quote:
Ik zei er dan ook niets van, reageer nu alleen op je reactiequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prima. Maar wat ik probeerde te zeggen is dat je ook je bezwaren anders kan mededelen of gewoon niks zeggen. Als dit soort vragen niet mogen moet dat aangegeven worden. Alleen wordt het dan wel steeds meer triviant ipv een quiz.
Nee dat klopt maar ik wou nog even wat verduidelijken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zei er dan ook niets van, reageer nu alleen op je reactie
Persoonlijk ben ik ook meer voor triviant vragen, ook omdat er dan wat meer snelheid inzit, maar ieder zijn meug zei de zeug.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prima. Maar wat ik probeerde te zeggen is dat je ook je bezwaren anders kan mededelen of gewoon niks zeggen. Als dit soort vragen niet mogen moet dat aangegeven worden. Alleen wordt het dan wel steeds meer triviant ipv een quiz.
Ik vind dergelijke het spannenstquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind er om eerlijk te zijn weinig charmants aan, dat soort vragen laat ik ook meestal liggen.
Kijk het gaat me er niet om dat dat type vraag niet zo populair is maar ik vond dat er op een lullige manier gereageerd werd. Zoals de_hertog deed gewoon de vraag laten gaan kan ook. Ik weet nu dat dit soort vragen bij veel users niet populair is en daar zal ik op proberen te letten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:09 schreef steekbal het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik ook meer voor triviant vragen, ook omdat er dan wat meer snelheid inzit, maar ieder zijn meug zei de zeug.
Ja, helaas voor mij, zit op mijn werk en doe dit er tussendoor als afleiding, heb dan geen tijd om zo'n vraag helemaal te volgen of uit te pluizen. Deze duurt ook alweer zooooo langquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke het spannenst
Wie weet het laatste antwoord, wie gaat er met het punt vandoor, ben ik het of word er voor m'n deur gescheten
Ik stel dat soort vragen ook veel
Btw, Heeeere's BasOne
Dat is precies wat ik er nou ook zo leuk aan vind. De kans dat je hem net mist.... Onbetaalbaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke het spannenst
Wie weet het laatste antwoord, wie gaat er met het punt vandoor, ben ik het of word er voor m'n deur gescheten
Ik stel dat soort vragen ook veel
Btw, Heeeere's BasOne
Werken moet jequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:14 schreef steekbal het volgende:
[..]
Ja, helaas voor mij, zit op mijn werk en doe dit er tussendoor als afleiding, heb dan geen tijd om zo'n vraag helemaal te volgen of uit te pluizen. Deze duurt ook alweer zooooo lang
Hey Nonniquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik er nou ook zo leuk aan vind. De kans dat je hem net mist.... Onbetaalbaar.
Hoi Bas
quote:
You make lots of sense!quote:Als je voor de punten speelt ben je imho verkeerd bezig, je moet voor de lol spelen, als je er geen lol in hebt, dan is het niet leuk.... euh.. does that make any sense at all
Hoi Tongquote:
En CUquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ziekte van Crohn
Steekbal +1quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:52 schreef BasOne het volgende:
Geen merken?
Een Pint
Een Stein
Een pils
Een Vaasje
Een Fluitje
5 soorten
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:02 schreef BasOne het volgende:
Nicolas Cage in Leaving Las Vegas
Maar natuurlijk Robquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:07 schreef Robbiev85 het volgende:
delfs blauw?
dat dusquote:
Ach, je hebt altijd de foto's nogquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:16 schreef starla het volgende:
godverdomme!
bloedvraag, schijtvraag en biervraag gemist!
Hoi Starlaquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:16 schreef starla het volgende:
godverdomme!
bloedvraag, schijtvraag en biervraag gemist!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:16 schreef BasOne het volgende:
en de Crohn vraag... of was dat de schijtvraag?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Je dag kan nu al niet meer stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |