Weer niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vergat een werkwoord.
Nu zie ik het wel.![]()
Was dat hem?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer niet.
[..]gisteren, [..] in plaats van gisteren
Ja. Het resultaat was een nette +10 op Gouda. Want tja, je ongelijk toegeven en de ic de goederentrein laten inhalen in Woerden (prima gelegenheid) of Oudewater (beetje laat, maar ok) kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een faalhazen.![]()
Zo blijf je maar met 70-80 achter een cargotrein sjokken.
Belgen kunnen niet nadenken, sorry.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef James1988 het volgende:
Hadden ze die dingen niet ook in België kunnen gebruiken? Dat was mooier geweest dan die foeilijke Peerdsbostunnel:
[ afbeelding ]
WTF! IK dacht dat het alleen een muur was. Om luchtstromen te beperken zodat het autoverkeer erg geen last van zou hebben. Maar ze zijn bij het bouwen van die tunnel gewoon vergeten een gat te graven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef James1988 het volgende:
Hadden ze die dingen niet ook in België kunnen gebruiken? Dat was mooier geweest dan die foeilijke Peerdsbostunnel:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:48 schreef Fixers het volgende:
WTF! IK dacht dat het alleen een muur was.
Hopen dat hij snel volgegrafittiseerd wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Duvel het volgende:
Dat ding is zo zeldzaam lelijk. In Nederland hadden ze tenminste nog tegeltjes tegen dat ding aangekwakt, maar dit grijze beton, mên, hoe krijgen ze het voor elkaar!
Wel een ideaal oppervlak daar voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopen dat hij snel volgegrafittiseerd wordt
Misschien zijn de Belgen bang c.q. laf om de autorijder op de tenen te trappen c.q. onder de gordel te schoppen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef James1988 het volgende:
Op sommige plekken zit al graffiti.
In Nederland zou men overigens eerder geluidsschermen bouwen... het Nederlandse stuk van de hele HSL vind ik ook een stuk mooier dan het Belgische. In NL heb je allerlei geluidsschermen en viaducten enzo waar ze in België gewoon betonnen muren hebben weggezet.
Je ziet vanuit de trein straks dus ook gewoon helemaal niets meer zodra je België binnenkomt. Of je kunt iig niet naar auto's in de file kijken en hen uitlachen.
Toffe loc!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had nog wel een BOEM verwacht, toen die ketelwagon omkantelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |