Weet niet echt wat de leukste tijd is om vakantie te krijgen ik denk zoals midden-Nederland. Niet te laat en niet te vroeg.quote:
mn zusje moet met deze hitte de musical oefenenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Weet niet echt wat de leukste tijd is om vakantie te krijgen ik denk zoals midden-Nederland. Niet te laat en niet te vroeg.
neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
ow my god wordt dit een pub slowchat
Je kan zeggen wat je wilt , maar we mogen hopen dat er meer vrouwen zo uitzien op die leeftijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:42 schreef Sersjee het volgende:
"Tina Turner d'r onderkant"... Nou, ik denk dat je daar echt niet meer wilt wezen!
Oh absoluut, maar ik sla toch even over.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt , maar we mogen hopen dat er meer vrouwen zo uitzien op die leeftijd
over jaartje of 40 , praten we denk ik wel andersquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar ik sla toch even over.
Ik deel die herinnering ook maar dan in Italiaanse discotheekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Herinneringen aan een heul slechte Duitse discotheek komen naar boven...
Ik gok dat ze dan dood is, dus dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
over jaartje of 40 , praten we denk ik wel anders
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dan dood is, dus dat lijkt me niet![]()
En tegen die tijd ben ik een vies oud mannetje die met kwijl uit z'n bek zit te loeren naar meisjes van 18 in korte rokjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |