Weer niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vergat een werkwoord.
Nu zie ik het wel.![]()
Was dat hem?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer niet.
[..]gisteren, [..] in plaats van gisteren
Ja. Het resultaat was een nette +10 op Gouda. Want tja, je ongelijk toegeven en de ic de goederentrein laten inhalen in Woerden (prima gelegenheid) of Oudewater (beetje laat, maar ok) kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een faalhazen.![]()
Zo blijf je maar met 70-80 achter een cargotrein sjokken.
Belgen kunnen niet nadenken, sorry.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef James1988 het volgende:
Hadden ze die dingen niet ook in België kunnen gebruiken? Dat was mooier geweest dan die foeilijke Peerdsbostunnel:
[ afbeelding ]
WTF! IK dacht dat het alleen een muur was. Om luchtstromen te beperken zodat het autoverkeer erg geen last van zou hebben. Maar ze zijn bij het bouwen van die tunnel gewoon vergeten een gat te graven.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:34 schreef James1988 het volgende:
Hadden ze die dingen niet ook in België kunnen gebruiken? Dat was mooier geweest dan die foeilijke Peerdsbostunnel:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:48 schreef Fixers het volgende:
WTF! IK dacht dat het alleen een muur was.
Hopen dat hij snel volgegrafittiseerd wordtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:42 schreef Duvel het volgende:
Dat ding is zo zeldzaam lelijk. In Nederland hadden ze tenminste nog tegeltjes tegen dat ding aangekwakt, maar dit grijze beton, mên, hoe krijgen ze het voor elkaar!
Wel een ideaal oppervlak daar voor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopen dat hij snel volgegrafittiseerd wordt
Misschien zijn de Belgen bang c.q. laf om de autorijder op de tenen te trappen c.q. onder de gordel te schoppen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef James1988 het volgende:
Op sommige plekken zit al graffiti.
In Nederland zou men overigens eerder geluidsschermen bouwen... het Nederlandse stuk van de hele HSL vind ik ook een stuk mooier dan het Belgische. In NL heb je allerlei geluidsschermen en viaducten enzo waar ze in België gewoon betonnen muren hebben weggezet.
Je ziet vanuit de trein straks dus ook gewoon helemaal niets meer zodra je België binnenkomt. Of je kunt iig niet naar auto's in de file kijken en hen uitlachen.
Toffe loc!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had nog wel een BOEM verwacht, toen die ketelwagon omkantelde
Waar gaat het toch heen?quote:DOETINCHEM - In de nacht van vrijdag op zaterdag 4 juli ontving de politie rond 00:45 uur een melding over een vechtpartij bij het station van Doetinchem. Twee mannen zijn aangehouden op verdenking van mishandeling van twee machinisten.
In de trein tussen Didam en Doetinchem sprak één van de machinisten een groep jongeren aan op het feit dat er aan de noodrem getrokken was. De groep jongeren ontkende en stelde zich dreigend op tegenover de machinist, die besloot verder te rijden richting Doetinchem. Op het station aangekomen stond een andere machinist te wachten om de trein over te nemen van zijn collega. Toen de jongeren de trein verlieten werd deze machinist zonder aanleiding door twee van hen belaagd, waarbij hij werd geslagen en geschopt. Zijn collega schoot te hulp en kreeg ook enkele klappen. De gealarmeerde politie kwam ter plaatse en hield op aanwijzing van de machinisten de twee jonge mannen aan die hen mishandeld hadden. Zij zijn meegenomen naar het politiebureau en ingesloten voor nader verhoor.
anarchie ?quote:
En dat te bedenken dat Nederland heeft meebetaald aan het Belgische deel van de HSL, omdat Nederland hem wilde bundelen met de snelweg...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaaf wel. Een tunnel onder niks doorKost vast geen geld of zo
Slim geregeld toch van de Belgen, we betalen mee aan hun HSL, we baggeren de Wester-Schelde voor hen uit, en de Scheldetunnel leggen we helemaal zelf aan zonder Belgische bijdrage.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:23 schreef KapiteinT het volgende:
En dat te bedenken dat Nederland heeft meebetaald aan het Belgische deel van de HSL, omdat Nederland hem wilde bundelen met de snelweg...![]()
Tsja, de Belgen wilden niet meer betalen om er een mooier ding te hebben... hun schuld dus. Dat NL bijbetaalde voor de extra constructiekosten is al absurd te noemen, maar nog enigszins begrijpelijk. Maar dan ook nog verwachten dat we het net zo mooi als in NL aanleggen?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:23 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat Nederland heeft meebetaald aan het Belgische deel van de HSL, omdat Nederland hem wilde bundelen met de snelweg...![]()
Wij zijn dus deels schuldig aan dat... ding...
Sorry, ik zit al in tempodwangquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef dennistd het volgende:
te koop: kruidvatkaartje, komend weekend nog geldig. prijs: 12.50 incl. verzenden
was van plan hem komend weekend op te maken, maarja, toen kwam er een goed Formule 1-aanbod dat ik niet kon laten schietenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry, ik zit al in tempodwang(moet er nog 2 opmaken)
voor de metro online moet je inloggen, daarom c/p'de ik het evenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:34 schreef Guppyfriend het volgende:
copy+paste![]()
een linkje was ook leuk geweest... op een metro halen op het station, heb je er ook nog een kekke foto bij
omdat ik geen zin had om ze enters eruit te halenquote:
Wat heeft Frank Sinatra er mee te maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |