Is eigenlijk wel zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef zovty het volgende:
Gewoon weer beginnen. Je weet dat je het wil. Luister naar je lichaam.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk.
Dadelijk even een heerlijk sigaretje roken. Lekker chillen in mijn waggel op weg naar huis... hmmmmm.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, iemand moet het doen, de rest steunt je niet echt hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze stoere kerel zou, je wéét dat je je ook weer zo zult voeren na een heerlijk peukie, die smaak, die geur, die kleine rush in je hoofdIs dat dezelfde kerel of wat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Yep. Longkanker, 49 geworden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat dezelfde kerel of wat ?
Nou ik hou het wel vol, maar moet er wel telkens aan denken van waarom zou ik eigen geen peuk rokenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef Salatrel het volgende:
ben paar weken terug gestopt
nog geen moment de behoefte gehad een peuk op te steken
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:59 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet het TS, je wil zo graag, morgen pak je er toch eentje, dus waarom niet nu?Ziet er wel lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Heb je al eens berekend hoeveel roken kost?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou ik hou het wel vol, maar moet er wel telkens aan denken van waarom zou ik eigen geen peuk roken
Moet je vooral een topic als dit openenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou ik hou het wel vol, maar moet er wel telkens aan denken van waarom zou ik eigen geen peuk roken
Precies! Dood gaan we allemaal, dus 1 of 2 jaar later of eerder..quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
WTF zijn "rokersbenen" ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
TS, nog wat feiten om je te motiveren:
- Helft van de rokers gaat dood aan roken
- Gemiddelde levensverkorting: tien jaar. Als je eraan doodgaat gemiddeld dus 20 jaar.
- 15% van de rokers krijgt longkanker (90% binnen vijf jaar dood), het merendeel van de overige 35% hart- en vaatziekten
- Degenen die (nog) niet dood gaan ontwikkelen regelmatig ademhalingsprobleem en rokersbenen
- Andere onpraktische dingen als een verslechterde conditie en een verouderde huid, die volgens mij ergens rond je veertigste wel zichtbaar begint te worden
Opzoek naar steun, maar vergat even dat dit KLB isquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je vooral een topic als dit openen
Dit zal niet bijdragen aan je poging om te stoppen
VEEL! Al gedaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Heb je al eens berekend hoeveel roken kost?
Ja dit helptquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef TNA het volgende:
TS, nog wat feiten om je te motiveren:
- Helft van de rokers gaat dood aan roken
- Gemiddelde levensverkorting: tien jaar. Als je eraan doodgaat gemiddeld dus 20 jaar.
- 15% van de rokers krijgt longkanker (90% binnen vijf jaar dood), het merendeel van de overige 35% hart- en vaatziekten
- Degenen die (nog) niet dood gaan ontwikkelen regelmatig ademhalingsprobleem en rokersbenen
- Andere onpraktische dingen als een verslechterde conditie en een verouderde huid, die volgens mij ergens rond je veertigste wel zichtbaar begint te worden
Etalagebenen, vaak veroorzaakt door roken. Samenvatting: je slagaders in je benen slibben dicht waardoor je steeds meer pijn krijgt tijdens het lopen.quote:
echt wel!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef Saaaaab het volgende:
Go TS! Is het je eerste poging? Als het je lukt heb ik diep respect voor je!
(ja, daar heb je wat aan)
Jep 1e pogingquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef Saaaaab het volgende:
Go TS! Is het je eerste poging? Als het je lukt heb ik diep respect voor je!
(ja, daar heb je wat aan)
Bedenk trouwens ook dat de nicotineverslaving binnen een paar dagen fysiek voorbij is. Daarna vraagt je lichaam nergens meer om. Dan is het een kwestie van geestelijk volhouden, wat een stuk makkelijker gaat als je hersens niet meer om nicotine vragen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jep 1e poging
Dan noem ik de rest geen poging natuurlijk![]()
"Ik ga stoppen"
TS *gooit lege pakje peuken weg*
Komt thuis
Al weer vergeten dat hij zou stoppen
*klik klik*
[ afbeelding ]
Maar nu gaat het me wel lukken
Je moeder!!11!11!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef Gupje het volgende:
En ik heb een iemand belooft dat ik zou stoppen en ze zou diep teleurgesteld zijn als ze erachter komt als ik het weer doe
regel 1: stop nooit voor een ander.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef Gupje het volgende:
En ik heb een iemand belooft dat ik zou stoppen en ze zou diep teleurgesteld zijn als ze erachter komt als ik het weer doe
Ben jij dokter of zo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Bedenk trouwens ook dat de nicotineverslaving binnen een paar dagen fysiek voorbij is. Daarna vraagt je lichaam nergens meer om. Dan is het een kwestie van geestelijk volhouden, wat een stuk makkelijker gaat als je hersens niet meer om nicotine vragen.
Dus ik moet nu weer beginnen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
regel 1: stop nooit voor een ander.
Zeer goed onderbouwd allemaal. Keep going!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:09 schreef Michielos het volgende:
ey gup, je geeft zelf al toe dat je er zin in hebt. Waarom vechten ertegen? ik bedoel.. dood gaan we allemaal toch? Wat maakt 1 zo een sigaret dan uit? De een komt onder een trein, de ander rookt. Besides , we kennen allemaal wel die opa van 87 die nog graag rookt. Ik zeg: gewoon doen wat je pleziert en naar jezelf luisteren.
Je gaf het zelf al aan dat je een sig wil.. nou geen problemen mee! Steek er gewoon eentje op.
De reden dat je het hier post is omdat je graag steun zoekt. je voelt lichte spanning e.d. Maar waarom eigenlijk? Als jij graag wilt roken, doe dat dan gewoon.. we gaan immers allemaal dood.
grijp alles maar aan om je verslaving in stand te houden.quote:
lees mijn post hierboven.. je wilt eigenlijk helemaal niet stopppen.. en waarom ook eigenlijk. het is veel te lekker.quote:
Nee want dat zou ik zonde vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grijp alles maar aan om je verslaving in stand te houden.
Echt, de domheidquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:14 schreef Michielos het volgende:
en dood gaan we allemaal dus.
Humor -10quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:14 schreef wise het volgende:
Dan zuig je maar ergens anders aan.
Aan de tepel van je moeder bijvoorbeeld
das niet zo bestquote:
je kunt wel zeggen dat je van roken dood gaat (onder auto komen , ga je ook dood van)..quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je bent ook minder vatbaarder voor verkoudheden als roker.
quote:Rokers worden gemiddeld twee keer zo vaak getroffen door een verkoudheid dan niet rokers.
Rook verbodquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:23 schreef Niliss het volgende:
TS moet nog maar is bekijken of die het weekend overleeft, naar de kroeg waar mensen gezellig zitten te ouwehoeren over van alles en nog wat onder het genot van een biertje en een peukie
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
terrasjes.... duvel..... sigaretje
je bent je al aan het indekken... steek er eentje op man.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Gupje het volgende:
Maar als ik het weekend overleef dan blijf ik volhouden
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
je bent je al aan het indekken... steek er eentje op man.
ok enough met de crap. gewoon kappen met die hap gupke
Negeer die beïnvloeding van de vorige pagina's maar.. GO FOR IT
ik heb 5 jaar gerookt en ben ook in 1x gestopt
you can do it
Dit mag ik graag lezen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:33 schreef Rensjebree het volgende:
* Rensjebree leeft met TS mee!
ik ben ondertussen als 8 dagen gestopt !
Na 10 jaar roken !
En ik Voel me goeeeeeeeeeeeed !
Zo wil ik niet eindigenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:29 schreef Niliss het volgende:
Vorige week een dappere poging gewaagd om te stoppen. Ik kwam op drie dagen, lichtelijk gesneuveld in het weekend. Nu rook ik weer en zit 1 neusgat dicht
!
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:44 schreef DoctorB het volgende:
Roken is voor paupers.
Kun je je de journaalitems nog herinneren van die lui die in een cafe protesteren tegen het rookverbod. Zie je ze voor je, die ouwe verlepte wijven en baasjes met een kunstgebit en een sigaret in de neus (want ik ben wel 60 maar nog steeds grappig..) en allemaal met een kraakstem en dubbele tong zinnen maken die bol staan van de fouten om te zeggen dat ze echt wel blijven roken lalalalala.
Wil je DAAR bijhoren?
Nee, natuurlijk niet. Gewoon geen sigaret meer opsteken.
Nee! Aan die onzin ga ik niet mee doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:44 schreef Apekoek het volgende:
super smokert kopen om sigaretten verlangen te onderdrukken?
[ afbeelding ]
En Mad Men gekeken!quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
Bijna vier maanden gestopt, na 27 jaar fiks roken. Als ik het kan, kan iedere malloot het.
Als trouwe Lucky Strike aanhanger.quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:50 schreef Jumparound het volgende:
Hup Gup!
9 oktober 2006 gestopt na 12 jaar roken, geen sigaret meer aangeraakt
[
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:44 schreef DoctorB het volgende:
Roken is voor paupers.
Kun je je de journaalitems nog herinneren van die lui die in een cafe protesteren tegen het rookverbod. Zie je ze voor je, die ouwe verlepte wijven en baasjes met een kunstgebit en een sigaret in de neus (want ik ben wel 60 maar nog steeds grappig..) en allemaal met een kraakstem en dubbele tong zinnen maken die bol staan van de fouten om te zeggen dat ze echt wel blijven roken lalalalala.
Wil je DAAR bijhoren?
Nee, natuurlijk niet. Gewoon geen sigaret meer opsteken.
Ik bouw hier nog steeds opquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef Blokhut het volgende:
Nog een paar dagen, dan gaat die drang wel weg. Het is echt de meest achterlijke gewoonte die ik ooit gehad heb, en als je er eenmaal vanaf bent besef je pas hoe debiel dat roken eigenlijk is (tenminste, voor zover het een gewoonte is). Bovendien ga je meer proeven, houd je meer geld over en heb je geen gehuil meer aan je broek van al die mensen die het vies vinden.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:50 schreef Jumparound het volgende:
9 oktober 2006 gestopt na 12 jaar roken, geen sigaret meer aangeraakt
Gelukkig! Nog 14 jaar en 8 maanden en ik ben eindelijk de normale man die ik altijd had willen zijnquote:After 15 years - After 15 years person who once was chain smoker leads a healthy life as a normal man who has never smoked.
alleen nog een paar corrigerende operaties her en derquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig! Nog 14 jaar en 8 maanden en ik ben eindelijk de normale man die ik altijd had willen zijn.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef Gupje het volgende:
Ik ga het gewoon echt doen! Echt gaat me lukken
Zo te lezen is het een variatie op een lijstje wat ik niet meer terug kan vindenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waar heb je dit vandaan?Het klinkt nogal anti namelijk..
Nee hoor Gupje niet doen... het wordt alleen maar makkelijker..... geen centje pijn meer (nu ruim een maand gestopt na 25 jaar te hebben gerookt)quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Gupje het volgende:
Maar ik heb zin in een peuk dat is niet normaal![]()
Klacht: Zin in een peuk maar wil graag volhouden
Veel dingen klinken nogal overdreven / fake. Zoals bijvoorbeeld die kans op hartaanval na een aantal uur etc.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zo te lezen is het een variatie op een lijstje wat ik niet meer terug kan vinden
Het is inderdaad anti, maar dat is meestal het geval als iemand ergens mee stopt en andere mensen iets bij probeert te brengen
Ik hou volquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:15 schreef SaanBitch het volgende:
[..]
Nee hoor Gupje niet doen... het wordt alleen maar makkelijker..... geen centje pijn meer (nu ruim een maand gestopt na 25 jaar te hebben gerookt)
Ja net uur geleden afgekregenquote:
En nog zit je binnen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja net uur geleden afgekregen![]()
52 pagina's lang en stagebegeleider vond het zelfs een van zijn mooiste verslagen ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is er voor kwaad in, een man te zien die bezit neemt van een vrouw! Is het de bedoeling, dat de dieren meer vrijheid zullen genieten dan wij mensen?" - Pietro Aretino (⨂1492, Arezzo - † 1556, Venetië)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
En nog zit je binnen?![]()
OT: ik zou het vieren!Ja moet me werk nog wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die denken dat stage bestaat uit alleen een verslag maken
Blub
Dat en fokken toch?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja moet me werk nog wel doen![]()
Bij mij gaat een stageverslag altijd achterafquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja moet me werk nog wel doen![]()
Stage zal je verslag toch eerst ook moeten inzienquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:27 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Bij mij gaat een stageverslag altijd achteraf
Dat was ook een van de redenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:44 schreef Genius-F het volgende:
Je bent 20, als je het wilt moet je het nu doen.
En dat wil wat zeggen? m'n opa heeft ook longkanker gehad en niet van het roken.quote:
helemaal niets, maar het is ironisch dat cowboy kankercowboy werd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:52 schreef WEST het volgende:
[..]
En dat wil wat zeggen? m'n opa heeft ook longkanker gehad en niet van het roken.
Precies. Als argument niets waard, voor de ironie en het 'treffende voorbeeld' wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
helemaal niets, maar het is ironisch dat cowboy kankercowboy werd.
Obama niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:35 schreef Thomashorst het volgende:
Michael Jackson is ook gestopt met roken
Bikkel!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:26 schreef Gupje het volgende:
Gisteren zelfs een BBQ overleeft zonder te roken, dus ik ben trots op mezelf
True thatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:58 schreef Jumparound het volgende:
als het tot nu toe al goed is gegaa, waarom dan bang voor het weekend?
Stoppen met pleistersquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef F04 het volgende:
Gebruik je wel voldoende nicotinevervangende pleisters? Die dingen werken best wel lekker.
Tering, hoe zieligquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:49 schreef Gupje het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=ab9_1246385878
30quote:Op zondag 5 juli 2009 14:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Netjes Gup. Ik rook nu zo'n 4 jaar (ergens toen ik 15 was) en denk dat ik binnenkort er ook maar eens mee kap. Het word steeds minder leuk, en het lekkere is er voor mij ver af (elke dag 30 ofzo).
Ik werk fulltime bij een logistiek bedrijf als bijrijder (zelf nog geen rbw). Bijna iedereen rookt daar, dus er wordt in de wagen ook gerookt.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
30![]()
Ik rookte ook zo'n 6 jaar maar bij 5 á 9 op een dag was bij mij normaal
Ja, dan hou je toch geld over - voor andere dingenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik twijfel alleen wel eraan of je ook echt geld overhoudt als je stopt. Misschien als je het bewust apart legt, maar volgens mij geef je het anders net zo makkelijk aan andere dingen uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |