Het is ook niet echt bijzonder, maar het moet niet te makkelijk wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:59 schreef Blik het volgende:
[..]
ben ook bij die tempel geweest, heeft weinig indruk op me gemaakt dan
4de plaatje via Google als je Edmonton intyptquote:
is goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Rollufie het volgende:
Moet wel Colmar , Frankrijk zijn
Even wat zoeken als bewijs
Colmar
Zal in +/- 15 minuten een nieuwe plaatsen
Okquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als ie goed is....
Het ziet er Nederlands uit, maar net niet Nederlands genoeg om in Nederland zelf te liggen. Ik weet dat in Potsdam een Hollandisches Viertel ligt, daarnaast hebben ze in ieder geval in Gdansk en ergens in Japan een wijk in Hollandse stijl. Gdansk is het niet, en het ziet er niet Japans uit. Dus, Potsdamquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe kom je daar zo bij?
Goed ! Nieuwe opgave!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:16 schreef rosstek het volgende:
Het is wel Potsdam, de Mittelstrasse.
http://www.panoramio.com/photo/4079506
[ afbeelding ]
En uit eigen collectie vanaf de andere kant
http://intourist.nl/gallery/displayimage.php?album=4&pos=18
[ afbeelding ]
Omdat ik het bewijs miste...quote:Op zondag 19 juli 2009 00:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Edit, ik zie nu dat jij ook de vraag stelde, hoezo wilde je dat weten en kon je niet meteen zeggen dat het goed was dan?
Bewijs is geen eis.quote:
Zeg ik ook niet. (Alhoewel dat wel in de OP staat.)quote:
Bedoel je Göteborg? Dan nee. En anders ook niet eigenlijk.quote:
Nee, zoek het wat westelijker.quote:
Verkeerde land.quote:
Nee, maar je zit wel in het goede land.quote:
En deze ook, maar die is iets dichterbij...quote:
quote:
Hehe yep , misschien als terrein zelfs wel groter dan de stad Ludwigshafen , ondanks dat het er stinkt en het niet echt mooi is om te zien , wel een indrukwekkend gebied.quote:
kwam er trouwens achter door het blauwe bord met polystyrol erop, google maarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Hehe yep , misschien als terrein zelfs wel groter dan de stad Ludwigshafen , ondanks dat het er stinkt en het niet echt mooi is om te zien , wel een indrukwekkend gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |