subklacht: geile jonge blonde sletjes die in korte rokjes / ring-bikini's en high heels, mooi opgemaakt haar naar het strand geaan kan ik niet bij
nog een subklacht: die chickies zijn rijp en worden door een geluksvogel/mafketel/oude buurman van 45/marukk of surinamer/witte mooiboy geneukt maar niet door mij
niet door mij! GODVER DE GODVER DE GODVER DE GODVER TO HELL WITH MARRUKS/SURINAMERS EN WITE MOOIBOOYS!
heksehiel:Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk. P.F:Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
heksehiel:Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk. P.F:Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Betalen voor het strand? . Je hebt dus geen, wat zou het zijn, 2 euro? .
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende: Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
als je geen geld hebt zal je ze toch niet kunnen playen je weet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.