Op de benenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Echte helden gooien niet zo hard mogelijk, maar zo slim mogelijk.
REPOST (aandachtshoer mode)quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hadden jullie ook trefbal met zo'n mat die je moest vasthouden? Ik dacht een keer cool te zijn door er op te klimmenToen dat ding omviel had ik ook epische pijnen.
Que?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hadden jullie ook trefbal met zo'n mat die je moest vasthouden? Ik dacht een keer cool te zijn door er op te klimmenToen dat ding omviel had ik ook epische pijnen.
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Don't worry, het was niet voor een lange tijd. Daarna kreeg ik ook softbal. Toen ging ik altijd zo ver achter in het veld staan, dat ik eigenlijk niet eens meer bij het spel hoorde.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, kanker kind met ranzig rood haar hier uit de buurt loopt de hele tijd voorbij met 2pac uit z'n telefoon speakertje op volume 600.
Dacht het nietquote:
Ik vond het altijd wel een strategische opstelling. Je zo min mogelijk met het spel bemoeien, en ondertussen de latest gossip uitwisselen met je bitches.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.
En dat is slim.En in your defense: alle mooie meisjes stonden altijd zo ver mogelijk achter in het veld.
(True story.)
En al die boobies. Priceless!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat ook geniaal was waren 2 trampolines achter elkaar met bokken daartussenAl die gare noobies die na de 2e trampoline tegen die bok aankwamen. Priceless
Heb ik laatst toch een mega discussie met een maat van mij, die vindt dodgeball dus niks en super bad helemaal het einde....quote:
Elk team heeft een mat in het midden van hun kant. En die valt om als je ze niet met mensen stilhoud.quote:
De fans van rap-lawaai waren het leukst.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat ook geniaal was waren 2 trampolines achter elkaar met bokken daartussenAl die gare noobies die na de 2e trampoline tegen die bok aankwamen. Priceless
Alluurtje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel een strategische opstelling. Je zo min mogelijk met het spel bemoeien, en ondertussen de latest gossip uitwisselen met je bitches.
Goede tijdenquote:
Bij ons lukte dat vaak al met 1 trampolinequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ze zijn allebei tof!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb ik laatst toch een mega discussie met een maat van mij, die vindt dodgeball dus niks en super bad helemaal het einde....
Echt, sommige mensen.....
Hmm, nooit gedaan. Klinkt wel tof.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Elk team heeft een mat in het midden van hun kant. En die valt om als je ze niet met mensen stilhoud.Dus als je iedereen afgooit valt de mat om.
Zo'n grote bedoel ik dus. Van 3 bij 5 meter ofzo
Jij ging gewoon vast in de omkleedruimtes zittenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Whehe ik ging ook altijd op plaatsen staan waar nooit de bal komt.Dan werd iedereen kwaad op me.
Die door al die botsingen met bokken en apparaten al heel jong lelijke tetters hebben!quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb ik laatst toch een mega discussie met een maat van mij, die vindt dodgeball dus niks en super bad helemaal het einde....
quote:
Dat kon heul niet. Want je werd van alle kanten bekogeld door de mensen die af waren!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Whehe ik ging ook altijd op plaatsen staan waar nooit de bal komt.Dan werd iedereen kwaad op me.
2 meisjes in je klasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden het laatste jaar maar 2 meiden in de klas. Ik nogal afgeleid, krijg een bal vol in m'n porum.
Nee dat nog net niet, al deden sommige klasgenoten dat wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ging gewoon vast in de omkleedruimtes zitten?
Ik haakte bij superbad na 15 minuten af, ik ben al wat ouder en ik trok deze high-school film dus echt niet...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zijn allebei tof!
[..]
Hmm, nooit gedaan. Klinkt wel tof.
Ik luister al een uur 'Wanna be starting something'quote:
Ben Stiller speelt in Dodgeball. Ik bedoel, ik heb Dodgeball niet gezien maar ik begrijp hem nu al.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het was de beste klas die ik ooit gehad heb eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
2 meisjes in je klasDat moet kut zijn
Superbad was juist een high school standaard verhaaltje comedy die ik wel kon pruimenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik haakte bij superbad na 15 minuten af, ik ben al wat ouder en ik trok deze high-school film dus echt niet...
Ben meer van:
"We're going streaking!!!!!"
En nu de redenen waarom het de beste klas ooit was?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het was de beste klas die ik ooit gehad heb eigenlijk.![]()
Leek wel alsof we weer in de 60/70's zaten.
Iedereen had lang haar luisterde classic rock/metal noem het maar op.
Hehe ja, wat een tijden. Ik had er ook een grafhekel aan. Ik had altijd ruzie met de gymleraarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet, al deden sommige klasgenoten dat wel.
Bij mij luisterde iedereen opposites eminem 2pac turkse rap arabische muziekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft het toch nog steeds over softbal?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat kon heul niet. Want je werd van alle kanten bekogeld door de mensen die af waren!
Will Ferrell.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik haakte bij superbad na 15 minuten af, ik ben al wat ouder en ik trok deze high-school film dus echt niet...
Ben meer van:
"We're going streaking!!!!!"
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En nu de redenen waarom het de beste klas ooit was?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze heeft het toch nog steeds over softbal?
Je moeder gaf 'privé' les.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En nu de redenen waarom het de beste klas ooit was?
Welk onderwerp??? Het zou eigenlijk moeten gaan over leuke meisjes zonder tieten!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OhjaIk dacht iedereen neemt dit onderwerp wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |