knmiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:35 schreef aloa het volgende:
ZWARE BUIEN
In de middag en avond, met uitzondering van Zeeland, vanuit het zuidwesten flinke regen- en onweersbuien met kans op zware windstoten, snelheden tot 85 km/uur, overeenkomend met kracht 9 (45 kts).
Volgens de Hirlam van gisteravond komt het KF zo rond 14.00 uur aan in Belgie en zuidwest Nederland.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:45 schreef BlackRhino het volgende:
Op buienradar.nl nog niks te zienEdit, oh pas in de avond... ik dacht rond 12:00.
Hoe groot is de kans dat ik om half 5 droog naar huis kan? (Gelderland)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:53 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Volgens de Hirlam van gisteravond komt het KF zo rond 14.00 uur aan in Belgie en zuidwest Nederland.
In de loop van de middag dus de rest van het land...
[ afbeelding ]
Dat is een goed teken!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:38 schreef flugeltje het volgende:
Hier op zolder heb ik alles tegenover elkaar open staan, vanochtend zorgde dit nog voor 0,0 verkoeling. Ik dreef weg. Nu voel ik inmiddels af en toe een beetje wind langskomen. Er zit beweging in!
Ja volgende week wordt het nog maar 20 graadjes..dan heeft iedereen het weer lekker koel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:38 schreef flugeltje het volgende:
Hier op zolder heb ik alles tegenover elkaar open staan, vanochtend zorgde dit nog voor 0,0 verkoeling. Ik dreef weg. Nu voel ik inmiddels af en toe een beetje wind langskomen. Er zit beweging in!
Ligt eraan waar je woont. In een groot deel van Nederland regent het nog de hele avond.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef flugeltje het volgende:
en zo te zien is het dan vanavond bij de BBQ weer redelijk droog
Ik had vakantie genomen om te gaan klussen in huis.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:43 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ja volgende week wordt het nog maar 20 graadjes..dan heeft iedereen het weer lekker koel.
wet-t shirt is toch nie zo'n rampquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat ik om half 5 droog naar huis kan? (Gelderland)
Ik heb alleen een t-shirt aan en ik moet best ver fietsen.
Ach gewoon doen dat klussenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had vakantie genomen om te gaan klussen in huis.
Zie je mij al klussen met 30 graden....not.
Volgende week weer werken tegen klustemperaturenhow ironic.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
Volges mij kan ik de ramen ook beter dichthouden
Zal blij zijn dat het na morgen wat afkoelt. Wat zegt de langere termijn na volgende week dan?
Een hoop onzekerheid vanaf volgend weekend. Dat het de komende week tot vrijdag wat frisser gaat worden met zo nu en dan buien ofwel een hollandse zomer daar mogen we wel vanuit gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
Zal blij zijn dat het na morgen wat afkoelt. Wat zegt de langere termijn na volgende week dan?
Niet bijster geweldigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |