De Amoreuze Amazone?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
En die waarin Suske een Superconstellation aan de grond moet zetten. Kan weer niet op de titel komen
* Gaat naar zolder om titel te zoeken *quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
En die waarin Suske een Superconstellation aan de grond moet zetten. Kan weer niet op de titel komen
Nee, volgens mij niet.quote:
Inderdaad, op een gegeven moment werden ze mij ook te moralistisch.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:12 schreef BasOne het volgende:
Ik heb ze tot deel 240 geloof ik, nog een paar losse delen daarna maar ik ben opgehouden ze te verzamelen na mark verhagen ermee kapte, en ze begonnen me een beetje heel erg moralistisch te worden... en 7,50 per stuk
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
1) O Cristo Redentor - Boekarest
2) Karlův Most - Praag
3) Brandenburger Tor - Berlijn
4) Hősök Tere - Budapest
5) Hakotel Hama'aravi - Tel Aviv
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vervang Boekarest door Rio de Janeiro.
De Gouden Cirkel, met nog vrij oude (en erg mooie) tekeningen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dat was dus De Wilde Weldoenerquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Inderdaad, op een gegeven moment werden ze mij ook te moralistisch.
In het album dat ik bedoel reisden ze per Superconstellation de wereld rond op zoek naar een medicijn o.i.d. Moet een ouder album zijn: uit de tijd dat de Superconstellation een supermodern vliegtuig was.
Had de post waar je nu op reageert nog niet gelezen, maar nu weet ik zeker dat het de Gouden Cirkel is. De Wilde Weldoener is er nog eentje waar Lambiek rijk wordtquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat was dus De Wilde Weldoener
Hij was al voorbij gekomen
Beide zijn geschreven en getekend terwijl Willy met een constelation een wereldreis maakt, dus kan best dat het de Gouden Cirkel is, ik kan me die even niet voor de geest halenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had de post waar je nu op reageert nog niet gelezen, maar nu weet ik zeker dat het de Gouden Cirkel is. De Wilde Weldoener is er nog eentje waar Lambiek rijk wordt
Nope, ik sta droog.quote:
De Wilde Weldoener is het inderdaad niet, De Gouden Cirkel zou goed kunnen. Als de temperatuur tot een acceptabel niveau gedaald is waag ik me wel weer eens op zolder.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had de post waar je nu op reageert nog niet gelezen, maar nu weet ik zeker dat het de Gouden Cirkel is. De Wilde Weldoener is er nog eentje waar Lambiek rijk wordt
+ 1 (klaagmuur)quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Jeruzalem?
Die drank is zeer succesvol geïntegreerd in Nederland, in Duitsland wordt het als digestief ingeschonken.quote:
Alleen als-ie ijskoud is!quote:
Beatles? Verder geen idee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:54 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, als je niet voor The Stones was, was je voor die andere band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |