Doe mij maar een quadrupple bypass...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe mij maar een quadrupple bypass...Als jij daar gelukkig van word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Doe mij maar een quadrupple bypass...Quadruple is met één 'p'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Engelse taalnaziquote:
[..]
Doe mij maar een quadrupple bypass...Dat ziet er gewoon smerig uit. Die chick zou ik nog wel doen thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze dragen in die tent allemaal zusterpakjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat ziet er gewoon smerig uit. Die chick zou ik nog wel doen though
Morning lovequote:
Leuk hè, verliefdheid...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:57 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. volgens mij ben ik aan het smelten
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen voor de verandering eens aan het werk?![]()
Was het maar zo'n feest jaquote:Of iedereen ligt voor pampus in de tuin.
quote:
quote:Was het maar zo'n feest ja.
Dunno, het 'lukt' vandaag gewoon nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]waarom niet? Ik ben wel hard aan het werk.
oh ja.. dat ken ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dunno, het 'lukt' vandaag gewoon niet.
4..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja nog maar 6 uurtjes werken.
Whut?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk hè, verliefdheid...
Of.. oh.. wacht...
* Isdatzo aan lijst van verboden woorden toevoegtquote:
Ach, nog ongeveer 2 uur en 40 minuten te gaan voor jou.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo aan lijst van verboden woorden toevoegt.Met toevoeging: op vrijdag, voor 16.00.
KinkFM heeft overdag vrij relaxte (alternatieve) popmuziek.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
Ok.. ff belangrijke zaken nu..
Heeft er iemand een goede internetradio stream?
Op Nederland.fm is niks fatsoenlijks meer op BNR na, maar daar heb ik nu geen zin in. Eerst luisterde ik altijd XFM maar dat is ondertussen ook hard achteruit gegaan
.
Wat luistert Isdatzo dan?
Nou, eigenlijk alles behalve: hardcore, metal, hardrock, R&B, rap. Maar dus ook geen nummers die de laatste maanden al 152365262 keer (onterecht) voorbij gekomen zijn.
Staat nu op, eens kijken of dat wat is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
KinkFM heeft overdag vrij relaxte (alternatieve) popmuziek.
Ik ga gewoon nog 4 uur en 20 minuten werken.quote:
Dit kun je vanaf 14:00 verwachten, volgens de site:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Staat nu op, eens kijken of dat wat is.
quote:14:00 uur - 15:00 uur
The Script - Breakeven
Pearl Jam - Jeremy
Kings of Leon - Notion
Santogold - L.E.S. artistes
Kooks - Mr. maker
Kasabian - Album van de Week
Talk Talk - Living in another world
Coldplay - Lovers in Japan
My Chemical Romance - Teenagers
La Roux - Bulletproof
Guano Apes - Lords of the boards
Milow - You don't know
Lily Allen - Fuck you
Incubus - Megalomaniac
The Last Shadow Puppets - Standing next to me
15:00 uur - 16:00 uur
AC/DC - Anything goes
Alanis Morissette - Uninvited
Linkin Park - New divide
dEUS - The architect
Prodigy - Omen
Razorlight - Wire to wire
Depeche Mode - Barrel of a gun
U2 - Magnificent
Red Hot Chili Peppers - Desecration smile
Reverend and the Makers - Silence is talking
Beck - Where it's at
The Ting Tings - Shut up and let me go
Johan - Together now
Green Day - Boulevard of broken dreams
Empire of the Sun - Walking on a dream
24 minuten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog 4 en 20 minuten werken.
Oeh, redelijk veel (voor mij) onbekend. En meestal is dat een good thingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit kun je vanaf 14:00 verwachten, volgens de site:
[..]
sterfquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:47 schreef Isdatzo het volgende:
OV.
Onterechte klacht, je doet het jezelf aan.. reizen met OV en dan klagen![]()
.
Oeh,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
en de diplomazooi van mn zusje was ook killing en saai
en ze was ook al voor de pauze..
ja, er was een PAUZE. Ze gingen namelijk van 98 ballerige gymnasiumkutjes en -balletjes de diploma's uitdelen in een kerk waar het minimaal 29 graden was...
Ik mag volgende week naar het DSB-stadion. Er zijn ongeveer 10 mensen van mijn opleiding die een diploma krijgen, dus het zal vast niet lang duren.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
en de diplomazooi van mn zusje was ook killing en saai
en ze was ook al voor de pauze..
ja, er was een PAUZE. Ze gingen namelijk van 98 ballerige gymnasiumkutjes en -balletjes de diploma's uitdelen in een kerk waar het minimaal 29 graden was...
quote:
quote:
Populaire jongen ben je hier.quote:
Nou nou, zo erg is het niet. Kapot stampen kan ook gewoonquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mn hoofd mag geamputeerd.. net alleen omdat het lelijk is
Oh, da's dan wel weer een valide argument.quote:, maar omdat hij pijn doetvan de lelijkheid wrsch ;r
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja, hij houdt van kotsseks, die Isdatzo
Maar meid tochquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo godverdomde vertieft, en ik heb niet eens gedronken
En dan niet je kratje bier. Dat dat duidelijk is.quote:
Dat leek me duidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan niet je kratje bier. Dat dat duidelijk is.
quote:
No problem. Het is inderdaad een toffe zender. Kasabian.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Wil nog ff melden dat dat kinkfm of whatever 't heet tof is. Thanks.
Totdat ze het weer nodig vinden om Milow te draaien. Kutmuziek.quote:
Dat vorige liedje was wel tof.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Totdat ze het weer nodig vinden om Milow te draaien. Kutmuziek.
Ik had het meer over de zichtbaarheid dan over de omvang van de tieten in kwestie.quote:
Die vond ik ook behoorlijk vervelend. En zo vind ik al zijn muziek (voor zover ik het ken) vervelend, het lijkt dan ook allemaal op elkaar.quote:
Ach, ik ken die groep niet, dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die vond ik ook behoorlijk vervelend. En zo vind ik al zijn muziek (voor zover ik het ken) vervelend, het lijkt dan ook allemaal op elkaar.
Dan ben je ongeveer tegelijkertijd met mij thuisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben over een uurtje wel weg denk ik..
Dan met de trein.......
zit eens niet zo te zeiken. Maak zelf muziek ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En dan ook nog U2, Beck en Johan voorgeschoteld krijgen dit uur. Gelukkig wel nog Ting Tings en zometeen eerst Depeche Mode.
hehe.. grote kans. Maar thuis ben ik zondag pasquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je ongeveer tegelijkertijd met mij thuisEn ik ga eerst nog een Personeelsuitje doen.
Als het goed is, zijn we klaar om 22:30 uur vanavond en dan ben ik ongeveer om 23:45 uur thuis.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. grote kans. Maar thuis ben ik zondag pas
Dat red je vast wel
noodweer? waar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga nog een ff schijten in de baas z'n tijd en dan richting huis kachelen.
Met de auto gekomen omdat ik hoopte op onweer, overal noodweer in n-Nederland maar hier niet.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat leek me duidelijk inderdaad.
Deze is trouwens oud, maar blijft goed:]
Erg treffend.
hmm.. ik ga er vanuit dat ik toch wel 5 uur eerder op plek van bestemming benquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn we klaar om 22:30 uur vanavond en dan ben ik ongeveer om 23:45 uur thuis.
Ik help het je mee hopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. ik ga er vanuit dat ik toch wel 5 uur eerder op plek van bestemming ben
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, die niet-tietenfoto he.. is dat tijdens zo'n motortripgebeuren van je?
uiteraard, koken op benzinebrandertjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, die niet-tietenfoto he.. is dat tijdens zo'n motortripgebeuren van je?
Deden wij vruuuugah toen we op vakantie gingen (kamperen enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uiteraard, koken op benzinebrandertje
Bijnaquote:
Oh, ik deed gewoon spaghetti in de pan flikkerenquote:mn spinazie-zalm-ricotta-pecorino-lasagne is bijna klaar
neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
Want je dacht dat ze dat niet gingen doen.. oder?
Anyway: congrats.
dankjequote:
Sounds like a lot of fun... lekker aan het uitrustenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:10 schreef Bootje84 het volgende:
Mandje roept.. Morgen komt mn vriedinnetje langs![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:59 schreef L.no het volgende:
Hoi en doei.
Nu hebben jullie een dagje geen last van eht stelletje.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou ook vanalles doen, maar er is nog niks van gekomen
Wowquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HEt is ook te mooi weer om iets te doen eigenlijk. Een uur geleden was het volgens de thermometer in de tuin in de schaduw 25 graden en in de zon 44 graden.
Dat heb ik ook gedaan vandaagquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Zo eerst nog even mijn haar eraf en dan nog even snel naar de winkel
Genocide in Rwande was er niks bijquote:
Je wil niet weten hoe de voorkant van m'n motor er nu uitziet. Zie helm, en dan een keer of 5 ergerquote:Zo ziet mijn voorraam en bumper er ook vaak uit
Dan kan ik je Renesse aanradenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Scheveningen![]()
ben blij dat ik er weg ben. Toeristisch tokkiedorp
Hey, waar kennen we dat toch vanquote:PVV-leider Geert Wilders beschuldigt leden van het kabinet en de Tweede Kamer ervan hem te demoniseren en een klimaat de scheppen waarin een gek tot geweld tegen hem zou kunnen overgaan.
Whehe.. wheh......... hehe h .................... he ...... eh.quote:Hij toont zich niet onder de indruk van de inhoudelijke kritiek die op hem wordt geleverd, maar noemde vandaag de "verketterende en haatzaaiende opmerkingen van de politieke elite" zeer kwalijk.
Ja, schandaligquote:De afgelopen weken hebben verscheidene bewindslieden in interviews kritiek geleverd op Wilders en zijn standpunten.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
Bootje is weg dus nu mag het.
Wilders: politieke elite demoniseert:-politieke-elite-demoniseert.html
[ afbeelding ]
OHhh boe-hooo ze demoniseren mij![]()
!!
[..]
Hey, waar kennen we dat toch van.
[..]
Whehe.. wheh......... hehe h .................... he ...... eh.
Hoe hypocriet. Haatzaaiende opmerkingen.. en verketteren? Naaaaaaah.. zoiets zou Wilders nóóit doen. Toch...
.
[..]
Ja, schandalig. Kritiek leveren
. Dat dit kan in Nederland
. Zou tijd worden dat dat snel afgelopen is
. Al die vrijheid..
. Weg ermee, wat heb je er nou aan
. Beter wordt Wilders MP, dan is 't zo afgelopen daarmee
. Kritiek
. Schan-da-lig
.
wie?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
En volgens mij hoorde ik net Laurent Garnier op kinkfm.
Is het niet leuker al hij er wel is?quote:
Ik vind van wel, maar volgens mij kan de rest van de stageSC 't niet zo waarderenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is het niet leuker al hij er wel is?
Oh, daar trek ik me doorgaans weinig van aan, maar zoiets heb ik hier een tijdje terug inderdaad ook wel eens gemerkt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar volgens mij kan de rest van de stageSC 't niet zo waarderen.
Yup. Alleen nog maar aardappels, boontjes en stoofvlees. Nederlandse kost only.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
want? Pizza's worden net als paddo's ook verboden?
Monster Inc. is nu bezig op sbs.quote:
ook goedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
Ken ik al
Maar even seizoen 2 van Top Gear opgezet
quote:Morgen Cobra inderdaad
quote:
katerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
nu maar op naar een groot bierfeest![]()
![]()
Volle zon blijft hier een beetje weg geloof ik. Gisteren ook een tikje verbrand, dus vandaag toch maar even niet de buitenlucht in.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
straks in de volle zon de uitlaat vanrepareren
Gewoon even goed insmerenquote:Op zondag 5 juli 2009 12:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volle zon blijft hier een beetje weg geloof ik. Gisteren ook een tikje verbrand, dus vandaag toch maar even niet de buitenlucht in.
* Isdatzo meldt.quote:
Ik ken het een beetje, die van de buurvrouw wil ook nog wel eens blaffen, maar 's nachts hoor ik hem niet, gelukkig alleen overdag.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo meldt..
Tyfushond van de buren.. en dan te denken dat dat kleine kutkreng nog aan de andere kant van hun huis zit ook. Eerdaags draai ik 'm de nek om. Beest heeft me vanochtend/middag
3 keer wakker gemaakt.
True. Mijn nachtrustig is heilig.quote:
Goed plan, ik ga zo ook maar eens iets te eten zoekenquote:wij hebben hier ongestoord tot half 12 door kunnen slapen (lagen half 4 op bed ofzo) en daarna lekker in alle rust op balkon ontbeten![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:39 schreef Guyver_1976 het volgende:
Kick plus Foto's
Bold
[ afbeelding ]
Burolader
[ afbeelding ]
sta eventueel ook open voor een ruil maar dan moet het wel interesant zijn.
Ook belangrijk is is om teweten dat de PIN niet meer geregriestreeds is dus je kan je instant emil er gewoon op draaien.
Halloquote:Op zondag 5 juli 2009 14:28 schreef Daph_ het volgende:
Helleu
Outfit voor diplomauitreiking is compleet
picquote:Op zondag 5 juli 2009 14:28 schreef Daph_ het volgende:
Helleu
Outfit voor diplomauitreiking is compleet
Het is niet zo erg als afgelopen donderdag inderdaad. Maar het blijft erg.quote:
Donderdag was echt niet normaal.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is niet zo erg als afgelopen donderdag inderdaad. Maar het blijft erg.
Ben je wel geslaagd?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Ik wacht nog steeds op de uitnodiging van IH![]()
Maandagmiddag maar weer eens bellen![]()
Yep.. uiteraardquote:
Dan isser denk ik iets misgegaan inderdaad, ik had mijn uitnodiging + toegangsbandjes (quote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo
Ik wacht nog steeds op de uitnodiging van IH![]()
Maandagmiddag maar weer eens bellen![]()
Ik had al zo vermoeden..quote:Op zondag 5 juli 2009 14:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan isser denk ik iets misgegaan inderdaad, ik had mijn uitnodiging + toegangsbandjes (!!) donderdag al binnen..
Past goed in het straatje van Inhollandquote:Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had al zo vermoeden..
Ten eerste is het vrij laat dat je 1 week van te voren de officiele uitnodigingen gaat versturen... Ten tweede had ik allang dat ding moeten ontvangen als je een maand geleden je verdediging had.
Echt..quote:Op zondag 5 juli 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Past goed in het straatje van Inholland
Pics or it didnt happen...quote:Op zondag 5 juli 2009 16:18 schreef PieterBas het volgende:
Zo, ik weet welke nieuwe mobiel ik ga aanschaffen...De nieuwe SonyEricsson W995
Gewoon voor een iPhone gaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:26 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook een andere, maar weet niet welke. Wat kost een N95 hedentendage?
Mooi = goede keuze?quote:
Duur en heb al een iPodquote:
Nogal jaquote:Op zondag 5 juli 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had al zo vermoeden..
Ten eerste is het vrij laat dat je 1 week van te voren de officiele uitnodigingen gaat versturen... Ten tweede had ik allang dat ding moeten ontvangen als je een maand geleden je verdediging had.
Ik ook, en ik hoef voorlopig niet te kiezen (abonnement tot eind oktober), maar wil eigenlijk wel een nieuwe. Mijn Samsung is kapot gegaan, dus gebruik tijdelijk weer mijn oude Motorola V3. Maar die heeft toch wat kuren en het is vervelend dat ik elke week mijn sms inbox moet legen omdat 'ie vol is, veel te weinig geheugen.quote:
Nee. Ik had de functies opgezocht.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mooi = goede keuze?
Bij mij staat functionaliteit nog steeds boven vormgeving bij het kiezen van een telefoon.
Dat had ik verleden week ook al gedaanquote:Op zondag 5 juli 2009 17:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nogal jaMijn uitnodiging is dus een week na mijn verdediging, dat was netjes
Gewoon even bellen, komt vast goed
Echt waar? Wat een stumpersquote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik verleden week ook al gedaan![]()
Op internet staat 16-14?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... Federer![]()
Wat een wedstrijd 15-14 laatste set
Oh jaquote:
Das waar.. Nu weet ik niet hoe het bij jou zit, maar bij ons waren vorige week maandag nog verdedigingen, dus dan is het niet meer dan logisch dat ze wachten met versturen lijkt mequote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef PieterBas het volgende:
Ja.. Ik vind het nogal raar dat je sowieso een week van te voren pas uitnodigingen gaat versturen...
Whehe dat begrijp ik.. Ik bedacht me net dat vandaag de finale was.. Failquote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ja16-14... Na zoveel sets wil je nog wel eens de tel kwijt raken
Ik denk dat er inderdaad gewacht werd totdat iedereen afgestudeerd is... Ik ben blij als ik eindelijk mijn diploma heb, want als dit zelfs nog fout dreigt te gaanquote:Op zondag 5 juli 2009 19:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das waar.. Nu weet ik niet hoe het bij jou zit, maar bij ons waren vorige week maandag nog verdedigingen, dus dan is het niet meer dan logisch dat ze wachten met versturen lijkt meNog steeds laat, maargoed je moet eerst weten of de studenten überhaupt geslaagd zijn natuurlijk
![]()
Eens. Dat is echt een sport waar ik niet wakker van kan blijven als ik het zie op tv. Zelf sporten vind ik wel leuk.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
Tennis.. da's nou net zo'n sport die ik dus echt niks vind om te kijken hè. Zelf doen gáát nog wel, maar kijken houd ik echt niet langer dan een paar minuten vol
.
9 uur pas... dan Independance Day maarquote:Op zondag 5 juli 2009 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Ga Top Gear op de BBC kijken
en thanks voor de tips
Indycar
Ik denk dat ik binnenkort weer gaat beginnen met tennissenquote:Op zondag 5 juli 2009 20:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Eens. Dat is echt een sport waar ik niet wakker van kan blijven als ik het zie op tv. Zelf sporten vind ik wel leuk.
Tennis-meet.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort weer gaat beginnen met tennissen
Alweer met jou eens.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme, wat een gru-we-lijk slecht interview op kinkfm![]()
.
Denk dat als 't binnen 3 minuten niet afgelopen is ik maar m'n eigen playlist weer aanslinger.
Jaquote:
En MGMT - Time to pretend was dan wel weer tofquote:
quote:
goed plan.quote:Moet toch maar eens de DVDboxen halen.
|Kan me wel iets bij voorstellen. (Dat dat het vetste isquote:Op zondag 5 juli 2009 20:54 schreef The_Dean het volgende:
En elke keer als ik zeg dat ik het ontmoeten van Tom Kranich en Semir Gerkhan het vetste moment in mijn leven tot nu toe was kijken ze me altijd zo raar aan... maar mijn vrienden waren erbij, en die geloven dat nu wel
Inmiddels ook al een aantal favo rocksterren ontmoet, maar op een of andere manier haalt dat het niet bij die tweequote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
|Kan me wel iets bij voorstellen. (Dat dat het vetste is)
Ja, maar iedereen kijkt me aan zoals ik ben.quote:
Hier zou het gaan regenen maar precies waar wij wonen is het droog geblevenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:27 schreef The_Dean het volgende:
Hoop het ook voor je!
Hier regent het net flink, dus heerlijk afgekoeld
Make that >3 hier.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb hier al meer dan een week geen regen meer gezien.
LOL..quote:Op zondag 5 juli 2009 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Het regent hier inmiddels al een uur of drie nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |