Omg ik hoop het! Ik koop ze allemaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Michael was degene die die releases tegenhield, omdat hij van mening was dat een video nooit kon brengen wat een live concert persoonlijk bijwonen bracht. Misschien dat ze nu toch met een boxset gaan komen ofzo. Van elke tour 1 dvd.
Nee, geen pech denk ik...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:39 schreef matthijst het volgende:
Lijkt steeds meer op "pech"....
Die Bad-tour video is ook wel zo cool eigenlijk
Hopelijk gaat Sony die nou geremastered uitbrengen ofzo....
Ik doe mee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:54 schreef Magic.Michael het volgende:
[..]
Omg ik hoop het! Ik koop ze allemaal
Ah, bedoelde je dat. Volgens mij was ie wanhopig door de pijnen, je weet toch de risico's van dat illegale spul.........quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef matthijst het volgende:
Bedoelde:pech als in: het was nooit zijn bedoeling eraan dood te gaan
Geen zelfmoord...
Stenigen die man..quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:56 schreef matthijst het volgende:
En pech dat er zo''n kwakzalver rondliep die geen CPR kon en vergat 911 te bellen...
Ja, maar in dat rapport over het onder andere namen illegale medicijnen bestellen las ik ook dat tot op dit moment dr Murray niets te verwijten viel.quote:
Ik ook! Zou het ook willen plaatsen op mijn website.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:09 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik heb een aardige lap tekst geschreven over de mens achter de artiest. Mijn gedachten over waarom hij leefde hoe hij leefde zeg maar. Heb nog nooit een column geschreven, maar denken jullie dat er animo voor is als ik het instuur als column? (Quote JX)
Persoonlijk zou ik je column lezen, en ben ik wel benieuwd naar je gedachten, JX.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef blckbb het volgende:
Net de 25-years Thriller edition gedownload (haast niet meer nieuw te verkrijgen)
Je moet toch ergens beginnenben zelf geen heel erge pop-fan, maar ik geef 't een kans
Beter luister je alleen de originele negen nummers, die remixes zijn bagger en een schande voor het album.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef blckbb het volgende:
Net de 25-years Thriller edition gedownload (haast niet meer nieuw te verkrijgen)
Je moet toch ergens beginnenben zelf geen heel erge pop-fan, maar ik geef 't een kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef Bevin het volgende:
Beter dus gewoon Thriller gedaan.Maar ik vind Bad, Dangerous en History toffer
Schandalig dat je Off The Wall niet noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, de meeste tijd zingt hij niet en als ie zingt is het op 10% ofzo. Ik probeer te zeggen, dat hij bij rehearsals nooit voluit zingt, ook niet in zijn 'goede' periode.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
Even een reactie op iemand die zei dat alle rehearsals van MJ vaak playback zijn: hoe kom je daar bij? Dangerous rehearsals bijvoorbeeld zijn 'gewoon' live.
Dat is wel toeval, want dat ben ik ook aan het doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Beter luister je alleen de originele negen nummers, die remixes zijn bagger en een schande voor het album.
Whehe, ik wist het, dat zou niet lang duren of dat moest iemand gaan zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Schandalig dat je Off The Wall niet noemt.
De tijd vliegt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:30 schreef SteelDogg het volgende:
één weekje ondertussen.
R.I..P. Michael.
Oh...goeie smaak heb ik danquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
De tijd vliegt.
Alhoewel ik nooit een fan ben geweest van MJ, was hij wel dé genie van de popmuziek, zoals de Beatles waren voor de rockmuziek..
Het zou ook zonde zijn van de energie en concentratie om voluit te gaan tijdens de oefeningen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:29 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste tijd zingt hij niet en als ie zingt is het op 10% ofzo. Ik probeer te zeggen, dat hij bij rehearsals nooit voluit zingt, ook niet in zijn 'goede' periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |