Of ijstheezakjes! Een kneiter van een hit, wat ik je brom.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef k_man het volgende:
Goed, je hebt dus thee met allerlei smaakjes. Bosvruchten, rooibos, sterrenmunt, summer mix, etc. Waarom is er dan nog geen thee met koffiesmaak? Een gat in de markt!
Dat lijkt me logisch ja. Ik drink thee in de regel maar één keer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:34 schreef Frollo het volgende:
Rooibos gaat naar spuug ruiken als je het te vaak drinkt.
Ook een gat in de markt! Wij moeten een theebedrijf gaan beginnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ijstheezakjes! Een kneiter van een hit, wat ik je brom.
Tea & Tea.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Ook een gat in de markt! Wij moeten een theebedrijf gaan beginnen.
Mental image.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch ja. Ik drink thee in de regel maar één keer.
Provinciaal.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven iemand in een burka in het echt gezien. Zo'n echte, met een gaasje, op nog geen 500m van mijn huis. Uniek zeg ik jullie!
Dat heb ik Frankrijk gevonden en gedronken. Het was heel moeilijk te vinden, waarschijnlijk omdat het, toen ik het eindelijk proefde, gewoon niet zo lekker bleek te zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef k_man het volgende:
Goed, je hebt dus thee met allerlei smaakjes. Bosvruchten, rooibos, sterrenmunt, summer mix, etc. Waarom is er dan nog geen thee met koffiesmaak? Een gat in de markt!
Dat doen Gellius, Pope en ik toch efficienter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:16 schreef k_man het volgende:
De meet moet nog beginnen Gellius.
Die heb ik ook gezien! Dolkomisch. Maar hoorde ik dat nou goed, zei hij dat zo'n beest een sphinx heet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je weet wel, zo'n euh...zo'n...een kale poes.
Ik had ook al enorm pap in mijn benen vandaag. Ik haalde de 10 km niet eens. Zal wal in de lucht zitten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
jongens, ik had vandaag de benen niet.
Hieraan enigszins gerelateerd: SL, wat doe je 18 juli?
Ik ben het voor de verandering geheel met je eens, DO2.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat er - voor een best aardige film - te veel mensen zijn die 'm weer-ga-loos vinden, Gellius. Daarom.
Ik haal de 10m momenteel niet eens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ik had ook al enorm pap in mijn benen vandaag. Ik haalde de 10 km niet eens. Zal wal in de lucht zitten.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef ShadyLane het volgende:
Clint! Claudia, heb je 'm?
Ik ben het zoals gewoonlijk met Do2 eens.., of hij met mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering geheel met je eens, DO2.
Dat was niet meer 'een beetje nathouden', dat was een hele waterval.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:21 schreef Gellius het volgende:
De gootjes langs de tramrails over de Sarphatistraat![]()
.
Luistert Do2 naar Stevie Wonder?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ben het zoals gewoonlijk met Do2 eens.., of hij met mij
Maar niet met alles, Stevie Wonder kan ik nog steeds niet naar luisteren
En dan heb ik ook nog eens een blessure opgelopen, pijn in m'n knieholte.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik haal de 10m momenteel niet eens.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:53 schreef ShadyLane het volgende:
En ikhou
van avonden waarop je gewoon in je hemdje van het terras naar huis kunt fietsen.
Heb je gezwaaid?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:58 schreef Gellius het volgende:
De gootjes liepen helemaal van DNB naar het Weesperplein vandaag.
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit jaar heb ik de cursus moderne letterkunde wél gehaald!
Naar je medeTTK'er op het Weesperplein.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:06 schreef Gellius het volgende:
Naar het water? Of naar Nout?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi! Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |