quote:
quote:Vandaag is de transfer beklonken van aanvaller Erton Fejzullahu (21) die overkomt van het Zweedse Mjällby. Fejzullahu tekent een contract wat hem voor de komende 4 seizoenen aan N.E.C. bindt.
Technisch Directeur Carlos Aalbers van N.E.C. roemt het talent van de nieuwe aanwinst ‘Erton is een multifunctionele speler die op meerdere posities in de aanval of als aanvallende middenvelder uit de voeten kan. Bovendien is hij snel en beschikt hij over scorend vermogen.’
Fejzullahu, die over een Zweeds paspoort beschikt, is geboren in Kosovo. De aanvaller is enthousiast over zijn transfer: “In Nederland wordt altijd aanvallend gedacht en offensief gespeeld. Voor jonge aanvallers een ideale leerschool om jezelf als speler te ontwikkelen en te verbeteren. Ik ben 21 jaren jong, maar verwacht veel van voetballen in de Eredivisie en hoop op plaatsing voor de Europa League. N.E.C. werkt met veel jonge spelers en die filosofie staat me zeer aan. Gedurende de afgelopen week heb ik een indruk gekregen van N.E.C, van Nijmegen, van het stadion en van een aantal mensen dat er werkt. Een warme club met behulpzame en vriendelijke mensen. Ondanks de interesse uit Zweden, Denemarken en van andere Nederlandse clubs, voelde N.E.C. goed aan en ik hoop hier mooie tijden te gaan beleven. Ik weet dat N.E.C. onlangs Europees heeft gespeeld tegen onder meer Tottenham Hotspur en Udinese, die tijd wil ik met de club opnieuw gaan beleven!”
Erton zal bij N.E.C. gaan spelen met rugnummer 11. Hij vertrekt vandaag naar Zweden om daar nog enkele zaken te regelen en keert a.s. zondag terug in Nijmegen. Trainer Dwight Lodeweges kan dinsdag in de oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht dus voor het eerste een beroep doen op zijn nieuwste versterking.
Rare transfer wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooi een jaartje in China wonen en je kinderen Mandarijns laten leren
Weinig betere opties
Moet nog wel medisch gekeurd worden, maar verder is alles rond. Komt in januari en speelt tot die tijd inderdaad nog bij Molde.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:20 schreef sjimz het volgende:
Mame Biram Diouf -> Manchester United (wordt eerst nog verhuurd aan Molde, de club waar hij al speelt)
http://www.moldefk.no/index.php?page_id=12774
VI maakt er dit vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Moet nog wel medisch gekeurd worden, maar verder is alles rond. Komt in januari en speelt tot die tijd inderdaad nog bij Molde.
Hopelijk is het wat, en anders zal hij niet zoveel hebben gekost dus is het ook weer niet zo'n ramp.
quote:United haalt Diouf op huurbasis naar Manchester
17/07/2009 11:21
Hoewel manager Alex Ferguson onlangs liet weten klaar te zijn op de transfermarkt, heeft Manchester United toch nog een speler aangetrokken. Het gaat om Mame Biram Diouf van Molde FK.
Manchester United huurt de 21-jarige Senegalees tot januari van de Noorse club en neemt dan een beslissing of de aanvaller definitief wordt overgenomen. Diouf is momenteel topscorer van de Noorse competitie met twaalf doelpunten.
Howard, Saha en Ronaldo. Kan slechterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:37 schreef mcyodogg het volgende:
Spot de overeenkomsten
2009:
Michael Owen (Newcastle)
Mame Biram Diouf (Molde FK)
Gabriel Obertan (Gir. Bordeaux)
Luis Valencia (Wigan Athletic)
2003:
Kléberson (Atlético-PR)
Fangzhuo Dong (Dalian Shide)
Eric Djemba-Djemba (FC Nantes)
Tim Howard (NY Red Bulls)
David Bellion (FC Sunderland)
Rincón (Sao Paulo)
Louis Saha (FC Fulham)
Alhoewel ze ook Ronaldo haalden die zomer, dus misschien is het niet helemaal hopeloos
Maar nog niet bevestigd door Inter/Barcelona.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:10 schreef methodmich het volgende:
Zlatan volgens het AD definitief naar Barcelona:
http://www.sportwereld.nl(...)Etoo_naar_Inter.html
Speculaties..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar nog niet bevestigd door Inter/Barcelona.
Ja dan is VI dus fout.quote:
Nee jij begrijpt het doel van deze topic nietquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het doel van deze topic niet
Ja dat zie ik. En nu?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bevestigde Transfers
Hier horen de bevestigde transfersquote:
Ik zei alleen maar dat VI het fout heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hier horen de bevestigde transfers
Je weet hopelijk wat bevestigd betekent, want als ik zo lees dan twijfel ik daar ernstig aan
quote:Valladolid pikt Manucho op bij Manchester United
De Angolese aanvaller Manucho speelt het komende seizoen in Spanje voor Real Valladolid, zo werd vrijdag bekend.
Manucho (26) is afkomstig van Manchester United, maar speelde het voorbije seizoen op huurbasis voor Hull City. De international van Angola kwam in het seizoen 2007/2008 ook korte tijd uit voor het Griekse Panathinaikos.
Bij Valladolid tekent Manucho een contract voor vijf seizoenen. Zijn presentatie zal komende maandag plaatsvinden.
Valladolid eindigde het voorbije seizoen op de vijftiende plaats in La Liga en wist zich met deze eindklassering net te handhaven op het Spaanse hoogste niveau.
FCGRONINGEN.NLquote:Berg per direct naar Hamburger SV
17-07-09 - 19:42 - Categorie: Home featured
Marcus Berg zal met onmiddellijke ingang de overstap maken naar Hamburger SV in de Duitse Bundesliga. Met de overgang van de Zweedse spits is een recordbedrag in de clubgeschiedenis van FC Groningen gemoeid.
Nadat Hamburger SV op maandag 6 juli voor het eerst interesse toonde in de 22-jarige Berg, zijn er diverse onderhandelingen gevoerd met de directie van de Duitse club. Deze gesprekken zijn uitermate moeizaam, maar zeer correct verlopen.
Het heeft ertoe geleid dat FC Groningen en Hamburger SV vandaag overeenstemming hebben bereikt over de transfer van Marcus Berg. Op verzoek van de Duitse club worden geen mededelingen gedaan over de hoogte van de transfersom die ermee is gemoeid.
Wel is duidelijk dat het om een recordbedrag gaat voor FC Groningen. Ook heeft Groningen een substantieel belang bedongen in een mogelijke toekomstige transfer van Berg.
Daarnaast zullen ook de fans van Groningen profiteren van de overgang. In de zomer van 2010 of 2011 zal Hamburger SV een oefenwedstrijd spelen in Euroborg. Seizoenkaarthouders en sponsors zullen bij deze wedstrijd vrij toegang hebben.
Marcus Berg kwam in de zomer van 2007 van IFK Göteborg naar FC Groningen. In de afgelopen twee seizoenen maakte hij in 69 officiële wedstrijden in het groen-wit liefst 44 officiële doelpunten. Met een gemiddelde van 0,571 doelpunten per Eredivisiewedstrijd vestigde hij een clubrecord.
Directeur Hans Nijland laat in een eerste reactie weten "heel trots" te zijn op de overgang die Berg maakt naar de top van het Duitse voetbal en wenst de international net zoveel succes toe als hij in de laatste twee seizoenen bij FC Groningen heeft gehad.
Lijkt net Argentinie alleen hebben die zo'n goede opleiding dat ze geen vijfderangs buitenlanders hoeven te halenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Zuur dat de smaakmakers van NL subtoppers allemaal weg gaan zo..Berg, Elia, Pranjic, Arnautovic..blijft weinig over dit seizoen. Natuurlijk worden er vervangingen gehaald, maar dat blijft afwachten.
Wel erg gechargeerd om spelers als Arnautovic, Berg en Pranjic vijfderangs te noemen. Ik denk dat hij bij de Argentijnse competitie ook meer een geldkwestie is dat ze niet veel buitenlanders hebben. De echte toppers trekken liever naar Europa, toch het beloofde werelddeel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt net Argentinie alleen hebben die zo'n goede opleiding dat ze geen vijfderangs buitenlanders hoeven te halen
Bronquote:Barcelona en Internazionale zijn een transfer overeengekomen van Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits moet nog wel zelf rond komen met de Catalanen. In de deal zit een overgang van Samuel Eto'o naar Milaan.
De winnaar van de Champions League betaalt ongeveer veertig miljoen euro voor de 27-jarige aanvaller en geeft Eto'o daar dus bij als wisselgeld. Het contract van de Kameroener liep af na komend seizoen. Ibrahimovic had nog een verbintenis tot medio 2013 bij Inter.
Ibrahimovic speelde drie seizoenen voor de Milanezen die hem in de zomer van 2006 overnamen van Juventus. Daarvoor speelde hij bij Ajax. In drie jaargangen voor de Nerazzurri speelde de spits 88 competitieduels en scoorde 57 keer.
Ik had het over de vervangers.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wel erg gechargeerd om spelers als Arnautovic, Berg en Pranjic vijfderangs te noemen. Ik denk dat hij bij de Argentijnse competitie ook meer een geldkwestie is dat ze niet veel buitenlanders hebben. De echte toppers trekken liever naar Europa, toch het beloofde werelddeel.
Volgens mij bedoelde hij vijfderangs vervangers voor bovengenoemde namen..wat ook een piepklein beetje overdreven isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wel erg gechargeerd om spelers als Arnautovic, Berg en Pranjic vijfderangs te noemen. Ik denk dat hij bij de Argentijnse competitie ook meer een geldkwestie is dat ze niet veel buitenlanders hebben. De echte toppers trekken liever naar Europa, toch het beloofde werelddeel.
40M + Etoo, aardig bedragje...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
It is on:
Barça en Internazionale ruilen Eto'o en Ibrahimovic
[..]
Bron
Aissati?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suarez
Afellay
Schaars
Dembele
El Hamadoui
Wijndalum(te vroeg eigenlijk, maar die heeft echt talent)
Arnautovic(Die alleen gebleven is door een blessure)
Dan houdt het echt een heel eind op
Nee die niet, die dikzak op links ook nietquote:
Dat zal wel meevallen. Dan zouden er wel echt bruikbare spelers vanuit Argentinië hierheen komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt net Argentinie alleen hebben die zo'n goede opleiding dat ze geen vijfderangs buitenlanders hoeven te halen
1) Honderden wedstrijden en dan met name in Argentiniequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Dan zouden er wel echt bruikbare spelers vanuit Argentinië hierheen komen.
Ik snap dat je een groot liefhebber bent van Zuid-Amerika, maar kijk je weleens een hele wedstrijd vanuit Argentinië/Brazilië?
Geef eens een voorbeeldje van wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:13 schreef Tim86 het volgende:
Op tactisch gebied ligt Argentinië in ieder geval zwaar achter op Europa, ook op Nederland..
Ik heb absoluut niet zoveel Argentijns/Braziliaans voetbal gekeken als jij het afgelopen jaar, maar ik pak graag de toppers mee als ze op sport 1 zijn. Ik zal dus niet pretenderen een kenner te zijn, maar van de 10-15 wedstrijden die ik dit jaar heb gezien, met toch altijd wel een toplloeg, voel me het niveau zwaar tegen. Je ziet bij genoeg spelers dat er meer dan voldoende kwaliteit is, maar als team loopt het vaak voor geen meter. Veel trappen, veel simplistisch spel en weinig spelers die echt tussen de linies door spelen. Chaotisch zeg maar..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeldje van wat je bedoelt?
Dat komt omdatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niet zoveel Argentijns/Braziliaans voetbal gekeken als jij het afgelopen jaar, maar ik pak graag de toppers mee als ze op sport 1 zijn. Ik zal dus niet pretenderen een kenner te zijn, maar van de 10-15 wedstrijden die ik dit jaar heb gezien, met toch altijd wel een toplloeg, voel me het niveau zwaar tegen. Je ziet bij genoeg spelers dat er meer dan voldoende kwaliteit is, maar als team loopt het vaak voor geen meter. Veel trappen, veel simplistisch spel en weinig spelers die echt tussen de linies door spelen. Chaotisch zeg maar..
In Agentinie 2 competities van 19 wedstrijden en 2 Internationale bekers van een wedstrijd of 6-10quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:46 schreef Tim86 het volgende:
Spelen ze echt zo bizar veel? Verder vind ik het een beetje een lastige uitleg. Vooral punt 1: Natuurlijk spelen ze het spel anders, maar dat is in mijn ogen vooral die tactische "onkunde".
Ja, maar wat je vergeet is:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aantal Argentijnen in de 5 grote competities
Engeland: 5
Spanje: 38
Italie: 42
Frankrijk: 8
Duitsland: 6
Totaal: 99
Aantal Brazilianen in de 5 grote competities
Engeland: 15
Spanje: 23
Italie: 53
Frankrijk: 30
Duitsland:29
Totaal: 130
Aantal Nederlanders in de 5 grote competities
Engeland: 13
Spanje: 9
Italie: 1
Frankrijk: 1
Duitsland: 9
Totaal: 33
Verder wordt het verschil nog veel groter als je bijvoorbeeld de competities uit Portugal, Griekenland, Turkije, Rusland, Roemenie en Oekraine
Verder spelen er ook nog honderden Brazilianen en Argentijnen in Latijns Amerika
En wat zegt dat over het niveau van een competitie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja, maar wat je vergeet is:
Aantal Brazilianen op de wereld: 190.000.000
Aantal Argentijnen op de wereld: 45.000.000
Aantal Nederlanders op de wereld: 16.000.000
Als een land 190 miljoen inwoners heeft is het makkelijker om 130 spelers in de grote competities te hebben dan als een land 16 miljoen inwoners heeft. Gewoon omdat er meer spelers zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat zegt dat over het niveau van een competitie?
Wat dat betreft heeft Brazilie dus uitzonderlijk weinig talent.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als een land 190 miljoen inwoners heeft is het makkelijker om 130 spelers in de grote competities te hebben dan als een land 16 miljoen inwoners heeft. Gewoon omdat er meer spelers zijn.
Maar wat zegt dat nu over het niveau?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als een land 190 miljoen inwoners heeft is het makkelijker om 130 spelers in de grote competities te hebben dan als een land 16 miljoen inwoners heeft. Gewoon omdat er meer spelers zijn.
Gast, jij begint over dat er zoveel Argentijnen en Brazilianen in het buitenland spelen, maar je vergeet dat het totaal aantal spelers in die landen groter is dan in Nederland. Ik geef alleen aan dat je die aantallen wel relatief moet zien. Maar laat maar man, je hebt volledig gelijk als jij dat wil. Een discussie met jou loopt toch nergens op uitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat nu over het niveau?
Ik had het over het niveau van die 3 competities, niet over het niveau gerelateerd op het aantal inwonersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gast, jij begint over dat er zoveel Argentijnen en Brazilianen in het buitenland spelen, maar je vergeet dat het totaal aantal spelers in die landen groter is dan in Nederland. Ik geef alleen aan dat je die aantallen wel relatief moet zien. Maar laat maar man, je hebt volledig gelijk als jij dat wil. Een discussie met jou loopt toch nergens op uit.
Nu weer bevestigde transfers.
Je ging patsen met het feit dat er meer Argentijnen en Brazilianen in het buitenland spelen dan Nederlanders. Maar je vergeet het simpele feit dat dit best logisch is aangezien er veel meer Argentijnse en Braziliaanse spelers zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had het over het niveau van die 3 competities, niet over het niveau gerelateerd op het aantal inwoners
In Nederland zijn 18 ploegen, in Brazilie en Argentinie 20 ploegen. Dus ieder land heeft ongeveer evenveel spelers nodig. Dus is het niet gek als er meer over de grens gaan dat het niveau lager wordt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je ging patsen met het feit dat er meer Argentijnen en Brazilianen in het buitenland spelen dan Nederlanders. Maar je vergeet het simpele feit dat dit best logisch is aangezien er veel meer Argentijnse en Braziliaanse spelers zijn.
Dus.
Punt.
Nu.
Ja want Argentinie en Brazilie hebben 16 miljoen inwonersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aantal Argentijnen in de 5 grote competities
Engeland: 5
Spanje: 38
Italie: 42
Frankrijk: 8
Duitsland: 6
Totaal: 99
Aantal Brazilianen in de 5 grote competities
Engeland: 15
Spanje: 23
Italie: 53
Frankrijk: 30
Duitsland:29
Totaal: 130
Aantal Nederlanders in de 5 grote competities
Engeland: 13
Spanje: 9
Italie: 1
Frankrijk: 1
Duitsland: 9
Totaal: 33
Verder wordt het verschil nog veel groter als je bijvoorbeeld de competities uit Portugal, Griekenland, Turkije, Rusland, Roemenie en Oekraine
Verder spelen er ook nog honderden Brazilianen en Argentijnen in Latijns Amerika
Ben je nou echt niet slimmer dan dit?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In Nederland zijn 18 ploegen, in Brazilie en Argentinie 20 ploegen. Dus ieder land heeft ongeveer evenveel spelers nodig. Dus is het niet gek als er meer over de grens gaan dat het niveau lager wordt.
Als er geen spelers meer uit andere landen in de nationale competitie zouden mogen spelen zouden die van Brazilie en Argentinie veruit de beste zijn
Ja ik vind het mooi geweest.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:02 schreef donroyco het volgende:
Kunnen jullie die discussie ergens anders voerenDit topic is bedoeld voor bevestigde transfers, geen praat over Zuid-Amerikanen..
Bij voorbaat dank.
Eens, wat een onzinnige kneuzendiscussie. Mijn god.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:02 schreef donroyco het volgende:
Kunnen jullie die discussie ergens anders voerenDit topic is bedoeld voor bevestigde transfers, geen praat over Zuid-Amerikanen..
Bij voorbaat dank.
Inderdaad, gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eens, wat een onzinnige kneuzendiscussie. Mijn god.
Aissati heeft nog niks laten zien, Wijndalum ook niet echt maar die staat op echt ieder lijstje van iedere topclubquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:01 schreef Roobin91 het volgende:
[..]
Ja want Argentinie en Brazilie hebben 16 miljoen inwonersSowieso, er spelen maar 9 NL'ers in Spanje, maar 7 daarvan (uit mijn hoofd) voor top3 clubs. Iets met kwaliteit boven kwantiteit.
![]()
Maar nam je al niet serieus nadat je wel kwam met Wijnaldum en El Hamdaoui, maar niet met Aissati terwijl die overduidelijk talent heeft? Verkropte PSV fan much?
Medische test niet doorstaan bij Milan, Lyon neemt het risicoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ontopic dan maar: Cissokho van Porto naar Lyon.
Ik hoop dat zijn tandprobleem opspeelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Medische test niet doorstaan bij Milan, Lyon neemt het risico
Oh, ik lees net dat hij bij Lyon ook nog medisch gekeurd moet worden. Even afwachten dus nog.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dus is de competitie beter. Zelfs als ieder jaar een stuk of 3 basisspelers weg gaan en er alleen jeugdspelers voor in de plaats komen blijven ze redelijk op niveau.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben je nou echt niet slimmer dan dit?
De 20 Braziliaanse clubs vissen uit een vijver van Braziliaanse spelers die vele malen groter is dan de vijver van Nederlandse spelers waar de Nederlandse clubs uit vissen. Er zijn in Brazilie veel meer spelers. Als er veel meer spelers zijn, is het logisch dat er ook meer spelers in het buitenland voetballen.
Oke. Bevestigde transfers.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus is de competitie beter. Zelfs als ieder jaar een stuk of 3 basisspelers weg gaan en er alleen jeugdspelers voor in de plaats komen blijven ze redelijk op niveau.
Dat kan geen Nederlandse club structureel volhouden en die hebben dan nog het geluk dat ze makkelijker in het buitenland kunnen scouten
quote:Gilberto verlaat Tottenham en keert terug naar Brazilië
18/07/2009 19:38
Tottenham Hotspur heeft Gilberto transfervrij laten terugkeren naar Brazilië. Ondanks zijn doorlopende contract mocht de 33-jarige Braziliaan gratis vertrekken naar Cruzeiro.
In 1998 verdiende Gilberto door zijn goede spel bij Cruzeiro een transfer naar Europa, maar bij Internazionale slaagde de linkspoot niet. De 24-voudig international keerde al na één seizoen terug naar zijn vaderland, waar Hertha BSC hem in 2004 weer oppikte.
In Berlijn ging het Gilberto een stuk beter af dan in Milaan, begin 2008 verdiende hij dan ook een transfer naar Tottenham Hotspur. Maar bij The Spurs wist de Braziliaan nooit uit te groeien tot basiskracht, in totaal speelde hij er slechts zeven wedstrijden.
Lag wel in de lijn der verwachting. Vraag me af hoe ze nu gaan spelen, met Santa Cruz, Tevez, Robinho én Adebayor. En dan ook nog Bellamy. En nog wat spitsen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
quote:Aly Cissokho maakt definitief de overstap van FC Porto naar Olympique Lyon. De Franse vereniging maakt op de officiële website bekend dat de Fransman de medische keuring van dokter Emmanuel Orhant succesvol heeft doorstaan. De 21-jarige linkerverdediger tekent in Lyon een overeenkomst voor vijf jaar en wordt aanstaande maandag gepresenteerd aan pers en publiek.
Ziet er niet uit in dat blauwe shirt...quote:
Wat een beleid hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:03 schreef Gabbylicious het volgende:
# Craig Bellamy (WAL)
# Benjani Mwaruwari (ZIM)
# Carlos Tevez (ARG)
# Ched Evans (WAL)
# Felipe Caicedo (ECU)
# Jô (BRA)
# Robinho (BRA)
# Roque Santa Cruz (PRY)
# Valeri Bojinov (BUL)
# Emmanuel Adebayor (TOG)
Eerste wedstrijd is pas over een maand of zoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat een beleid he.
Al kopen ze er nog 5 dan nog redden ze het niet. Bekijk die verdediging eens. Dunne is met Richards de beste van allen, en die jongen gaat wss nog weg ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Ja, en een verdediging hoeft ook echt niet op elkaar ingespeeld te zijn ofzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd is pas over een maand of zo
quote:Op zondag 19 juli 2009 10:48 schreef BigKahuna het volgende:
Hernan Bernardello naar Almeria.In het echt ook vrij goed. In elk geval stukken beter dan Ajax target PrediguerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Dat hoeft inderdaad niet als je goede spelers haaltquote:Op zondag 19 juli 2009 12:31 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, en een verdediging hoeft ook echt niet op elkaar ingespeeld te zijn ofzo.
Zo te zien aan je analyse heb je ze nog nooit zien spelenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:08 schreef Peter-Andre het volgende:
Nee hoor, Hernan is een beperkte speler met een leuk schot en functionele techniek, Prediger is veel meer een speler die zijn positie tot in de puntjes beheerst.
ach die Fransen hebben allemaal een slecht gebit, zijn ze dus wel gewend daarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn tandprobleem opspeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |