+ 1quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:34 schreef Rucebo het volgende:
Paola
Mannen op de maan is er eentje. Nog 5 te gaan.Twee anderen worden verfilmd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:56 schreef BasOne het volgende:
pffff
Kuifje op de maan
Kuifje in afrika
Kuifje de Reporter
Kuifje en de zonnebloem?
.... euh...
Raket naar de maan / Mannen op de maan is er eentje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:05 schreef BasOne het volgende:
Nope geen idee, ik heb een paar albums maar daar houd het mee op.
ow.. Raket naar de maan hete hetmet die rood wit geblokte, klassiek model
Mannen op de maannope, niet van gehoord
Is dat hetzelfde album?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Raket naar de maan / Mannen op de maan is er eentje.
Misschien was het vraag niet helemaal duidelijk: het is 1 verhaal, maar verspreid over 2 albums. Vervolgverhalen dusquote:
Het geheim van de Eenhoorn & De schat van Scharlaken Rackham. Nog eentje, dan zijn we erquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef BasOne het volgende:
oeh oeh iets met eenhoorn?
Schat van de eenhoorn?
Ik trek dadelijk de bergkast open en ga rauzen door de dozen op zoek naar m'n strips
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef BasOne het volgende:
![]()
Kuifje en de vals zingende opera zangeres de musical?
Nu je het zegt de Rackham komt me wel bekent voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het geheim van de Eenhoorn & De schat van Scharlaken Rackham. Nog eentje, dan zijn we er.
[..].
Het is niet druk hier zeg, of heeft niemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |