Net als dit soort topicsquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef borisz het volgende:
Het is lekker warm weer, soms iets te heet. De mussen vallen nog net niet van het dak, maar dan zie je alsnog mensen met een sjaal om![]()
.
Dat zou echt verboden moeten worden met dit weer.
Het einde moet zijn: Geejgeejgeejquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:58 schreef DoctorB het volgende:
erop letten wat andere mannen aan hebben ---> UhUhUhUhULTRAGEEJ
Hier ook zo eentje.Liep gister nog in een dikke donsjas. Vriend van me vertelde dat mensen die psychotisch zijn geen warmte of kou voelen. Zit wel wat in eigenlijk...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het einde moet zijn: Geejgeejgeej
Ik zie soms zwervers met blikken bier en hun dikke winterjas langslopen
Dan heb je me zusje gezien denk ik. Trouwen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:18 schreef Butterfly91 het volgende:
Gisteren zag ik iemand met een jas helemaal tot boven dichtgeritst
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:58 schreef Sanderrrr het volgende:
Sjalen dragen is sowieso een teken van homoseksualiteit
inddquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef Quir het volgende:
Binnen voor de opmerking over de spelfout!
Dat ushanka zeg je gewoon omdat mensen aan je gaan vragen: "Wat is een Ushanka ?"quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef Mriya het volgende:
Ik zie regelmatig een jongen die een winterjas aan heeft, en een Ushanka opheeft.
Dat 'Russische muts' zeg je gewon omdat mensen aan je gaan vragen: "Wat voor Russische muts?"quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat ushanka zeg je gewoon omdat mensen aan je gaan vragen: "Wat is een Ushanka ?"
Zeg toch gewoon russische muts
Dit jaar ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:53 schreef Ole het volgende:
Ben je door de hitte bevangen borisz?
Vorig jaar waren er ook nog een hoop mensen die met Uggs liepen met dit weer!
Het was een manquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan heb je me zusje gezien denk ik. Trouwen?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat ushanka zeg je gewoon omdat mensen aan je gaan vragen: "Wat is een Ushanka ?"
Zeg toch gewoon russische muts
"Ja, want ik woon in Oman waar het gemiddeld 82 graden is, dus jullie stellen je aan!"quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die klagen over dit weer!!! Het is fucking fris, frusti's.
Inderdaad, wereldvreemde frusti'squote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
"Ja, want ik woonde in Oman waar het gemiddeld 82 graden is, dus jullie stellen je aan!"
bekentquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef Mriya het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik dacht dat een Ushanka toch behoorlijk bekent was. En als je niet weet wat het is, zoek je het toch lekker op google, zoals jij ook gedaan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |