Nee toch? Volgens mij was dat het prachtige bos met de zonnestralen, en daarin had je 'mijn' paardje geshopt als eenhoorn. Wereldfoto was datquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:47 schreef Puckzzz het volgende:
I know, was ook maar een geintje. Heb 'm ook zonder vleugels uiteraard
Maar deze heb ik al eens ingestuurd volgens mij...weet alleen niet meer voor welke wedstrijd dat was
quote:Op zondag 5 juli 2009 15:16 schreef Spvdb het volgende:
Jemig, wat een mooie foto's zijn er al geplaatst!
Puckzzz, als jij meedoet, durf ik niks meer in te zenden...., geloof niet dat dat nog zin heeft, wat een prachtige foto's
!
Deze heb ik onlangs met mijn nieuwe macrolens gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik was daar ook die dag...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
ha! ik moet mijn koninginnedag foto's nog uizoeken, misschien zit daar nog iets bij. Vanwege een gebeurtenis helemaal vergeten (ik was op bezoek in de keukenhof die dag)
Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik ben pas begonnen met echt fotograferen, maar heb je hier de bloem gewoon uit een foto geknipt en op een zwart achtergrond gezet?quote:
ik zal eens zoeken of ik het orgineel nog heb. maar geloof het niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik ben pas begonnen met echt fotograferen, maar heb je hier de bloem gewoon uit een foto geknipt en op een zwart achtergrond gezet?
Die 2e foto vind ik erg mooi!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Zith het volgende:
Hmm lastigMijn keuze gaat vallen tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het nu bij jou, daarstraks ook al bij Noxa ... hoe krijg je dat voor elkaar, dat zo'n klein gebied scherp is? Grootste diafragma en een lens waarbij je F*laag getal* hebt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:29 schreef Sugar het volgende:
Wauw, mooie dingen. Ik vind alles van puckzzz echt supermooi!
Ik heb er zelf ook net eentje gemaakt.
[ afbeelding ]
Die tweede!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Zith het volgende:
Hmm lastigMijn keuze gaat vallen tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein scherptegebied is klein diafragmagetal grote opening dus bv 2.8quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zie het nu bij jou, daarstraks ook al bij Noxa ... hoe krijg je dat voor elkaar, dat zo'n klein gebied scherp is? Grootste diafragma en een lens waarbij je F*laag getal* hebt?
http://www.opanda.com/en/iexif/index.htmlquote:Misschien moet ik toch nog eens een keer op zoek naar een programmaatje om de EXIF informatie te kunnen zien ...
EXIF van de foto die je quotte:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zie het nu bij jou, daarstraks ook al bij Noxa ... hoe krijg je dat voor elkaar, dat zo'n klein gebied scherp is? Grootste diafragma en een lens waarbij je F*laag getal* hebt?
Misschien moet ik toch nog eens een keer op zoek naar een programmaatje om de EXIF informatie te kunnen zien ...
quote:# Exposure Time (1 / Shutter Speed) = 1/1500 second = 0.00067 second
# Lens F-Number/F-Stop = 45/10 = F4.5
# Exposure Program = aperture priority (3)
# ISO Speed Ratings = 200
Mja zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klein scherptegebied is klein diafragmagetal grote opening dus bv 2.8
[..]
http://www.opanda.com/en/iexif/index.html
I like it, de kleur vind ik vooral mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:45 schreef Timmos het volgende:
Gezien de reacties en aangezien ik geen inspiratie heb voor een betere (vergeleken met wat hier al staat) heb ik 'm al ingestuurd![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |