Doe mij maar een quadrupple bypass...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe mij maar een quadrupple bypass...Als jij daar gelukkig van word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Doe mij maar een quadrupple bypass...Quadruple is met één 'p'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Engelse taalnaziquote:
[..]
Doe mij maar een quadrupple bypass...Dat ziet er gewoon smerig uit. Die chick zou ik nog wel doen thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze dragen in die tent allemaal zusterpakjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat ziet er gewoon smerig uit. Die chick zou ik nog wel doen though
Morning lovequote:
Leuk hè, verliefdheid...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:57 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. volgens mij ben ik aan het smelten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |