Jep, dat is mijn probleem. Vele jongeren hebben problemen met hun uiterlijk, maar daar zit ik nu niet echt op te letten. Ik maak me veel meer zorgen om mijn behaarde benen. Waarom?
Het begon met mijn eerste "seks". Wanneer we zo ver waren en ik mijn broek af deed schrok ze en flikkerde het bed vanaf

. Huis uit gevlucht alsof ik een transvertite was. Daarna nog een hoop gezeik gehad met school uitje naar zwembad en toen was het gedaan. Ik heb nooit met een vriendin verder gegaan, nooit korte broek gedragen en nooit meer naar zwembad geweest.
Misschien dom, maar breezahslets reacties toen wanneer ik 15 was hebben het gedaan

.
Overigens heb ik veel pijn na fietsen en rennen, vaak met bloedingen in me kruis

. Das geen reden om stoppen met sporten, maar met zo veel vacht krijg ik toch verdomd warm in deze weer

.
Nu is de vraag aan de dames, zijn die benen nou zo eng?
Waarschijnlijk als het ja is, ga ik deze vakantie nog haren laten weglazeren, en wanneer het zo ver komt dat ze op de rug komen als bromvliegen op stront, daar ook.*Mijn pa is ook nogal harig, maar tjah, in ruskiland was tolerantie anders, Daarom ben ik hier

*.
![]()
Ben overigens 17, moest gaan scheren op me 14.
Pardon voor shocks...