Goedenavond,
om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik stoor mij aan de zogenaamde fotoboekhosselaars. Laat me het verschijnsel even uitleggen.
Stel, er komt een meisje op fok dat een fotoboek opent met daarin een leuke foto waarin ze een sprongetje maakt op het strand. Lekker spontaan, lekker gek, niks mis mee. Vervolgens zijn er een paar users, ook altijd dezelfde, die als eerste een fipo weten te plaatsen, gevolgd door een "

" en een "

". Dit om aan te geven dat ze weet hebben van de schoonheid van het betreffende meisje, maar toch ook wel een beetje schattig en verlegen zijn! Denk ik.
Het zijn ook altijd dezelfde users, als vrouwelijke fokker weet je precies wie ik allemaal bedoel.
Dezelfde klacht is van toepassing op de fotoreeks in US, en ook vooral in KPD (

Daar gaat het wel heel ver) . Na elke foto waarop een half stukje knie te zien is zijn er minstens 30 reacties, van de klassieke "

" tot de minder subtiele "in die holte zou ik je ook wel willen neuken.".
Mijn vraag is dus nu, waarom doen mensen dit? Verbeteren ze zo hun digikansen? Is het misschien compulsief? Doen ze dit in het echt ook?
En over de fotoboekhosselaars: waarom doen jullie dit bij elk meisje? Spreid je zo je winkansen? Heb je heel veel behoefte aan digitaal vrouwelijk contact? Leg het me uit!