun ik het voor Nick. Ik vind het jammer dat hij eruit gaat, zonde.
Ludo die stikjaloers is en zich laat meeslepen en uit frustratie maar Lies grijpt, die gewillig meewerkt. Zonder enige opbouw erin, was daar Lies en klaar om te gaan.
Er wordt gezinspeeld op de ondergang van Jack. Misschien krijgen we nu eens wat leukere verhaallijnen om hem waarbij we zijn donkere zijde wat meer gaan zien.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:18:30 #99
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70635794
Ik denk dat Maxime zich voor dood hield, maar daarna Nick ineens weer aanvalt omdat ie dat dan niet verwacht ofzo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:26:18 #100
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_70638556
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:59 schreef Shreyas het volgende:
Voorspellingen voor volgend seizoen:

Bing komt vroegtijdig vrij
Maxime is niet dood
Lucas krijgt iets met Dex
Nick gaat eraan
Jack is geen partij voor Ludo er gaat er aan onderdoor
Janine krijgt weer wat met Ludo
100% mee eens..
Wat betreft Maxime gaat ze wel bekennen dat ze Nick heeft vermoord (denk ik)
Maar op zo'n manier dat ze vrijuit gaat.. (zelfverdediging)
De meeste mensen heeft ze toch al om de tuin geleid.. dus dat kan er ook nog wel bij.
Ben dus benieuwd naar volgend seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')