Ik heb hem ook gespeeld.. Probeer gewoon de eerste missie, daar komt bijna alles aanbod wat de game je te bieden heeft, als de eerste missie je aanstaat zal de rest je ook niet aanstaan, staat het je wel aan, continue on..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou ja, ik trek sci-fi eigenlijk niet zo. Star Wars, Star Trek, brrrMaar goed, proberen kan natuurlijk altijd
Als ik kijk naar games als Blue Dragon en Eternal Sonata, die ik op papier wel tof zou moeten vinden, vond ik ook tegenvallen
Misschien is dit wel andersom.
Wat vond je niks aan BD en ES? Kiddy uiterlijk?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou ja, ik trek sci-fi eigenlijk niet zo. Star Wars, Star Trek, brrrMaar goed, proberen kan natuurlijk altijd
Als ik kijk naar games als Blue Dragon en Eternal Sonata, die ik op papier wel tof zou moeten vinden, vond ik ook tegenvallen
Hoe kan je nu weer kotsen op 1 van de beste film series ooit gemaaktquote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De stemmen vooral. BD was best okay tot Maru Maru in het verhaal voorkwam. En ES was gewoon heeeeel vervelend. Beetje van die zeikende kutkinderenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat vond je niks aan BD en ES? Kiddy uiterlijk?
Maru Maru was idd overdreven..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De stemmen vooral. BD was best okay tot Maru Maru in het verhaal voorkwam. En ES was gewoon heeeeel vervelend. Beetje van die zeikende kutkinderen
Lost Odyssey was een goede game
Dat was een bitch inderdaad. Ik sta voor de eindbaas met een te zwak team en ik heb geen zin in levelen eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Maru Maru was idd overdreven..
Lost Odessey ben ik nog mee bezig, ben levelen op Numara Atoll, ben rond 42 nu, kwam niet voorbij die general in Numara..
Wat vind je dan niet tof aan sci-fi ?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet dan ook voor de 2e keer met zelfde karakter spelen..quote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind Mass Effect toch wel tof, ik heb hem gisteren uitgespeeld!
Wel irritante achievements zoals Power Gamer, dat je i.e.g tot lvl 50 moet komen, terwijl ik naar mijn inziens alles al had ontdekt en elke mogelijke vijand had neergepopt
Dank je Reintji! Spel is echt niets voor mij, stomme ninja'squote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef Reintji het volgende:
N+ is deal of the week, tot en met maandag de 13e 560 punten
Wist niet eens dat dat kon.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je moet dan ook voor de 2e keer met zelfde karakter spelen..
Ik vond de Trail best tof! Heb dat gratis mappack al wel gedownload een keertje dus ik denk dat ik deze nu wel ga halen.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:53 schreef Reintji het volgende:
N+ is deal of the week, tot en met maandag de 13e 560 punten
Meen je niet? Kan dat? Dat lijkt me behoorlijk lijp?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je moet dan ook voor de 2e keer met zelfde karakter spelen..
Ricko Pickoquote:Op maandag 6 juli 2009 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Meen je niet? Kan dat? Dat lijkt me behoorlijk lijp?
Zodat ie een 2e keer nog makkelijker is!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko Picko
Dat kan bij best veel spellen! Gewoon opnieuw beginnen met al je stats en shizzle al
Zit je nou Dead Rising te dissen?!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zodat ie een 2e keer nog makkelijker is!Fantastisch idee!!
NEE WACHT!!! DAN WORDT HET TE MAKKELIJK!!! laten we een zombiespel maken wat zich in een winkelcentrum afspeelt waarbij mensen het spel eerst 2x uit moeten spelen voor het leuk wordt!!JEEEEJJJ!!!
Ben ik niet enthousiast genoeg?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit je nou Dead Rising te dissen?!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |