Satan...quote:Nijmegen-Arnhem, Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Vrijdag 3 Juli 17:09
Oorzaak Tussen Nijmegen en Utrecht Centraal rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Whut?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben ik blij dat ik gisteren dat traject verreden in plaats van gisteren.
Ja, natuurlijk! Wou je anders een perronspoor bezet houden met een lege kolentrein?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:13 schreef Duvel het volgende:
Stel: je bent treindienstleider in Utrecht en je ziet twee treinen op je scherm die richting Woerden moeten: de ic naar Den Haag of die goederentrein met lege kolen- of ertsbakken. Wie geef je voorrang? De goederentrein natuurlijk, inderdaad, volkomen logisch.
Gisteren een rondje Amsterdam-Utrecht-Arnhem-Nijmegen-Venlo-Eindhoven-Utrecht-Amsterdam gemaakt.quote:
Reizigertje pesten, favoriete hobby van prutsrailquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:13 schreef Duvel het volgende:
Stel: je bent treindienstleider in Utrecht en je ziet twee treinen op je scherm die richting Woerden moeten: de ic naar Den Haag of die goederentrein met lege kolen- of ertsbakken. Wie geef je voorrang? De goederentrein natuurlijk, inderdaad, volkomen logisch.
En NOG ziet-ie het nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gisteren een rondje Amsterdam-Utrecht-Arnhem-Nijmegen-Venlo-Eindhoven-Utrecht-Amsterdam gemaakt.
Meteen moeten rennen voor mijn eerste IC, want die vertrok van een ander spoor.
Dan moet ie alsnog overstappen, want juist die trein stopt nu niet in dat gat genaamd Hoogeveen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef Brembo het volgende:
Laten we is even naar de biografie van Jan Mastwijk kijken, deze woont namelijk in - u raadt het al - Hoogeveen!
Wat zou natuurlijk ideaal zijn als Jan met de trein naar Den Haag zou kunnen uit Hoogeveen. Totaal verkeerd belang dus.
Oke maar in zijn gewenste situatie zou die dus kunnen overstappen in Amersfoort ipv Zwolle.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet ie alsnog overstappen, want juist die trein stopt nu niet in dat gat genaamd Hoogeveen.
Dan moet hij de schipholtrein nemen. Dan kan dat. Anders is het al Zwolle, dus hij moet niet miepen, zeker niet als hij in de spitsuren naar Rotterdam wil en in de Schipholtrein zit. Dan is het nu al twee overstappen, terwijl in de nieuwe situatie dat 1 wordt. Dus of het nadeel nu zo groot wordt ...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:55 schreef Brembo het volgende:
[..]
Oke maar in zijn gewenste situatie zou die dus kunnen overstappen in Amersfoort ipv Zwolle.
Weer niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vergat een werkwoord.
Nu zie ik het wel.![]()
Was dat hem?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer niet.
[..]gisteren, [..] in plaats van gisteren
Ja. Het resultaat was een nette +10 op Gouda. Want tja, je ongelijk toegeven en de ic de goederentrein laten inhalen in Woerden (prima gelegenheid) of Oudewater (beetje laat, maar ok) kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een faalhazen.![]()
Zo blijf je maar met 70-80 achter een cargotrein sjokken.
Belgen kunnen niet nadenken, sorry.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef James1988 het volgende:
Hadden ze die dingen niet ook in België kunnen gebruiken? Dat was mooier geweest dan die foeilijke Peerdsbostunnel:
[ afbeelding ]
WTF! IK dacht dat het alleen een muur was. Om luchtstromen te beperken zodat het autoverkeer erg geen last van zou hebben. Maar ze zijn bij het bouwen van die tunnel gewoon vergeten een gat te graven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef James1988 het volgende:
Hadden ze die dingen niet ook in België kunnen gebruiken? Dat was mooier geweest dan die foeilijke Peerdsbostunnel:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:48 schreef Fixers het volgende:
WTF! IK dacht dat het alleen een muur was.
Hopen dat hij snel volgegrafittiseerd wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Duvel het volgende:
Dat ding is zo zeldzaam lelijk. In Nederland hadden ze tenminste nog tegeltjes tegen dat ding aangekwakt, maar dit grijze beton, mên, hoe krijgen ze het voor elkaar!
Wel een ideaal oppervlak daar voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopen dat hij snel volgegrafittiseerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |