quote:
quote:
quote:
Ga nog eens terug, maak bergen met fotos en zet ze onlinequote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:13 schreef ETA het volgende:
[..]
er zijn verbazingwekkend weinig fotos te vinden van het hoofdkantoor van Acer in Xi Zhi (mijn stageplek 1,5 jaar geleden).
Het is niet in Spanjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:52 schreef captaintokyo het volgende:
Ergens in Spanje lijkt me... gokje: Begur?
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:28 schreef ScrapHead het volgende:
La Serena, Chili
Linkje!
Ik weet dat ik er langs ben gekomen met de bus destijds....Het is er iedergeval in de buurt.
![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:49 schreef ScrapHead het volgende:
Gokje: gedeelte van de zuid-as amsterdam?
Gaan we nu maar gewoon gokken zonder foto? In dat geval wordt het voor mij een stuk makkelijkerquote:Op maandag 6 juli 2009 23:49 schreef ScrapHead het volgende:
Gokje: gedeelte van de zuid-as amsterdam?
Het lijkt me iig NL.
Das snel!quote:
Deel 100 is maanden geleden, kom je in deel 102 weer meedoen en dan gaat het ineens zo snel..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
Tirana?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef bork het volgende:
Palos de la Frontera
http://ca.wikipedia.org/wiki/Palos_de_la_Frontera
neuhquote:
Netjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:42 schreef Rollufie het volgende:
Kwame Nkrumah Memorial Park - Accra , Ghana
Het is duidelijk niet in Thailand, dat weet ik. De symbolen van tempeltje en lantaarnpalen zijn natuurlijkk niet lotusvormig,wat je in Thailand veel zien. Het standbeeld in de tempel is natuurlijk waarschijnlijk niet van een oude monnik.quote:
Die laatste foto is volgens mij inderdaad van de killing fields. De tempel kan ik ook niet vinden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:40 schreef Blik het volgende:
Is het echt Phnom Penh, Cambodja?
Haal ik er niet uit
Die laatste foto moet van de Killing Fields zijn, maar die tempel kan ik ook nergens vinden. Heb toch 3 dagen door die stad heen gelopen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:13 schreef loowie het volgende:
[..]
Die laatste foto is volgens mij inderdaad van de killing fields. De tempel kan ik ook niet vinden.
Het is een pleintje naast die heuvel waar een tempel op staat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Die laatste foto moet van de Killing Fields zijn, maar die tempel kan ik ook nergens vinden. Heb toch 3 dagen door die stad heen gelopen...
ben ook bij die tempel geweest, heeft weinig indruk op me gemaakt danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:51 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het is een pleintje naast die heuvel waar een tempel op staat.
Het is ook niet echt bijzonder, maar het moet niet te makkelijk wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:59 schreef Blik het volgende:
[..]
ben ook bij die tempel geweest, heeft weinig indruk op me gemaakt dan
4de plaatje via Google als je Edmonton intyptquote:
is goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Rollufie het volgende:
Moet wel Colmar , Frankrijk zijn
Even wat zoeken als bewijs
Colmar
Zal in +/- 15 minuten een nieuwe plaatsen
Okquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als ie goed is....
Het ziet er Nederlands uit, maar net niet Nederlands genoeg om in Nederland zelf te liggen. Ik weet dat in Potsdam een Hollandisches Viertel ligt, daarnaast hebben ze in ieder geval in Gdansk en ergens in Japan een wijk in Hollandse stijl. Gdansk is het niet, en het ziet er niet Japans uit. Dus, Potsdamquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe kom je daar zo bij?
Goed ! Nieuwe opgave!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:16 schreef rosstek het volgende:
Het is wel Potsdam, de Mittelstrasse.
http://www.panoramio.com/photo/4079506
[ afbeelding ]
En uit eigen collectie vanaf de andere kant
http://intourist.nl/gallery/displayimage.php?album=4&pos=18
[ afbeelding ]
Omdat ik het bewijs miste...quote:Op zondag 19 juli 2009 00:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Edit, ik zie nu dat jij ook de vraag stelde, hoezo wilde je dat weten en kon je niet meteen zeggen dat het goed was dan?
Bewijs is geen eis.quote:
Zeg ik ook niet. (Alhoewel dat wel in de OP staat.)quote:
Bedoel je Göteborg? Dan nee. En anders ook niet eigenlijk.quote:
Nee, zoek het wat westelijker.quote:
Verkeerde land.quote:
Nee, maar je zit wel in het goede land.quote:
En deze ook, maar die is iets dichterbij...quote:
quote:
Hehe yep , misschien als terrein zelfs wel groter dan de stad Ludwigshafen , ondanks dat het er stinkt en het niet echt mooi is om te zien , wel een indrukwekkend gebied.quote:
kwam er trouwens achter door het blauwe bord met polystyrol erop, google maarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Hehe yep , misschien als terrein zelfs wel groter dan de stad Ludwigshafen , ondanks dat het er stinkt en het niet echt mooi is om te zien , wel een indrukwekkend gebied.
Neequote:Op zondag 2 augustus 2009 20:15 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
is dat een Italiaanse vlag op de foto ?
Lissabon ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:57 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Hint 3:
Deze stad is Culturele Hoofdstad van Europa geweest
quote:
Frankfurt ??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef Fogel het volgende:
Het is niet in Frankrijk, maar Frankrijk heeft wel (meerdere malen) oorlog gehad met dit Europese land.
Als je er 100% zeker van bent en even een bewijsfoto opzoekt, kan je een nieuwe opdracht plaatsen. Anders moeten we even op degene wachten die deze foto had zodat die je gok (?) al dan niet kan bevestigenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:20 schreef Supahdupah het volgende:
Easy... Antanarivo, Madagascar
zo te zien klopt z'n gok:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je er 100% zeker van bent en even een bewijsfoto opzoekt, kan je een nieuwe opdracht plaatsen. Anders moeten we even op degene wachten die deze foto had zodat die je gok (?) al dan niet kan bevestigen
Sorry, internet lag plat gisteren plat.quote:
Limassol, Cyprus, is niet juist.quote:
saint denisquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:49 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Limassol, Cyprus, is niet juist.
Opgave is blijkbaar moeilijker dan ik dacht.
Het feit dat dit eiland tot de Europese Unie behoort komt omdat het een overzees departement is.
Correctquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Karlstad
http://image54.webshots.com/154/9/14/79/418991479nuLpvG_ph.jpg
aan dat telefoonnummer natuurlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:42 schreef slashyou het volgende:
[..]
Correct. Waaraan kon je het zien?
Een stad in Tamil Nadu, daterend uit de Sangam periode.quote:
Nee, de stad ligt in Arizona.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
San Antonio?
Sorry, dit topic helemaal vergeten.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 11:08 schreef fanneke het volgende:
Kansas City, MO
http://www.lookitlocal.com/Kansas_City
Ik doe er wel een. Vind ik wel leuk, aangezien ik er toch geen een weet.quote:Op zondag 6 september 2009 11:08 schreef fanneke het volgende:
Kansas City, MO
http://www.lookitlocal.com/Kansas_City
Als iemand een nieuwe opgave wil plaatsen, ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |