Tja, je gooit er geen vlees op voor een ander hea?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
Toen ik laatst ging pokeren, ging ik met iemand spelen die nog nieuw was bij het spel. Om diegene wat te helpen, probeerde ik de regels wat uit te leggen.
Wordt ze boos dat ik de regels uitleg. Verder heeft ze ook kritiek op mijn spel, die onterecht was omdat ze niet begrijpt dat je sommige handen gewoon moet folden.
Dat heb ik ook al eens eerder meegemaakt, toen we gingen gourmetten en ik probeerde uit te leggen hoe je kunt zien wanneer het vlees gaar is. Allemaal van die mensen die zeggen het zelf wel te eten.
SV: iemand wordt boos als ik de spelregels van poker uitleg
Klacht: zie TT
Subklachten: Diarree, vervelende familie, mensen die de "'t fokschaap"-regel niet begrijpen.
Gewoon keihard van de tafel spelen als ze niet in tips is geïnteresseerd. Blijkbaar wil ze het op die manier lerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
Toen ik laatst ging pokeren, ging ik met iemand spelen die nog nieuw was bij het spel. Om diegene wat te helpen, probeerde ik de regels wat uit te leggen.
Wordt ze boos dat ik de regels uitleg. Verder heeft ze ook kritiek op mijn spel, die onterecht was omdat ze niet begrijpt dat je sommige handen gewoon moet folden.
Dat heb ik ook al eens eerder meegemaakt, toen we gingen gourmetten en ik probeerde uit te leggen hoe je kunt zien wanneer het vlees gaar is. Allemaal van die mensen die zeggen het zelf wel te eten.
Subklachten: Diarree, vervelende familie, mensen die de "'t fokschaap"-regel niet begrijpen.
Zal ik je uitleggen hoe het werkt?quote:
Dan weet je dus niet hoe het moet. Je snapt de spelregels dat is wat anders.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:43 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet, maar ik verlies gewoon altijd.
Sorry TS, maar hij heeft wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:45 schreef koemleit het volgende:
mensen die gaan uitleggen bij het gourmetten hoe je kunt zien wanneer het vlees gaar is
hoe gefaald ben je dan in het leven als je werkelijk overal wil laten zien hoe goed je alles weet en zulks.
wss ben je zo iemand die altijd overal gaat vertellen hoe het zit en altijd andere iets probeert "uit te leggen" om te tonen hoeveel hij wel niet weet.
Heb je het hier over 2 kipfilets aan elkaar gebonden met een elastiek voor een bijna kutsensatie ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:48 schreef jpg97 het volgende:
TS is zeker iemand die ook aan zijn batsende vriend uit legt dat hij zijn piemel steekt in iets wat voor 70% uit water bestaat
Nee kampjosti, over een echt mens van vleesch ende bloedt..quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb je het hier over 2 kipfilets aan elkaar gebonden met een elastiek voor een bijna kutsensatie ?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee kampjosti, over een echt mens van vleesch ende bloedt..Waarom reageer je serieus op mijn reactie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stupido ![b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Dat komt omdat ik je ook zo inschat. Je komt toch uit Maastricht?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom reageer je serieus op mijn reactie ?
Stupido !
Whehe jij trapte in mijn domme grapje en nu ben je boosquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik je ook zo inschat. Je komt toch uit Maastricht?
misschien moet je je grapje ff uitleggenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe jij trapte in mijn domme grapje en nu ben je boos
Ik ben vriendelijk verzocht door mijn advocaat dit niet te doen > dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
misschien moet je je grapje ff uitleggen.
Ja ik ben woedendquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe jij trapte in mijn domme grapje en nu ben je boos
Alsof poker pas in 2008 uitgevonden isquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:37 schreef Nero22 het volgende:
2008 belde, hij wilde zijn tijdverdrijf terug.
een ezel stoot zich niet twee keer aan de zelfde steen. EZEL!quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
Dat wordt nergens beweerd. Maar toen was het wel weer helemaal hip.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alsof poker pas in 2008 uitgevonden is
Nee, maar toen werd het wel een rage.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alsof poker pas in 2008 uitgevonden is
Nee maar je noemt het het tijdsverdrijf van 2008 terwijl het eerder ook al gespeeld werd en nog steeds. Kijk eens naar de online pokerrooms zijn nog steeds drukbezocht. Omdat de mensen die het speelden omdat het een hype was niet meer spelen als het geen hype meer is is het niet ineens geen tijdverdrijf van nu meer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee, maar toen werd het wel een rage.
Echt boos is het niet. Eerder geïrriteerd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:09 schreef koemleit het volgende:
maar mij is het nog nooit overkomen dat mensen kwaad worden als ik ze iets uitleg... als dat wel zo is moet je maar es bij jezelf te raden gaan? waarom worden mensen kwaad als jij ze iets wil leren?
misschien omdat je altijd op een irritante manier je kennis wil profileren? En altijd alles beter weet?
ik denk het wel nl. anders zie ik geen enkele reden om boos te worden.
Daarom begon ik met de zin: "Het is heel simpel". Maar ja, heb haar verder ook niks meer uitgelegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef eigendeegcookie het volgende:
tja , dan wil ze niet luisteren , ze wil batmintonnen.....
een spreker zou geen last van een luisteraar hoeven hebben , want een spreker dient zich toch te richten tot die luisteraar, en dient zich derhalve te verdiepen in de eventuele beperkingen van de aangesprokene . toch?
There's your problem in bold.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
There's your problem in bold.
Vrouwen kunnen niet pokeren.
uitschuifpik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |