abonnement Unibet Coolblue
pi_70781356
Ook Leon Kantelberg van VVV-Venlo naar de hoofdklasse: Kantelberg gaat naar JVC Cuijk
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70781659
@ zokora naar Sevilla

Romaric voldoet niet?

Jonge Obertan derde aanwinst van Man Utd
Manchester United heeft woensdag zijn derde aankoop van deze zomer gedaan. Het Franse talent Gabriel Obertan zette zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de Engelse landskampioen.
De twintigjarige Fransman komt over van Girondins de Bordeaux. Die club ontvangt een transfersom voor de jongeling. Hoeveel United betaalt voor Obertan is niet bekendgemaakt door beide partijen. Eerder trok de club Michael Owen en Antonio Valencia al aan.

"Gabriel is een speler die we al enkele jaren op de voet volgen", bekent Sir Alex Ferguson op het digitale thuis van de club. "We zijn heel gelukkig met zijn komst. Hij is een enerverende speler. We willen spelers graag op jonge leeftijd binnenhalen en hen bij ons te laten ontwikkelen. Zo ook met Gabriel."

Ook Obertan ziet de overstap helemaal zitten. "Ik ben heel blij dat ik bij Manchester United aan de slag mag. Dit is een prachtige mogelijkheid voor mij om voor zo'n grote club te spelen. Ik ben heel gelukkig om hier te zijn en kijk er naar uit om iedereen te laten zien wat ik kan."

[ Bericht 91% gewijzigd door DeVinger op 08-07-2009 16:00:37 ]
pi_70783255
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ook Leon Kantelberg van VVV-Venlo naar de hoofdklasse: Kantelberg gaat naar JVC Cuijk
die zou toch bij geen enkele JL club misstaan..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70783401
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Vet, grootste spaanse keeperstalent toch?
jup
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70786129
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

die zou toch bij geen enkele JL club misstaan..
Zal wel te oud / te duur zijn voor de meeste JL-clubs, maar ik vind het ook wel opmerkelijk. Al sluit ik niet uit dat er nog een club uit de JL of het buitenland voor hem gaat komen hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70815044
quote:
Plasil tekent bij Bordeaux
De Tsjechische aanvallende middenvelder Jaroslav Plasil komt over van het Spaanse Osasuna.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_70820544
Carlos Arano naar ARIS.

Weer een gemiddelde Argentijn naar Griekenland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70832320
Napoli versterkt zich met Campagnaro en Zuniga
09/07/2009 19:31

Napoli heeft zich slagvaardig getoond op de transfermarkt. Van Sampdoria komt Hugo Campagnaro en Juan Zúñiga (foto) komt over van Siena.

De 29-jarige verdediger Campagnaro speelde twee seizoenen voor Sampdoria. De Argentijn debuteerde in de Serie A bij Piacenza. De komende vier seizoenen staat hij onder contract bij Napoli.

Zúñiga (23) maakte dit seizoen een uitstekende indruk als rechtsback bij Siena. De dertienvoudig Colombiaans internationaal tekende een verbintenis die hem vijf seizoenen in Stadion San Paolo houdt.

Eerder trok de ploeg van Roberto Donadoni al Fabio Quagliarella en Luca Cigarini aan.
pi_70832639
Ze zijn goed aan het inkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70868196
Brack tekent contract in Italië
Koen Brack speelt het komende seizoen voor Atessa Val di Sangro. De verdediger verlaat SC Cambuur voor de Italiaanse club, die in de Serie D speelt.
Voetbalprimeur.

Vette transfer whehe (zijn wens is gevoed omdat zijn vriendin Italiaans is).
pi_70868253
Daar zal je toch niet veel meer krijgen dan een blad bier en een patatje na de wedstrijd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 11 juli 2009 @ 01:34:52 #112
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70868321
Zal wel volop zwart betaald worden daar joh
pi_70868376
Daar is echt geen droog brood te eten, maar je kan natuurlijk ook gewoon een job zoeken

Cahais naar Racing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70868397
Ik weetniet hoe oud Koen is, maar misschien schopt hij het nog wel tot de Serie B.
pi_70868479
Het ging hem niet echt om het niveau..hij wil gewoon lekker in Italië gaan wonen en van het leven genieten, icm een contractje bij een lower league club daar. Hij is wel pas 27..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 11 juli 2009 @ 01:42:10 #116
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70868494
Ik had altijd verwacht dat hij in de Eredivisie terecht zou komen. Zijn carriere verloopt teleurstellend imo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 02:16:42 #117
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70868994
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Het ging hem niet echt om het niveau..hij wil gewoon lekker in Italië gaan wonen en van het leven genieten, icm een contractje bij een lower league club daar. Hij is wel pas 27..
Klinkt prima inderdaad. Heeft al lang door dat hij een andere baan moet zoeken na zijn carriere, dus dan beter nu genieten en daarna maar weer zien.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:31:15 #118
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_70873134
De Serie D, is dat niet het 5de niveau, je hebt toch ook de Serie C1 en C2 of niet?

Komt dus beetje neer op niveau eersteklasser ofzo
maar misschien krijgt ie daar wel evenveel betaald als hier in de JL
pi_70878589
quote:
Ruzie agent kost Lucarelli droomtransfer
Cristiano Lucarelli leek al speler van Livorno, maar kan een overgang naar die club nu op zijn buik schrijven. Een conflict tussen voorzitter Aldo Spinelli en zaakwaarnemer Carlo Pallavicino gooide roet in het eten.

Pallavicino eiste volgens Spinelli een abnormaal hoge vergoeding voor zijn medewerking aan de deal. Van een transfersom was namelijk nauwelijks sprake, aangezien Livorno en Parma het eens waren geworden over een symbolisch transferbedrag van duizend euro.

"Tot onze grote spijt zal de transfer niet meer doorgaan. Livorno wil niet voldoen aan de onrealistische eisen van deze zaakwaarnemer", luidt een verklaring op de clubsite. "Deze meneer heeft de club eerder al problemen bezorgd toen Lucarelli nog bij ons speelde. Wij wensen niet meer met hem samen te werken."

Lucarelli (33) is woest na het afketsen van de transfer, aangezien hij dolgraag wilde terugkeren bij zijn jeugdliefde. "Hij belde me op en zei dat het allemaal mijn schuld is", zegt Pallavicino. "Ik heb deze deal nooit willen blokkeren, maar ik heb wel recht op een fee. Ik vind het jammer dat mijn imago op deze manier wordt bezoedeld door een man als Spinelli, die wel vaker zulke streken uithaalt."
pi_70878888
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
Goede aankoop.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70878910
AS Saint-Étienne heeft zich versterkt met Gelson Fernandes en Bakary Sako.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70878936
Wat een heldenkapsel heeft Sako .
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70880470
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een heldenkapsel heeft Sako .
Als er geen onweer is wel ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:29:12 #124
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70881820
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een heldenkapsel heeft Sako .
zak hooi
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70883886
Fraizer Campbell van Man Utd naar Sunderland voor 3.5M GBP

Bron: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/sunderland/8144661.stm
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70884617
Oud-NEC-er Barreto naar Atalanta Bergamo
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70884882
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:10 schreef -J-D- het volgende:
Oud-NEC-er Barreto naar Atalanta Bergamo
Voor hoeveel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70885044
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81988

Maresca van Sevilla naar Olympiakos.
pi_70885290
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
Ruim vijf miljoen euro.
NEC ontving 2 miljoen toen hij naar Reggina ging.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:34:01 #131
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_70885310
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:33 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ruim vijf miljoen euro.
NEC ontving 2 miljoen toen hij naar Reggina ging.
Geen percentage voor NEC?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_70885356
Nec krijgt sws ongeveer 2 ton denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70885465
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nec krijgt sws ongeveer 2 ton denk ik
Er is ten tijde van de overgang naar Reggina geen 'doorverkooppercentage' afgesproken, helaas.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70885545
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:39 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Er is ten tijde van de overgang naar Reggina geen 'doorverkooppercentage' afgesproken, helaas.
Daarom heet zo iets ook opleidingsvergoeding en geen doorverkoopclausule
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70885564
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daarom heet zo iets ook opleidingsvergoeding en geen doorverkoopclausule
En ook daar krijgt NEC geen stuiver van. Lang leve de contracten en beloftes in die tijd bij NEC.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70885737
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En ook daar krijgt NEC geen stuiver van. Lang leve de contracten en beloftes in die tijd bij NEC.
NEC krijgt het, dat zij het dan weer overmaken is een andere zaak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70885760
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

NEC krijgt het, dat zij het dan weer overmaken is een andere zaak erg spijtig
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70885862
NEC heeft 3 of 4 jaar een speler gehad die ze anders nooit konden betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70893623
Lee met Gerets mee

Liverpool haalt Muvinga

Patinama, Nieveld en Janota naar Excelsior

Campbell blijft bij Sunderland

Verder nog deze

Palermo wint strijd om 'Argentijnse Kaká'
11/07/2009 20:21

Palermo heeft zich verzekerd van de diensten van Javier Pastore. De Italiaanse club zou met de transfer een aantal Europese topclubs hebben afgetroefd.

Pastore staat bekend als een groot talent. Vanwege zijn speelstijl heeft hij de bijnaam Argentijnse Kaká gekregen. Onder meer Arsenal, Manchester United en Internazionale zouden de twintigjarige spelmaker in het vizier hebben gehad.

Pastore verbond zich echter tot medio 2014 aan Palermo. 'De transfer was al een paar dagen rond, maar uit respect voor de verplichtingen van de speler hebben we het nog even stil gehouden', aldus een verklaring op de website van de Rosanero.

Pastore verspeelde vorige zondag met zijn club Huracán op de laatste speeldag de Argentijnse titel. Huracán verloor door een omstreden doelpunt met 1-0 van concurrent Vélez Sarsfield, dat daardoor langszij kwam en het kampioenschap opeiste.


Vind het wel een mooie vergelijking want hij speelt ook zoals Kaka dat doet, vind het alleen heel erg vroeg, hopelijk wordt hij nog een jaartje verhuurd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70894513
Erik Wegh naar FC Oss (op amateurbasis) en daarnaast gaat hij daar een commerciële functie vervullen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70894806
Maresca van Sevilla naar Olympiakos (nu pas officieel)

Transfer van Barreto was voor 6 miljoen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_70894817
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:09 schreef DIGGER het volgende:
Maresca van Sevilla naar Olympiakos
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:25 schreef sjimz het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81988

Maresca van Sevilla naar Olympiakos.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:11:28 #143
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_70915490
quote:
Al-Nassr neemt Feyenoord-miskoop Lee over

Chun-Soo Lee vertrekt bij Feyenoord. De Koreaan, die nooit kon overtuigen bij de Stadionclub verkast naar Saudi-Arabië, waar hij gaat spelen bij Al-Nassr. Dit meldt Feyenoord op het digitale thuis.
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 13 juli 2009 @ 00:41:16 #144
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_70921100
quote:
RKC'er Snoyl volgt Mtiliga op bij NAC Breda
Ferne Snoyl en NAC Breda hebben elkaar gevonden in een tweejarige verbintenis. De Brabanders nemen de transfervrije oud-Feyenoorder over van RKC Waalwijk.


Snoyl, die de laatste twee seizoenen uitkwam voor RKC, volgt in Breda de naar Málaga vertrokken Patrick Mtiliga op. De 24-jarige verdediger moet zich bij NAC dan ook richten op de linksbackpositie.

Alleen een medische keuring kan nog een streep zetten door de overgang, die er al enige tijd aan zat te komen. NAC en Snoyl zaten al een poos met elkaar rond de tafel. Dit weekend werden de laatste plooien gladgestreken.

"We volgden Ferne al enige tijd en zagen in hem een potentiële opvolger voor Patrick Mtiliga", aldus technisch directeur Earnest Stewart op de officiële site van NAC. "We zijn dan ook heel blij dat we Ferne nu hebben kunnen vastleggen, waarmee de vacature van linksback nu naar tevredenheid is ingevuld."

Snoyl begon zijn profloopbaan bij Feyenoord. Achtereenvolgens kwam hij in de seizoenen daarna uit voor het Schotse Aberdeen, NEC Nijmegen en RKC Waalwijk. Snoyl kwam de afgelopen twee voetbaljaren
tot 39 competitieduels namens RKC.
pi_70921188
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als er geen onweer is wel ja
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70922985
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]


Met Snoyl en Schilder nu toch maar 2 jongere spelers gehaald. Was ook wel nodig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70933450
Alleen is Snoyl geen échte LB toch, net als schilder overigens.
pi_70933478
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef DeVinger het volgende:
Alleen is Snoyl geen échte LB toch, net als schilder overigens.
Mtiglia ook niet

Schilder en Snoyl helpen NAC wel verder en zijn nog jong
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70940763

quote:
Verdediger Niels Wellenberg (26) maakt per direct de overstap van FC Twente naar N.E.C. Vanochtend is met goed gevolg de medische keuring afgerond en inmiddels zijn ook alle formaliteiten afgewikkeld. Wellenberg tekent een contract wat hem voor de komende 3 seizoenen N.E.C.-er maakt.
Technisch Directeur Carlos Aalbers is blij met de komst van Wellenberg: 'Met Niels hebben we de gewenste versterking binnen voor de rechtsbackpositie. Naast voetbalkwaliteiten beschikt hij ook over een juiste instelling, het is echt een karakterjongen.'

Ook Niels Wellenberg is verguld met zijn overstap naar Nijmegen 'Met mijn overgang naar N.E.C. wil ik mijn carrière een goed vervolg geven. FC Twente maakt steeds meer stappen omhoog en ik kon nog steeds wel daarin mee, maar ik wil geen genoegen meer nemen met het dan wel spelen en dan weer niet. Ik ken natuurlijk Ramon Zomer en Bas Sibum, maar ook van Peter Wisgerhof hoorde ik alleen maar positieve verhalen over N.E.C. Van de keren dat ik hier met FC Twente heb gespeeld kwam N.E.C. op mij over als een club waar beleving in zit en die veel trouwe supporters heeft. Ik heb er zin in om weer lekker te voetballen en om te laten zien wat ik kan!'

Trainer Dwight Lodeweges zou morgen in de wedstrijd tegen PAOK Saloniki al een beroep kunnen doen op Wellenberg, die gaat spelen met rugnummer 15.
De rechtsback is binnen, nu nog de buitenspeler(s)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70945286
quote:
Manchester City is delighted to announce that agreement has been reached with Carlos Tevez over a proposed move to the City of Manchester Stadium.

Personal terms with the 25-year-old have been concluded and the deal has been ratified by the Premier League and the Football Association.

After a medical Carlos, who has won the league title in every country in which he has played, is expected to sign a five-year contract and will meet up with his new teammates on their pre-season tour to South Africa. He will sport the number 32 shirt.

The only player to named South American Player of the Year in three successive seasons, Carlos has recently concluded a summer break following his successful World Cup exploits with Argentina.

"It is terrific news," a delighted Mark Hughes told mcfc.co.uk. "Carlos is an international player of the highest class who possesses all the attributes that will help drive this club forward.

"He is not only outstanding technically but he is a reliable goal scorer and someone who will contribute fully to the team ethic. He gives us another exciting, attacking dimension.

"I cannot wait to welcome him to City. This is yet another deal that shows the commitment of the owner Sheikh Mansour to make this club the very best it can possibly be. I am sure our fans will give Carlos an exceptionally warm welcome."

Tevez signs after an extended loan spell at Old Trafford where he spent two seasons and clocked up 99 league and cup starts and bagged 34 goals.

He has previously spent a season at West Ham United having made his name in his homeland with Boca Juniors before transferring in 2005 to Brazilian club Corinthians.

Carlos’ scoring ratio with Boca was better than one in three games and he improved that to better than one in two at his second club.

Like Blues teammate Pablo Zabaleta, Tevez has an Olympic gold medal though from Athens in 2004 not last year in Beijing. He has clocked up 50 senior caps for his country.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')