Yep...quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, dat is dus de "grote baas", waar je het steeds over had
Ohw jawel hoor.. Als Ruud jou ziet posten denkt hij al : "Dance puppet dance! "quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
ik volg het niet meer....Ruud...gemeen...neeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef versabommie het volgende:
Het is STEMMEN niet TWITTEREN KUTJES!!!![]()
Johhhhhhhhhh is er 1 die ze netjes uitlegd wat twitteren is gaan ze gewoon rustig verder het stemmen twitteren te noemen ..
Echt??????????? ik voel me genaaid nuquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw jawel hoor.. Als Ruud jou ziet posten denkt hij al : "Dance puppet dance! "
Dat is niet zo slimquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Soms post ik weleens. Maar vergeet mijn wachtwoord steeds
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw jawel hoor.. Als Ruud jou ziet posten denkt hij al : "Dance puppet dance! "
Zo voelen ons allemaal schat, zo voelen we ons allemaal...quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt??????????? ik voel me genaaid nuen ik kan me het geeneens herinneren...dat vind ik veeeeeeeeel erger
![]()
*dingdong*quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier is ie dan, die hufter op de achtergronden ik zit zo maar in d TT
![]()
Hoe is het met de poppetjes? [ afbeelding ]
Hey zieke, is JOUW kleinkind al geboren?quote:
De steentjes beginnen op hun plaats te vallen; dat Italiaans,.. Zouzou, de pizzakoerierquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep...
Ruud heeft over ons allemaal wel wat om ons die gemene dingen te laten doen die we doen
Jah, ben niet zo snuggerquote:
wat maak je me nouquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier is ie dan, die hufter op de achtergronden ik zit zo maar in d TT
![]()
Hoe is het met de poppetjes? [ afbeelding ]
Ik zat net te kijken waarom een pastoor in Tilburg het nodig vond om elke morgen met zijn klokkekspel te spelen.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
De steentjes beginnen op hun plaats te vallen; dat Italiaans,.. Zouzou, de pizzakoerier................ 't zou me niks verbazen als ie op vakantie gaat naar Sicilië ......... en, en zijn achternaam Nostra is
Dat zou ik je nooit aandoen... Als ik iemand ga naaien wil ook zoenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat maak je me nou...naaien en me geeneens wakker maken
Geen grappen maken met hem.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
De steentjes beginnen op hun plaats te vallen; dat Italiaans,.. Zouzou, de pizzakoerier................ 't zou me niks verbazen als ie op vakantie gaat naar Sicilië ......... en, en zijn achternaam Nostra is
jah....want zoenen is gaafquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zou ik je nooit aandoen... Als ik iemand ga naaien wil ook zoenen
Omg, voor je het weet proppen ze je tussen een pitabroodjequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:54 schreef marsan het volgende:
[..]
Geen grappen maken met hem.
Nu snap ik de verkapte bedreiging van zouzou ook: shoarma zijn ook mensen
En wat doe je daar dan, ga je dan lopen rellen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Jah, ben niet zo snugger
Maar ach, voor die ene keer in de 3 maanden dat ik op dat blog zit, maak ik wel weer een nieuwe account aan
ja...nu krijg ik dus hongerquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Omg, voor je het weet proppen ze je tussen een pitabroodje
Kom hier al sinds de tijd van BB1.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
aangezien ik geen zin heb om terug te lezen....zeg Marsan....je weet er wel veel vanaf al....en vandaag lid besloten te worden....ook lange tijd mee gelurkt hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |