abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70599072
Leuke gimmick, maar het heeft weinig artistieke waarde.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:57:11 #127
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70599140
Meer over de rehearsals straks op CNN...
Waiting for This is it!
pi_70599302
Een van de beste nummers op de Jacksons' Destiny:

pi_70599339
Idd en

Vind ik ook een van de mooiste Jacksons nummers
pi_70599426
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Idd en

Vind ik ook een van de mooiste Jacksons nummers
Prachtig nummer inderdaad.

And I pray that faith can bear this suffering inside, 'til she arrives
pi_70599505
Ik vraag me af of sideshowbobbie een handtekening van Boris Titulaer heeft weten te scoren.
pi_70599518
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af of sideshowbobbie een handtekening van Boris Titulaer heeft weten te scoren.
haha ik ben net terug

Ik heb dus even de primeur gemist hier

Maar ik heb wel een handtekening van boris
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70599524
Hoe was het Bobbie?
pi_70599590
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:21 schreef Rnnz het volgende:
Hoe was het Bobbie?
Was best leuk. Het was alleen immens druk!! Daardoor kon ik paradiso al niet meer in

Maar buiten op het plein stond een groot scherm, stonden echt honderden mensen. De die-hard fans stonden vooraan (ik niet ). Sta ook nog met m'n kop op video voor AT5

Maar de sfeer was wel gezellig. Goed de acts waren niets vergeleken met de echte King of Pop, maar de poging was zeker leuk. Die gast van Smooth Dancers was ook even een dansoptreden aan het doen (die van Dangerous VMA '95) was aardig. Al met al wel geslaagd, maar had liever Michael in het echt gezien natuurlijk op de 22e
pi_70599671
Fijn dat het leuk was.

Ik ga jullie weer verlaten, doe het rustig aan met dit topic.
pi_70599697
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:33 schreef Rnnz het volgende:
Fijn dat het leuk was.

Ik ga jullie weer verlaten, doe het rustig aan met dit topic.
Weest gerust. Ik ga er ook vandoor

Dromen over wat voor vette filmpjes we nog meer krijgen van de rehearsals
pi_70599705
Ja, we gaan afsluiten. Ik zag dat ook op tv, die Dangerous-act. En veel huilende vrouwen van middelbare leeftijd.
pi_70599724
quote:
i just walked off stage tonight in zagreb and a man came up to me and says, 'michael jackson gone!' what?

utter confusion, until someone else runs up to me and said, 'michael jackson just died'. i mean, what? really?

i'm writing this update before checking the news (which probably isn't wise of me), so is it true? michael jackson is dead at 50 of a heart attack?

that's what the people with the i-phones backstage are saying. i'm here on an island in a lake in zagreb, and i'm backstage with n*e*r*d and anthrax and the editors and everyone's trying to figure out what's going on.

now someone's showing me a google news headline and yes, michael jackson is dead at 50 of a heart attack. at 50?

so young. what a complete and utter shame.

moby
http://www.moby.com/journ(...)ht-zagreb-and-m.html
pi_70599731
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Ja, we gaan afsluiten. Ik zag dat ook op tv, die Dangerous-act. En veel huilende vrouwen van middelbare leeftijd.
Dat heb ik achteraf gehoord ja op het einde schijnen er een aantal mensen te hebben gejankt. Toch weer blij dat ik buiten stond dan
  vrijdag 3 juli 2009 @ 01:42:24 #140
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70599796
Ik verbaas me d'r over dat het al weer meer dan een week geleden is, een week! Je herinnert je het nog als een moment van 5 minuten geleden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70599816
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik verbaas me d'r over dat het al weer meer dan een week geleden is, een week! Je herinnert je het nog als een moment van 5 minuten geleden.
en hoe ouder je wordt, hoe sneller der tijd gaat. wen er maar aan.
pi_70599914
OOR over Jackson
quote:
› MICHAEL JACKSON OVERLEDEN :: 26-6-2009
In zijn huis in Los Angeles is gisterenmiddag MICHAEL JACKSON overleden. De zelfverklaarde King Of Pop stierf waarschijnlijk aan een hartaanval. Hij is 50 jaar geworden.
De zanger werd gisteren rond het middaguur in allerijl naar het universiteitsziekenhuis van LA gebracht, nadat hij was getroffen door een hartstilstand. De ambulancebroeders waren niet in staat hem te reanimeren. En ook in het ziekenhuis lukte het de cardiologen een uur lang niet om het tot stilstand gekomen hart opnieuw aan het kloppen te krijgen. Om 14.26 uur lokale tijd werd de dood geconstateerd.

Het nieuws werd bekend gemaakt door Jacksons broer Jermaine. Die vertelde ook dat er nog een autopsie zou worden gedaan om de exacte doodsoorzaak te achterhalen.

Diverse grootheden uit de muziekwereld hebben inmiddels laten weten geschokt te zijn. Vrijwel iedereen prijst de bijdrage die Jackson aan de muziek heeft geleverd. ‘Hij had het allemaal: talent, gratie, professionalisme en toewijding. Zijn bijdrage aan de popmuziek zal voor eeuwig gevoeld worden’, zo reageert producer Quincy Jones, die met Jackson de albums Off The Wall, Thriller en Bad opnam. Alleen al van Thriller werden er meer dan 100 miljoen exemplaren verkocht.

Een stuk uit het eerder dit jaar verschenen boek All That Jazz, met dank aan Kees Smallegange:

MICHAEL JACKSON

Heel jong zwart Amerika zat aan de buis gekluisterd toen Michael, eind jaren zestig voor het eerst op TV kwam met zijn broers in The jackson 5. TV-programma's als Soul Train of American Bandstand beleefden hoogtijdagen en met Michael, toen elf jaar oud was een waar jeugdidool opgestaan.

Of het nou juist vanwege of ondanks de verschrikkingen van zijn jeugd was dat Michael zo gedreven was zullen we nooit met zekerheid kunnen vaststellen. Feit is dat Michael en zijn broers van meet af aan op bijna sadistische manier gedrild werden door hun vader Joseph. Michael was als jongste ook nog leadzanger van de groep en had het daarom het zwaarst te verduren. Hij bracht zijn hele jeugd door op het podium, in de studio of oefenend daarvoor. Hij schreef al heel veel liedjes op jonge leeftijd die hij vanaf 1971 ook solo ging opnemen. In 1978 vertolkte hij de rol van vogelverschrikker in de film The Wiz en raakte zodoende in contact met beroemd producer Quincy Jones. Zijn werkrelatie met Quincy zou uitgroeien tot het meest bekende en succesvolle muzikale samenwerkingverband ooit.

King Of Pop

Hun eerste album Off The Wall uit 1979 was slechts een fraaie voorbode voor wat zou gaan komen. De opvolger Thriller (1982) zou uitgroeien tot het best verkopende r&b- en popalbum allertijden. De teller staat inmiddels op ruim 100 miljoen. De plaat liet een nog altijd onverwoestbare mix horen van soul, pop, rock en jazz en stond jaren model voor de hipste dansmuziek. Tijdens de 25-jarige jubileumshow van Motown introduceerde Michael zijn beroemde dansact The Moonwalk en in de jaren die volgden leek zijn status als The King Of Pop, een bijnaam die hij kreeg van Actrice en vriendin Elisabeth Taylor, onaantastbaar. Achteraf bezien waren de periode rond Thriller en de iets mindere opvolger Bad Michael's absolute topjaren. Uitverkochte wereldtoernees, met veelvertoonde beelden van uitzinnige en huilende fans, baanbrekend lange muziekvideo's en allerlei internationale onderscheidingen bewezen Michael's unieke status. Voor zijn volgende album Dangerous uit 1991 brak Jackson met Quincy en ging - op zijn advies - in zee met Teddy Riley, een jonge producer en songschrijver die zijn sporen had verdiend in de nieuwe swingbeat en r&b. Er gaan verhalen dat Michael de liedjes ook met allerlei andere hotte producers uit die tijd opnam om maar vooral bij de tijd te kunnen blijven. Jackson leek hiermee licht krampachtig te willen aanhaken bij de nieuwste zwarte muziektrends. Productioneel was de plaat nog wel een hoogtepunt maar Michael klonk zelf al wat minder comfortabel. Een trend die zich voortzette tot Invincible zijn laatste echt nieuwe album uit 2001, dat redelijk vormherstel liet horen.

Vreemd

In de tussentijd kwamen er steeds vreemder berichten over Michael tot ons via de media. Hij zou verslaafd zijn aan allerlei pijnstillers, aan cosmetische chirurgie, met name middels steeds bizarder neusoperaties, leed aan een huidziekte en nog veel meer. Hij trouwde met Lisa Presley van wie hij alweer snel zou scheiden, werd beschuldigd van sexueel getint kindermisbruik, trouwde opnieuw met een verpleegster en kreeg twee kinderen. Hij zou nog een kind ter wereld brengen met een vrouw van wie de identiteit nooit officieel naar buiten is gebracht. En met de hoeveelheid geruchten rond zijn financiele situatie en het instorten van zijn zakelijke imperium zouden we een apart boek kunnen vullen. De vijftig heeft hij vorig jaar in elk geval gehaald. We kunnen alleen maar hopen dat hij lang genoeg onder ons blijft om ooit zijn geestelijke en fysieke gezondheid te (her)vinden waardoor hij nog iets van de oude glorie zou kunnen herstellen.
wat? als kind al songs schrijven?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 02:00:16 #143
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_70600028
Heeft iedereen de LAST WILL van Michael Jackson al doorgelezen?

http://i2.cdn.turner.com/(...)ael.jackson.will.pdf

Kan iemand mij uitleggen waarom Diana Ross als guardian door Michael Jackson wordt vernoemd boven LaToya of Janet?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_70600042
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef TubewayDigital het volgende:

1234 hoedje van papier.
pi_70600060
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:50 schreef TubewayDigital het volgende:
OOR over Jackson
[..]

Volgens mij was het eerste liedje wat opgenomen werd, door hemzelf geschreven, Blues Away, op het album The Jacksons. Toen was hij 17/18.
pi_70600070
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 02:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft iedereen de LAST WILL van Michael Jackson al doorgelezen?

http://i2.cdn.turner.com/(...)ael.jackson.will.pdf

Kan iemand mij uitleggen waarom Diana Ross als guardian door Michael Jackson wordt vernoemd boven LaToya of Janet?
Janet en LaToya hebben zelf geen kinderen en zijn geen 'moedertype', misschien heeft dat ermee te maken.
pi_70600530

Nog wat zeldzame beelden van Michael Jackson met z'n kinderen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 03:29:32 #148
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_70600602
Is dit topic nu nog niet dood?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_70600656
Natuurlijk niet, Het is The king Of Pop ja, ga eens dood..
  vrijdag 3 juli 2009 @ 03:49:06 #150
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_70600672
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:43 schreef Braddie het volgende:
Natuurlijk niet, Het is The king Of Pop ja, ga eens dood..
ow.. ok

* Adolecens neemt een dozijn pillettjes
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')