Op de benenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte helden gooien niet zo hard mogelijk, maar zo slim mogelijk.
REPOST (aandachtshoer mode)quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hadden jullie ook trefbal met zo'n mat die je moest vasthouden? Ik dacht een keer cool te zijn door er op te klimmenToen dat ding omviel had ik ook epische pijnen.
Que?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hadden jullie ook trefbal met zo'n mat die je moest vasthouden? Ik dacht een keer cool te zijn door er op te klimmenToen dat ding omviel had ik ook epische pijnen.
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Don't worry, het was niet voor een lange tijd. Daarna kreeg ik ook softbal. Toen ging ik altijd zo ver achter in het veld staan, dat ik eigenlijk niet eens meer bij het spel hoorde.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, kanker kind met ranzig rood haar hier uit de buurt loopt de hele tijd voorbij met 2pac uit z'n telefoon speakertje op volume 600.
Dacht het nietquote:
Ik vond het altijd wel een strategische opstelling. Je zo min mogelijk met het spel bemoeien, en ondertussen de latest gossip uitwisselen met je bitches.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.
En dat is slim.En in your defense: alle mooie meisjes stonden altijd zo ver mogelijk achter in het veld.
(True story.)
En al die boobies. Priceless!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat ook geniaal was waren 2 trampolines achter elkaar met bokken daartussenAl die gare noobies die na de 2e trampoline tegen die bok aankwamen. Priceless
Heb ik laatst toch een mega discussie met een maat van mij, die vindt dodgeball dus niks en super bad helemaal het einde....quote:
Elk team heeft een mat in het midden van hun kant. En die valt om als je ze niet met mensen stilhoud.quote:
De fans van rap-lawaai waren het leukst.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat ook geniaal was waren 2 trampolines achter elkaar met bokken daartussenAl die gare noobies die na de 2e trampoline tegen die bok aankwamen. Priceless
Alluurtje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een strategische opstelling. Je zo min mogelijk met het spel bemoeien, en ondertussen de latest gossip uitwisselen met je bitches.
Goede tijdenquote:
Bij ons lukte dat vaak al met 1 trampolinequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |