Of ijstheezakjes! Een kneiter van een hit, wat ik je brom.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef k_man het volgende:
Goed, je hebt dus thee met allerlei smaakjes. Bosvruchten, rooibos, sterrenmunt, summer mix, etc. Waarom is er dan nog geen thee met koffiesmaak? Een gat in de markt!
Dat lijkt me logisch ja. Ik drink thee in de regel maar één keer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:34 schreef Frollo het volgende:
Rooibos gaat naar spuug ruiken als je het te vaak drinkt.
Ook een gat in de markt! Wij moeten een theebedrijf gaan beginnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ijstheezakjes! Een kneiter van een hit, wat ik je brom.
Tea & Tea.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ook een gat in de markt! Wij moeten een theebedrijf gaan beginnen.
Mental image.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch ja. Ik drink thee in de regel maar één keer.
Provinciaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven iemand in een burka in het echt gezien. Zo'n echte, met een gaasje, op nog geen 500m van mijn huis. Uniek zeg ik jullie!
Dat heb ik Frankrijk gevonden en gedronken. Het was heel moeilijk te vinden, waarschijnlijk omdat het, toen ik het eindelijk proefde, gewoon niet zo lekker bleek te zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef k_man het volgende:
Goed, je hebt dus thee met allerlei smaakjes. Bosvruchten, rooibos, sterrenmunt, summer mix, etc. Waarom is er dan nog geen thee met koffiesmaak? Een gat in de markt!
Dat doen Gellius, Pope en ik toch efficienter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:16 schreef k_man het volgende:
De meet moet nog beginnen Gellius.
Die heb ik ook gezien! Dolkomisch. Maar hoorde ik dat nou goed, zei hij dat zo'n beest een sphinx heet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je weet wel, zo'n euh...zo'n...een kale poes.
Ik had ook al enorm pap in mijn benen vandaag. Ik haalde de 10 km niet eens. Zal wal in de lucht zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
jongens, ik had vandaag de benen niet.
Hieraan enigszins gerelateerd: SL, wat doe je 18 juli?
Ik ben het voor de verandering geheel met je eens, DO2.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat er - voor een best aardige film - te veel mensen zijn die 'm weer-ga-loos vinden, Gellius. Daarom.
Ik haal de 10m momenteel niet eens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ik had ook al enorm pap in mijn benen vandaag. Ik haalde de 10 km niet eens. Zal wal in de lucht zitten.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef ShadyLane het volgende:
Clint! Claudia, heb je 'm?
Ik ben het zoals gewoonlijk met Do2 eens.., of hij met mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering geheel met je eens, DO2.
Dat was niet meer 'een beetje nathouden', dat was een hele waterval.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:21 schreef Gellius het volgende:
De gootjes langs de tramrails over de Sarphatistraat![]()
.
Luistert Do2 naar Stevie Wonder?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben het zoals gewoonlijk met Do2 eens.., of hij met mij
Maar niet met alles, Stevie Wonder kan ik nog steeds niet naar luisteren
En dan heb ik ook nog eens een blessure opgelopen, pijn in m'n knieholte.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik haal de 10m momenteel niet eens.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:53 schreef ShadyLane het volgende:
En ikhou
van avonden waarop je gewoon in je hemdje van het terras naar huis kunt fietsen.
Heb je gezwaaid?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:58 schreef Gellius het volgende:
De gootjes liepen helemaal van DNB naar het Weesperplein vandaag.
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit jaar heb ik de cursus moderne letterkunde wél gehaald!
Naar je medeTTK'er op het Weesperplein.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:06 schreef Gellius het volgende:
Naar het water? Of naar Nout?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi! Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben je toch een geweldige ouwe lul.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:53 schreef Gellius het volgende:
Ongelofelijk hoe snel ze groot worden. De tijd vliegt.
Ja, ik heb 17 lesuren. Dat vind ik zelf een mooi aantal. Bij meer ga ik me een lesboer voelen. De decaanfunctie die ik krijg, deel ik met iemand anders. Ik krijg de verantwoordelijkheid over klas 5 en 6 (en mijn collega doet dan klas 3 en 4; vooral de begeleiding bij profielkeuze).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef ShadyLane het volgende:
Decaan is de enige niet-lesgevende functie die me nog wel wat lijkt. Maar je blijft ook nog wel wat lesgeven, zeker?
Ik heb de zwaaisoftspot even aangegeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef Gellius het volgende:
Ach, natuurlijk! Zet even een grote foto van een kameel voor je raam, dan weet ik waar je zit.
Dat moeten de hormonen zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering geheel met je eens, DO2.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:51 schreef mane het volgende:
Het is officieel. Volgend jaar ben ik decaan.
Ik heb American Beauty altijd overschat gevonden.quote:
Bij tijd en wijle, he.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Luistert Do2 naar Stevie Wonder?
Dan luister jij vast ook - bij tijd en wijle - naar Stevie Wonder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb American Beauty altijd overschat gevonden.
Nee, maar ik heb wel een kat gehad die een verdomd goede imitatie deed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan luister jij vast ook - bij tijd en wijle - naar Stevie Wonder.
Echt waar? Wat leuk.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel een beetje een vreemd geval bij mijn neefje, want hij heet Kick en zijn achternaam begint met Schop
Gaan we zo beginnen?quote:
Maar ik krijg er zo'n Joe Speedboot-gevoel bij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:25 schreef k_man het volgende:
[..]
De enige Ki(c)k die ik ken, is Kick van der Veer. Geen aanbeveling.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:29 schreef zodiakk het volgende:
Claudia, is J.J. niet wat? (als in J... Junior).
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:54 schreef mane het volgende:
Ik kan er niets aan doen, zodiakk. Ondanks grmbl dag moet ik hierbij toch eenplaatsen.
.
Ki(c)k valt een beetje in dezelfde categorie als 'Storm' en 'Boy". De eerste keer denk je: ach best leuk. Maar als je ziet hoeveel mensen en vooral ook welke mensen hun kind zo noemen, ben je meteen genezen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar ik krijg er zo'n Joe Speedboot-gevoel bij.
Ook jongetjes worden ouder , he.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bij Kik stel ik me zo'n jongetje voor:
[ afbeelding ]
Mijn neefje is anders een verdraaid leuk en eigenzinnig joch.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef mane het volgende:
[..]
Ki(c)k valt een beetje in dezelfde categorie als 'Storm' en 'Boy". De eerste keer denk je: ach best leuk. Maar als je ziet hoeveel mensen en vooral ook welke mensen hun kind zo noemen, ben je meteen genezen.
Wat heb je gedaanquote:
Tandarts/kaakchirurg?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:39 schreef mane het volgende:
En Claudia: gefeliciteerd! Je hebt je hormonen nog steeds zodanig in bedwang dat je uit OUD kunt blijven..
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef zodiakk het volgende:
Natuurlijk is maar één meisjesnaam die in aanmerking komt: Laura
Ohja! Gewoon over heen gekeken. De wens is de vader van de gedachte blijkbaar.quote:
Ik heb net iets te vaak 'Laura' gezegd met zo'n Waldo-stemmetje om dat nog een leuke naam te vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef zodiakk het volgende:
Is het tegengevallen?quote:
Ik vond dat het in het geval van een conceptuele discussie wel kon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:43 schreef mane het volgende:
[..]
Ohja! Gewoon over heen gekeken. De wens is de vader van de gedachte blijkbaar.
Ik ben niet boos maar wel verdrietig.
Ah, je kent hem? Ik vind het zo'n schatje. Als mijn onze zoon op zijn vader lijkt gaat hij er ook ongeveer zo uitzien, vermoed ik (gezien de kinderfoto's).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef mane het volgende:
Ja, maar die was ook zo leuk geweest als ie Jan had geheten.
Maar waarom zou Claudia haar zoon een meisjesnaam willen geven?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef zodiakk het volgende:
Dat klinkt precies zoals het bij mij was. Je voelt je achteraf wel wat mishandeld - dat kan ook niet anders met zo'n beurse bek - maar bij mij is de erge pijn uitgebleven! Ik meen me te herinneren dat ik maar 1 dag pijnstilling in poedervorm heb genomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben nu minus de verstandskiezen links en ze hebben links een ontstoken wortelpunt weggehaald. En de ontsteking uit de kaak geschraapt.
Het viel wel mee. Je ligt onder een groene doek en er wordt flink wat geweld op je uitgeoefend. Maar echt pijn doet het niet.
Als ik naar de doos met pijnstilling kijk, dan vrees ik dat het ergste nog moet komen.
Het is dezelfde vaderquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, je kent hem? Ik vind het zo'n schatje. Als mijn onze zoon op zijn vader lijkt gaat hij er ook ongeveer zo uitzien, vermoed ik (gezien de kinderfoto's).
Ik heb de discussie even doorgenomen, en het kan nog net ja. Haha.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond dat het in het geval van een conceptuele discussie wel kon.![]()
Als ze Fries doet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar waarom zou Claudia haar zoon een meisjesnaam willen geven?
Ze hebben wel wat weg van elkaar.quote:
Dat vind ik nou ook!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het lijkt mij ook geenszins een makkelijke klus; de juiste naam vinden.
Eigenlijk zou je zo'n kind een paar jaar moeten meemaken, voordat je er een naam aan geeft.
Drie jaar naamloos door het leven. Dat lijkt me wel voldoende.
Er zijn toch ook van die culturen waar een kind pas na een jaar ofzo een naam krijgt? (Of verzin ik nu dat ikd at ooit gezien heb...)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het lijkt mij ook geenszins een makkelijke klus; de juiste naam vinden.
Eigenlijk zou je zo'n kind een paar jaar moeten meemaken, voordat je er een naam aan geeft.
Drie jaar naamloos door het leven. Dat lijkt me wel voldoende.
Ik heb zelfs nog even mijn handboek politieke en sociale filosofie erbij gepakt omdat ik iets wilde schrijven over het gebruik van (evenredig) geweld in de context van zelfverdediging, maar ik kon de goede filosoof niet zo gauw vinden en vond het uiteindelijk paarlen voor de zwijnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef mane het volgende:
[..]
Ik heb de discussie even doorgenomen, en het kan nog net ja. Haha..
Ik wist niet dat ze een zoon kreeg? Zoja, dan kan je nog altijd verkondigen dat Laura zo lekker anders is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef k_man het volgende:
Maar waarom zou Claudia haar zoon een meisjesnaam willen geven?
Oh, dat wist je niet?quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Laat jij binnenkort je vakantiefoto's zien, neem ik de echofoto's mee waarbij ik hetzelfde commentaar lever als de echoscopiste: Kijk, hier zie je de ballen! Kijk hier zie je zijn piemel! Ik had d'r op d'r bek moeten rossen.
Haha! Wat erg! Zo'n echoscopiste die met de nonchalance van een tv-seksuologe geslachtsdelen benoemt en aanwijst. Net even te plastisch. De penis dit, de vulva zo, clitoris, anus. Gedverdemme.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat wist je niet?![]()
Laat jij binnenkort je vakantiefoto's zien, neem ik de echofoto's mee waarbij ik hetzelfde commentaar lever als de echoscopiste: Kijk, hier zie je de ballen! Kijk hier zie je zijn piemel! Ik had d'r op d'r bek moeten rossen.
Lauras ad nauseum.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:57 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze een zoon kreeg? Zoja, dan kan je nog altijd verkondigen dat Laura zo lekker anders is.
Bij de naam Storm kan ik alleen maar aan de strip van Don Lawrence denken:
[ afbeelding ]
Opgelostquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:01 schreef k_man het volgende:
A boy named Sue
Tsja, ik denk dat jij één van de weinigen bent die weg kan komen met zo'n naam.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Claudia, ik sprak vorige week iemand die zijn kind Eert genoemd had. Voor het eerst dat ik van een andere Eert gehoord heb (die geen familie was). Dus waarom niet gewoon nog eentje erbij!
Het was boven verwachting gezellig. En eigenlijk was ik van plan om maar een uurtje te blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:44 schreef ShadyLane het volgende:
Het was natuurlijk ook een waanzinnig idee.
Maar, over terrassen gesproken, hoe was het gisteren, Thisbe?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het was boven verwachting gezellig. En eigenlijk was ik van plan om maar een uurtje te blijven.
O, en de soldaat heeft natuurlijk keihard mijn hart gestolen.
Ik ben geboren in Den Bosch... Maar als Ossenaar zijnde kan ik dat beter voor me houdenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef ShadyLane het volgende:
IR ook al! Den Bosch is misschien nog wel meer de factor die TTK bindt danAmsterdam
Ah, 'n Ossenaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Den Bosch... Maar als Ossenaar zijnde kan ik dat beter voor me houden
Oss is een vrijstad. Voor messentrekkers bovendien.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben geboren in Den Bosch... Maar als Ossenaar zijnde kan ik dat beter voor me houden
Ik vind Amsterdam oké, maar die schapen/kippen/katten/etc. lijken me ook wel wat. Ik kan me voorstellen dat je een gelukkig mens bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:15 schreef sigme het volgende:
Ikhou
er erg van. Van de schapen, de kippen, de katten, de moestuin, de boomgaard, de eikenrij en de houtkachel.
Anderen houden van Amsterdam, schijnt. Mij lijkt dat behelpen.
Ik heb wel een band met Brabant, maar niet of nauwelijks met Den Bosch. Ik ging daar alleen wel eens CD's kopen, bij een zaakje dat bootlegs verkocht van onder de toonbank. Als je vroeg of ie nog iets leuks had van [insert artiest] kwam er van alles en nog wat van achter die toonbank.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:59 schreef ShadyLane het volgende:
IR ook al! Den Bosch is misschien nog wel meer de factor die TTK bindt danAmsterdam
Ja, ik voel me hier prima thuisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Oss is een vrijstad. Voor messentrekkers bovendien.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:26 schreef LXIV het volgende:
Als we dan toch You-tube filmpjes aan het posten zijn:
Zijn ze een paar jaar terug al geweest. I was there.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind dat ze gewoon even moeten langskomen op Lowlands.
De eerste druppels zijn net gevallen.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kan me niet eens de laatste keer herinneren dat het hier regende... Maar het is nu iig bewolkt, dus misschien krijgen wij ook nog wat
Waar is dat? Hier is het nog steeds droog.., het wordt wel steeds donkerderquote:
Ruwaard, maar het lijkt daarbij gebleven te zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar is dat? Hier is het nog steeds droog.., het wordt wel steeds donkerder
Ik heb de hoop opgegeven. Eén hortensia ligt aan het infuus.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:25 schreef Lienekien het volgende:
Wij wachten nog op regen. Anders gaan we de hortensia's begieten.
Ik heb de kiwi-boom(struik) omgezaagd. Die woekerde in een ongekend tempo voort en leverde nooit enige vrucht. Waarschijnlijk schiet hij tóch weer uit, zo'n plant is bijna onuitroeibaar.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:04 schreef Gellius het volgende:
Ik heb evenwel vandaag wel het doodvonnis uitgesproken over mijn appelboompje. Dat wordt niks, op een stadsbalkon.
Om kiwi's te krijgen aan een kiwislingeraar moet je een mannelijke en een vrouwelijk plant bij elkaar plaatsen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb de kiwi-boom(struik) omgezaagd. Die woekerde in een ongekend tempo voort en leverde nooit enige vrucht. Waarschijnlijk schiet hij tóch weer uit, zo'n plant is bijna onuitroeibaar.
Dat is een mannelijke tak ge-ent op een vrouwelijke plant. Dat hadden wij in principe ook, maar het werkte niet. Er kwam wel bloesem maar die viel er af zonder vrucht voort te brengen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Om kiwi's te krijgen aan een kiwislingeraar moet je een mannelijke en een vrouwelijk plant bij elkaar plaatsen.
Tegenwoordig hebben ze moderne tweeslachtige kiwi's. Je houdt de vooruitgang niet tegen.
Ik geef het zeker een kans. Ik ben alleen niet zo'n teeveekijker, dus het gevaar is levensgroot dat ik wat mis. misschien toch maar even downloaden.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wil het graag goed vinden, maar het lukt niet.
Waarom weet ineens iedereen wat Mad Men isquote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Gellius het volgende:
Zit jij in de reclame tegenwoordig, zoodje?
Aww. Ik zal voor je op zoek gaan naar een obscure serie die niemand kent.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waarom weet ineens iedereen wat Mad Men is.
Een digitaal tv kanaalquote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef Gellius het volgende:
Geschiedenis24? Wasda?
Er moet hier ergens een Heukels liggen. Even geduld, ik ga mijn best voor je doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Deze is bij mij komen aanwaaien:
[ afbeelding ]
Hij groeit erg hard, en heeft scherpe doorns. Weet iemand wat dit voor plant is?
Zonder bloemen is het te moeilijk, sorry.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Er moet hier ergens een Heukels liggen. Even geduld, ik ga mijn best voor je doen.
Volgens de mensen van F&F is het de Robinia Pseudoacacia. Ik denk dat ze gelijk hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zonder bloemen is het te moeilijk, sorry.
Ik kijk er weleens poesjes maar dat is dan ook alles.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik kom daar normaal gesproken ook nooit
Het heeft zelfs de zenuwen onder mijn nagels meegenomen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:53 schreef Wouter1989 het volgende:
Zo, da's een lekker harige poes. Daar ga ik eens afbeeldingen van zoeken op Benzoy.
Acaciaquote:Op maandag 6 juli 2009 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Volgens de mensen van F&F is het de Robinia Pseudoacacia. Ik denk dat ze gelijk hebben
Ik heb toch wel een neukhok, G.? Je denkt toch niet dat ik geen neukhok heb? Ik heb zelfs een neukhok met terras en zwembad,- hoe vind je dat? Toegegeven, het is een opblaasbare van de HEMA met Jip en Jannekeprint, maar het is een zwembad.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Gellius het volgende:
Erik heeft geen eigen neukhok, dus je moet met 'm in een hotelletje, JAM.
Guttegut, er zit hier niemand die durft toe te geven naar rtl4, sbs6 en net5 te kijken? Ik kijk werkelijk overal naar. Het voordeel daarvan is dat ik met iedereen over alles mee kan praten. Op de universiteit lopen wel meer mensen rond met een aversie tegen populaire cultuur en die leven toch wel een beetje naast de samenleving. Niets mis mee, maar het maakt ze wat dommig.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zou m'n tv toch wel missen...
Iedere dag kijk ik toch wel iets op 1 van de Discovery kanalen, History channel, Holland Doc of Geschiedenis24. Gelukkig zitten die kanalen allemaal bij elkaar, dus veel zappen hoef ik niet
Als ik moest kiezen zou ik wel eerder m'n tv weg doen dan (internet)radio
Tjeezus, voel jij je op je teentje getrapt ofzo? Ik zeg alleen waar ik dagelijks naar kijk, dat zijn die zenders. RTL4 was ik idd vergeten, daar kijk ik iedere ochtend het nieuws.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Guttegut, er zit hier niemand die durft toe te geven naar rtl4, sbs6 en net5 te kijken? Ik kijk werkelijk overal naar. Het voordeel daarvan is dat ik met iedereen over alles mee kan praten. Op de universiteit lopen wel meer mensen rond met een aversie tegen populaire cultuur en die leven toch wel een beetje naast de samenleving. Niets mis mee, maar het maakt ze wat dommig.
Vandaag staat de herdenkingsdienst van MJ op het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |