Zo ongeveer :quote:
Tnx! Heb het met liefde gedaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan ben jij een heerlijkheid bedankt voor al het plezier wat ik daaraan heb beleefd
Niet zeuren nog maar 5 dagen Pietjequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Star Wars is echt de bom, in tegenstelling tot zwitter
.
Als ik weer een goeie brainwave heb leg ik wel weer een mooi bommetje.quote:
Ik kan mensen dingen laten doen door het tegen ze te zeggen... net als Obi Wanquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Star Wars is echt de bom, in tegenstelling tot zwitter
.
Ah, thanks, ja ik moet toch een beetje weten waar ik het over heb hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo ongeveer :
STAR WARS EPISODE 3: REVENGE OF THE SITH SCRIPT
George Lucas
1 EXT. SPACE
A long time ago in a galaxy far, far away.
OBI-WAN: We've got to split them up.
Hè jammer.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:57 schreef Nizno het volgende:
Ruud4d @JeeSee Einde van de competitie is aangekondigd voor 7-7. about 11 hours ago from TweetDeck
Ik zeur niet, iesch opbouwende feedback.quote:
Dat waren mijn notes ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, iesch opbouwende feedback.
Ben je niet bang voor bijtwonden als je de hond in de pot vindt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat in de pot zit verzuurd nie, zeggen ze, dus ik heb een eurhm voorstel
*proest*quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat waren mijn notes ook
Verrot gescholden maar ik meende het goed
Ieuw!quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor bijtwonden als je de hond in de pot vindt?
Ik vind er niks opbouwends aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zeur niet, iesch opbouwende feedback.
*proest*quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
Hey Beertie,
Je hebt reply van de opperlaaf :
Beer je doet alsof ik het jammer vind (of de mensen die op mij stemmen) dat ik verlies, het is zowiezo niet zo belangrijk alleen maar leuk. En als je dan "verliest" van een paar mensen die valsspelen met scripts ach maakt niet uit. Vind het namelijk heel cool dat een heleboel mensen zo veel hebben gestemd. 25000 stemmen is echt wel heel veel
Quote Door: Huub | op: 2009-07-02 | om: 20:00
Mmmm, is meer een feel-good-talk voor zijn volgers, "vind het namelijk heel cool dat een heleboel mensen zo veel hebben gestemd"quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
Hey Beertie,
Je hebt reply van de opperlaaf :
Beer je doet alsof ik het jammer vind (of de mensen die op mij stemmen) dat ik verlies, het is zowiezo niet zo belangrijk alleen maar leuk. En als je dan "verliest" van een paar mensen die valsspelen met scripts ach maakt niet uit. Vind het namelijk heel cool dat een heleboel mensen zo veel hebben gestemd. 25000 stemmen is echt wel heel veel
Quote Door: Huub | op: 2009-07-02 | om: 20:00
Ja toe ga dat hem is snel vertellen, ahhhhhquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, is meer een feel-good-talk voor zijn volgers, "vind het namelijk heel cool dat een heleboel mensen zo veel hebben gestemd"![]()
Zullen we hem dan nu maar vertellen van dat script voor Jaap tijdens de finale van DGK
LPquote:
Daar zullen, jammer genoeg, zelfs zijn fans niet intrappen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja toe ga dat hem is snel vertellen, ahhhhh
Waarom niet, hij heeft ze toch al zo ver gekrenkt dus dan kan dit er ook nog wel bijquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar zullen, jammer genoeg, zelfs zijn fans niet intrappen.
quote:
Nouuuu, daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:14 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar zullen, jammer genoeg, zelfs zijn fans niet intrappen.
Zou zomaar kunnen inderdaad. Heb me al vaker vergist in ze. Blijf ze toch steeds maar teveel krediet geven en elke keer ten onrechtequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarom niet, hij heeft ze toch al zo ver gekrenkt dus dan kan dit er ook nog wel bij
Dus je kent ze al wat langer, ik maak net kennis met hun want zo intensief heb ik die rellen niet mee gemaakt soms wat gelezen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad. Heb me al vaker vergist in ze. Blijf ze toch steeds maar teveel krediet geven en elke keer ten onrechte
JA! Ruud is gewoon een hufter op de achtergrond die ons bespelen doet als poppenquote:
Heb ze ook tijdens DGK gevolgd en alle rellen die daarna nog volgden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus je kent ze al wat langer, ik maak net kennis met hun want zo intensief heb ik die rellen niet mee gemaakt soms wat gelezen.
Ik ben er achter gekomen dat het toch niet hetzelfde is als mee posten.
Mafkeesquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:
Ik mis Zouzou...
Zouzou als je dit leest.. kom weer terug!
JALOERS???quote:
Alleen die darley he, die hannie wist t verschil welquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef versabommie het volgende:
Het is STEMMEN niet TWITTEREN KUTJES!!!![]()
Johhhhhhhhhh is er 1 die ze netjes uitlegd wat twitteren is gaan ze gewoon rustig verder het stemmen twitteren te noemen ..
Uhhh waarop/omquote:
Daar ben ik niet zo van gediendquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef versabommie het volgende:
Het is STEMMEN niet TWITTEREN KUTJES!!!![]()
Johhhhhhhhhh is er 1 die ze netjes uitlegd wat twitteren is gaan ze gewoon rustig verder het stemmen twitteren te noemen ..
Nee ik zou niet weten waarom ik dat zal doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:25 schreef marsan het volgende:
[..]
Heb ze ook tijdens DGK gevolgd en alle rellen die daarna nog volgden.
En toch blijven ze me steeds weer verbazen
Post je ook op zijn blog dan?
Soms post ik weleens. Maar vergeet mijn wachtwoord steedsquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik zou niet weten waarom ik dat zal doen![]()
Jij wel?
Ow, dat is dus de "grote baas", waar je het steeds over hadquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! Ruud is gewoon een hufter op de achtergrond die ons bespelen doet als poppen![]()
Jij en ik zijn zo'n beetje de zachtaardigsten van FOK, en kijk hoe hij zelfs Beer van VOL in zijn smerige praktijken heeft weten te proppen!
SCHANDE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |