quote:
quote:
[/quote]quote:die je kan gebruiken om het te splitsen
Leest wat makkelijker
quote:
Maar dan met de tags net andersomquote:die je kan gebruiken om het te splitsen
Leest wat makkelijker
het lijkt jou ook practisch mogelijk, dat wanneer de kaarten verdeeld worden (op maandag), dat jij dan op dinsdag in LA kan zijn?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:53 schreef Robijn1961 het volgende:
Is er hier iemand die zich ingeschreven heeft voor tickets voor dinsdag? Ik wel nl. Ze zeggen dat er al een half miljard inschrijvingen zijn.
De kaarten worden morgen geselecteerd. Dus niet maandag.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
het lijkt jou ook practisch mogelijk, dat wanneer de kaarten verdeeld worden (op maandag), dat jij dan op dinsdag in LA kan zijn?
nb. praktisch, niet theoretisch he!
Tis vet balen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er waren enkele minuten na het ingaan van de inschrijving een half miljard hits op de website, geen inschrijvingen![]()
Ik heb me niet ingeschreven, kan er toch niet heen (al is het alleen al om een vliegticket á 1000 euro)
Dank u en dank u.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
[..]
Ik heb ze even geupload naar m'n server: Foto's
Ja, dat wist ik al.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:34 schreef Robijn1961 het volgende:
Vandaag nog wat nieuws geweest? Ben net pas thuis. (quote Rnnz)
De ticketsale voor dinsdag had vanmiddag een half miljoen bestellingen.
Verder hebben ze toch Deprivan in zijn huis gevonden...zijn nu aan het uitpuzzelen wie wat heeft voorgeschreven en waar hij het vandaan had. Weet niet of je hier al van wist.
Dat concert werd mede gegeven om geld op te halen voor Aids waaraan Freddie Mercury eerder aan overleden was, dus is een heel andere situatie dan wat nu met Michael Jackson gebeurd is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:39 schreef fratsman het volgende:
Misschien een beetje vreemde vraag, maar vinden jullie ook niet dat Michael Jackson een tribute concert verdient, net als Freddie Mercury in 1992?
quote:You're all hypocrites. All of a sudden the media is his best friend? Two-faced fuckers...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:35 schreef Rnnz het volgende:
Die kun je zeker nergens in Nederland aan komen, behalve in de grote steden?
quote:
Ja, als je dat zou willen doen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:45 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad.
4,95 was ie.
Moet morgen naar Utrecht, kan wel voor je kijken op CS daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |