Tussen 21 en 5 wel, dat doet de bussjoof.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 02:08 schreef Horloge het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iemand die betaalt voor de Zuidtangent? Je wordt toch nooit gecontroleerd...
Met een vrije kruising in Wierden zeker?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:32 schreef dennistd het volgende:
Vanmorgen in de TC Tubantia: gedeputeerde Overijssel wil Almelo-Zwolle verdubbelen en elektrificeren. Ook zouden er vier treinen per uur moeten gaan rijden. Kosten: tientallen miljoenen, en hij heeft er al 25.
4e in drie dagen inderdaad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef TommyGun het volgende:
Hoeveelste in Brabant deze week?
02-07 20:49
Helmond
Deurneseweg
Persoon onder de trein 821 870 ovd en lifeliner
20:51 - ll3/mmt onderweg
20:57 - NS: Tussen Helmond en Deurne voorlopig geen treinen, later meer informatie.
En een InterCity-stopquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met een vrije kruising in Wierden zeker?
Allemaal springers?quote:
Hoezo raar verhaal? Jij denkt aan een complot of zo? Kredietcrisis, zomermoeheid, toeval... Vier is nu ook weer niet zo'n enorm hoog getal, helaas..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal springers?Op 4 verschillende plekken? Begint wel een beetje een raar verhaal te worden....
Oh tering nee hè. Ik heb even problemen om onder woorden te brengen wat ik er van vindt dat de Tweede Kamer zich uitlaat over dit soort zaken, maar jullie zullen begrijpen dat ik niet overloop van enthousiasme.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een InterCity-stopWat Hoogeveen krijgt, moet Wierden natuurlijk ook
Het zijn terroristen, het is een complot, etc.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat niet, meer iets als "men brengt elkaar op ideeën"
Dacht ik ook, maar ik ga vaak na negen uur 's avonds nog met de 300/310 en ze hebben mij nog nooit gevraagd om een vervoersbewijs. Op internet staat ook dat dat rolluik naar het laatste deel dichtgaat na 21, maar in de praktijk kun je nog gewoon achterin instappen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tussen 21 en 5 wel, dat doet de bussjoof.
Dat komt er zowiezo alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met een vrije kruising in Wierden zeker?
Klopt, alleen bij de nachtbus moet je betalen (6 euro!) bij de chauffeur. En over dat controleren: er wordt best wel eens gecontroleerd hoor. Altijd leuk: in Schalkwijk stappen allemaal Turkse en Marokkaanse mensen in, en bij de volgende halte komen er controleurs binnen. Allemaal op de bon.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:32 schreef Horloge het volgende:
Misschien dat ze pas echt controleren als het nachttarief ingaat...?
Je bent verder gekomen dan ik, na 2.12 minuten had ik het al wel gehad met het 3d vehikel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef dennistd het volgende:
Leuk dat plan van Wierden, ze maken alleen een grote fout:
[ afbeelding ]
Lekker snugger een overweg in het midden van het perron
Zometeen hebben we een treinsoort in Nederland, de sprinterquote:
Toch welquote:
Geweldig gedaan, Mastwijk. Chapeau. Maak je vrienden meequote:Hoogeveen houdt de intercity-stop. De Nederlandse Spoorwegen leggen zich neer bij het duidelijke nee vanuit Den Haag.
Dat betekent dus nog steeds die ontoereikende 3 treinen per uur, en niet (wat veel logischer en verstandiger geweest was) 2 stoppers en 2 IC's per uur.quote:De huidige dienstregeling zal daarom de komende jaren gehandhaafd blijven, volgens woordvoerder John Krijgsman van de NS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |