quote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo lastig is die nou ook weer niet als je hem echt doet.
Ik dacht dat iedereen in het 360 topic constant Halo 3 speelde.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die is al helemaaaaaal kut
lasers en shit
Spank snapt het juist.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit je nou Dead Rising te dissen?!![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:48 schreef SpankmasterC het volgende:
En niet zo Halo 3 pesten, is gewoon een toffige shootert!
Ik geil dr wel op!
Kom maar door met ODST, hatsee!
Maar dan own je toch iedereen met je lvl 49?????? En dan krijg je toch helemaal geen exp volgens de klassieke RPG richtlijnen?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko Picko
Dat kan bij best veel spellen! Gewoon opnieuw beginnen met al je stats en shizzle al
Ik wil hem nooit ruilen. Ik wil hem wel eens doormidden breken though. Volgens mij heb ik één controller al zo toegetakeld dat ik hem nauwelijks nog kan bewegen anders disconnect iequote:Op maandag 6 juli 2009 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet Skate 2 ook maar snel halen.
Iemand die Skate 2 heeft en wil ruilen ofzo?
omdat ?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben teleurgesteld in jullie! Allemaal!
Het hier verloederdquote:
Ten golden rules of survival horrorquote:Op maandag 6 juli 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het hier verloederd![]()
Dead Rising was super tofAl heb ik nu toch liever de prototype setting waar een hele stad infected en naar de tyfus is
voor meer info omtrend de puntenquote:1. Main protagonist must have zero fighting ability, even if a highly trained professional
2. Characters must move like forklift trucks
3. Despite a lack of ammunition, shotguns are just left lying around
4. People leave notes where anybody can read them, especially highly classified ones
5. Architects are clinically insane
6. Nobody knows how to kick a door down
7. Last bosses must be utterly ridiculous
8. You can't just have a simple fucking healthbar
9. 90% of the dialog must be terrible
10. Nobody ever just LEAVES!
Ik vond ze beide geen Survival Horrorquote:Op maandag 6 juli 2009 19:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ten golden rules of survival horror
[..]
voor meer info omtrend de punten
Hier gaan we!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef -Dries- het volgende:
Lost Odyssey disc 3. Here we go.
Nederlandstalig of Engelstalig alleen?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:43 schreef Mystikvm het volgende:
Voor weinig vorige week Trivial Pursuit besteld. Ik mopet eerlijk zeggen dat het best een goede quizgame is. De meeste vragen zijn wel aan de makkelijke kant, maar er zitten moeilijke tussen. Ik denk 70% die je eigenlijk wel weet (met de nodige instinkers) en de rest is categorie 'oh ja' of je weet het niet.
Wel heel veel 'wijs regio X aan op deze kaart' maar dat mag de pret niet drukken. Niet zo hilarisch en partyfriendly als Mario Party, Singstar of Buzz, maar het komt toch enigszins in de buurt van de laatste.
Geen ¤40 waard, maar als je hem voor ¤20 of minder kan vinden en wel eens vrienden over de vloer hebt die van trivia houden kan ik het best aanraden.
Engels. Dat wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nederlandstalig of Engelstalig alleen?
Oh ja,.... vergeet de rest ook niet. Later heb je die nodig en zeer zeker als je meer van het spel wilt zien. Geweldig spel overigens.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:59 schreef -Dries- het volgende:
Is het trouwens bij Lost Odyssey handig om al je chars te laten mee levellen? Ik vecht nu eigenlijk alleen maar met Kaim, Seth, Jansen, Sarah, en Ming. Mack en Cooke gebruik ik echt nooit en zijn dus ook 8 levels lager ofzo...
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ja,.... vergeet de rest ook niet. Later heb je die nodig en zeer zeker als je meer van het spel wilt zien. Geweldig spel overigens.
Verkoop die game aan mij.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef SkyChat het volgende:
Skate 2![]()
Maar..
Waarom sta ik meteen zo zwak op m'n poten zodra er een challenge begint?scripted shit.
Serieus, ga niet met m'n mechaniek lopen kutten man, normaal flikker ik ook niet op m'n bek na een 360 Melon
Wat side-quests.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
owjeej, dat wordt even levellen dus
![]()
En hoe bedoel je ''meer van het spel zien''?
Vind het er eigenlijk niet zo heel bijzonder uitzien, beetje duur voor wat je krijgt enzo!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/psn-beta-battlefield-1943/51777
wat gaat 'kosten eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:22 schreef Remake het volgende:
![]()
![]()
BF 1943 NOG EEN DAG NIGGUH
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
BF 1943 NOG EEN DAG NIGGUH
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
Gast hoe duur
Die tv's kosten nix meer tegenwoordig.. Worden zeker door kindertjes in China gemaakt.
Ja, en alle Philips-broodroosters worden ook in Nederland gemaakt!quote:
Nee, dat is te duur dus worden die in China gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, en alle Philips-broodroosters worden ook in Nederland gemaakt!
Oh. Ohja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, dat is te duur dus worden die in China gemaakt.
Je gaat je eigen volk toch niet van werk verschaffen.. dat kan niet in Nederland.
Nee, dat volk moet eerst maar een lessen economie nemen voordat ze zich daarover uitlatenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, dat is te duur dus worden die in China gemaakt.
Je gaat je eigen volk toch niet van werk verschaffen.. dat kan niet in Nederland.
en ik heb nog maar 1100 punten. en dan lees ik ook nu net dat de DLC van Skate 2 eerst uitkomt in de US op 9 juli, en de rest van de wereld pas later, maar wanneer kan ik nergens vindenquote:
Panasonic en plasmaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:48 schreef Retarded het volgende:
Gister mijn nieuwe Tv gekocht
[ afbeelding ]
50" (126cm) Plasma, 100hz, 24p, Full HD
erg fijntjes om Gears 2 en Resident Evil 5 hierop te zienNu moet ik eigenlijk nog op zoek naar Dead Space...
Deze? http://tweakers.net/price(...)iera-tx-p50g10e.htmlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:48 schreef Retarded het volgende:
Gister mijn nieuwe Tv gekocht
[ afbeelding ]
50" (126cm) Plasma, 100hz, 24p, Full HD
erg fijntjes om Gears 2 en Resident Evil 5 hierop te zienNu moet ik eigenlijk nog op zoek naar Dead Space...
Een skateboardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Wat zit er in de Skate2 DLC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |