quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:59 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb het allemaalLast.fm dan weer niet, da's voor emo's.
Goede smaak.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb het ook allemaal
Inclusief last.fm. Maar ik schijn daar niet echt bij te passen qua muzieksmaak
our musical compatibility with sanderterhorst is Lowquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb het ook allemaal
Inclusief last.fm. Maar ik schijn daar niet echt bij te passen qua muzieksmaak
Stephan123456789graaftelquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:16 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Skylark![]()
Skylark is man![]()
aantal posts: 4574 (gemiddeld 24 per dag)![]()
beroep: Baas.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Bohhh dat moet ik even opschrjiveren
mailadressen ftw !
signature: Mijn witte lach en ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stephan123456789graaftel
MBO
19 posts per dag
Ik die minder moet gaan FoK!'en
Ik die zelf ook Facebook heb
Mensen die niet begrepen dat die post sarcastisch was
Deze smiley
Ik vind FoK! en Hyves en MSN allemaal prima, maar ik vind het gewoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
signature: Mijn witte lach en ik.![]()
ik zeur op fok en niet op hyves/msn
Leg mij eens uit wat je dan slecht vind aan Hyves ?quote:
Er is geen www.hyves.jpquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat je dan slecht vind aan Hyves ?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:19 schreef Arcturus het volgende:
Eens met ritmo.
behalve over last.fm : elke baas heeft dat. Ben je alto ofzo?
Volgens mij ben jij een altoquote:Your musical compatibility with Wrath_core is Very Low
Omdat we low hebben ben ik altoquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben jij een alto
Spreek iedereen toch wel op msn. Het heeft geen nut verder. Degenen met wie ik dingen wil delen deel ik het toch wel mee op msn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat je dan slecht vind aan Hyves ?
Je kan toch patsen met hoeveel matties je hebtquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Spreek iedereen toch wel op msn. Het heeft geen nut verder. Degenen met wie ik dingen wil delen deel ik het toch wel mee op msn.
Your musical compatibility with Wrath_core is Mediumquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:30 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Omdat we low hebben ben ik alto?
Man ik heb een hekel aan alto's met hun lange vieze haar dat niet gewassen isen die zwarte kleren
Hoge scaicha score .quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Wrath_core is Medium
Music you have in common includes Nachtmystium, Arcturus, Alcest, Agalloch and Godspeed You! Black Emperor.
Niet slecht
Wat is dit voor duistere metalen ellende danquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Wrath_core is Medium
Music you have in common includes Nachtmystium, Arcturus, Alcest, Agalloch and Godspeed You! Black Emperor.
Niet slecht
Als je eens op mijn last.fm zou kijken dan zou je zien dat ik juist alleen metal luisterquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is dit voor duistere metalen ellende dan
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:58 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die zeuren over mensen die zeuren over MSN en hyves
Dit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De levensstijl van andere mensen op internet jezelf aantrekken.
Valt wel mee manquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat is dit voor duistere metalen ellende dan
Daar word ik verdrietig vanquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je eens op mijn last.fm zou kijken dan zou je zien dat ik juist alleen metal luister![]()
En dat zijn trouwens wel goede bands
quote:
+ Twitter.quote:
Eenmaal hiv komt hyves vanzelf. Het is wel weer iets erbij om doelloes te checken of er wat nieuws is. En dan als je rond bent weer opnieuwquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hyves is koningKAN NIET MEER ZONDER JE.
TS maakt kut-topics waarin hij zich de pimp waant met zn algemene muzieksmaakquote:
Die ICQ nummers worden ook steeds langer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Bohhh dat moet ik even opschrjiveren
mailadressen ftw !
Ik kan me uren vermaken op Hyves.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Eenmaal hiv komt hyves vanzelf. Het is wel weer iets erbij om doelloes te checken of er wat nieuws is. En dan als je rond bent weer opnieuw
Dit dus.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind FoK! en Hyves en MSN allemaal prima, maar ik vind het gewoondat Ritmo télkens zo'n topic maakt terwijl het altijd hetzelfde is. Doe gewoon je eigen ding, je kunt andere mensen toch niet veranderen door een topic.
De levensstijl van andere mensen op internet jezelf aantrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |