Ik had maar 2 fout, jij zuigt TSquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef Trannellius het volgende:
4 fout (was 2x te laat met verbeteren) en 3 fout bij die nieuwe gevarensituaties
Mjah, bij het praktijk kan ik de egdachtengang nog enigszins begrijpen. Ik heb ook nooit tijdens mijn rijles een noodlanding van een vliegtuig op de ssnelweg meegemaakt, en dat kán gebeuren tijdens je examen. Maar het theorie gebeurd imo toch vrij weinig onverwachts.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Nobu het volgende:
Een terechte klacht over het CBR, dat ik dat nog mag meemaken.
Heb je helemaal gelijk, eigenlijk zou je gewoon 1x mogen zakken 2x mag je geen autorijden..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef Trannellius het volgende:
Maar kom op, als iemand 7x het theorie niet haalt, dan verdient hij toch een tatoeage op het voorhoofd wat zij rij-ongeschiktheid vermeldt?
en hier had je geen je geen punt meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Trannellius het volgende:
Het toppunt was een gozer die zij dat als hij zou slagen...
Balen, want jouw mening doet topics staan of vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef ivanhoe1984 het volgende:
[..]
en hier had je geen je geen punt meer
jezus, dan snap je het ook niet helemaalquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef TNA het volgende:
Toen ik mijn theorie deed zaten acht neo-nazi's op kisten na te praten over hoeveel ze wel niet hadden gezopen de avond ervoor. Allemaal gezakt.
Dude...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Trannellius het volgende: Het toppunt was een gozer die zij dat als hij zou slagen, de examentatrice een kus op de wang zou geven, want het was zijn 7e keer
man ookal had ik mezelf in coma gezopen dan had ik dat examen nog gehaaldquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:28 schreef TNA het volgende:
Toen ik mijn theorie deed zaten acht neo-nazi's op kisten na te praten over hoeveel ze wel niet hadden gezopen de avond ervoor. Allemaal gezakt.
quote:
Die zij dat als hij zou slagen? Wat gebeurt er met die zij?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Trannellius het volgende:
Vanmiddag moest ik maar eens een keertje opkomen voor m'n theorie, omdat ze daar bij het praktijk nog wel eens naar willen vragen. Dus van de week die boeken gekocht, ff een paar oefenexamens gemaakt, en vanmiddag erheen.
Het eerste irritante was de uitleg. Ze gaan echt er vanuit dat je niveau ergens op 30% ligt oid, want ze vertelden nog nét niet hoe je een knopje moest indrukken. Na deze marteling van 5 minuten ff het examen inkoppen, waarna de 10 minuten pauze kwam waarin we ff moesten wachten.
En op dat moment gaan mensen met elkaar overleggen wat je bij welke vraag had. Als ze zich dan een beetje veilig voelen emt hun antwoorden krijg je van anderen te horen hoe vaak ze al zijn geweest. Mensen die al voor de 3e, 4e en 5e keer kwamen. Het toppunt was een gozer die zij dat als hij zou slagen, de examentatrice een kus op de wang zou geven, want het was zijn 7e keer
Klacht: het CBR laat mensen toe om voor hun 8e keer theorie-examen te doen
Kijk eens aan zeg, TS heeft in de snelheid een foutje gemaakt en heeft per ongeluk 'zij' i.p.v. 'zei' geschreven. Wat weet je dat op een hilarische manier uit te lichten!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zij dat als hij zou slagen? Wat gebeurt er met die zij?
Het is een gavequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Kijk eens aan zeg, TS heeft in de snelheid een foutje gemaakt en heeft per ongeluk 'zij' i.p.v. 'zei' geschreven. Wat weet je dat op een hilarische manier uit te lichten!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij mag je hem 13 keer overnieuw doen ..
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik zat naast zo'n vent die zei: "Ik ben al 5 keer gezakt, maar nu heb ik hem écht gehaald!". Weer gezakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |