Tsja, 't is een echte puberzendert, no way dat dat oude muziek uitzend. Wel jammer dat de jeugd nooit enthousiast worden gemaakt voor de echte patriotten van de muziekquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:54 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, ik kan er niet wakker om liggen. Het werd tijd dat TMF eens wat 'oudere' muziek gaat draaien, misschien kijk ik dan ook nog een keer.
Een week geleden...
misschien leuk om in 't clip-gedeelte Youtube links in de plaatjes te zetten van de clips?quote:
Ik denk echt dat die Beatles Guitar Hero game wat dat betreft potten gaat breken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja, 't is een echte puberzendert, no way dat dat oude muziek uitzend. Wel jammer dat de jeugd nooit enthousiast worden gemaakt voor de echte patriotten van de muziek
Daar zijn geen videoclips van.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef blckbb het volgende:
Wel jammer dat de jeugd nooit enthousiast worden gemaakt voor de echte patriotten van de muziek
Er zijn zat clips van (om maar even de grootlegende's te noemen) the Beatles (MTV zend trouwens ook gewoon fotocompilaties onder de nummers uit) Rolling Stones, Eric Clapton, Beach Boys, etc.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
misschien leuk om in 't clip-gedeelte Youtube links in de plaatjes te zetten van de clips?
Schuif die kritiek maar op z'n vader, die heeft zich als een zak gedragen als ik 't verhaal van de persconferentie van hem leesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:01 schreef Robijn1961 het volgende:
Het is nu zeker dat de Memorial dinsdag is.
Nu ook op CNN kritiek op "meneer" Jackson.
Huh? Als ik "meneer" zeg, bedoel ik die narcist ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Schuif die kritiek maar op z'n vader, die heeft zich als een zak gedragen als ik 't verhaal van de persconferentie van hem lees
Argh ok,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Huh? Als ik "meneer" zeg, bedoel ik die narcist ook
Hij had Vitiligo, en het werd zo erg dat de visagiste hem maar helemaal wit maakte.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:03 schreef blckbb het volgende:
Niet dat ik daarmee wil zeggen dat Michael niet ongezond bezig is geweest
-onoriginele opmerking- Ik vind 't toch zo zonde van zijn gezicht
Je kunt het wel direct zeggen zeg.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hij had Vitiligo, en het werd zo erg dat de visagiste hem maar helemaal wit maakte.
Hazes was toch een volksheldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Er kunnen 'maar' 20.000 gasten in het stadion bij de MJ-herdenking. Zelfs bij Hazes zaten er 50.000.
Misschien doen ze het 50 keer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Er kunnen 'maar' 20.000 gasten in het stadion bij de MJ-herdenking. Zelfs bij Hazes zaten er 50.000.
Tja, ik weet ook nog steeds niet wat ze van plan zijn. Aan de ene kant denk ik: doe het groots, betrek het publiek. Aan de andere kant denk ik, doe het besloten, met alleen z'n familie en beste vrienden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb begrepen dat er buiten grote schermen komen, voor de mensen die er niet meer in kunnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Nahhh dat schrijf ik niet, lees eens goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:09 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nou.. 'hij had vitiligo en toen werd ie ineens wit' vind ik behoorlijk direct.
Nee, dat weet ik, maar zo kwam het wel op mij over.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:10 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nahhh dat schrijf ik niet, lees eens goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |