we hebben voldoende doelpunten gemaakt hoor. alleen veel te veel tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Alleen waren die vier spelers er vorig jaar ook al en konden ze niet opscoren tegen de dramatische verdediging en/of konden niet aan de verwachtingen voldoen.
Ach als Ajax goed draait kan dat makkelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dat zie ik Cvitanich dus ook niet doen.
Ik hoop het ook van harte. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach als Ajax goed draait kan dat makkelijk
Dat sowieso. Het is verre van realistisch om te denken dat iemand op zijn 27e die ook naar de Serie A of PL kan gaan, nu snel besluit naar Ajax te gaan zonder alle voorstellen van geïnteresseerde clubs aan te horen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:31 schreef Jasza het volgende:
Onyewu is echt een baas maar denk dat ie niet komt.
Dat moet nog maar blijken. Leonard was bij Standard een gewaardeerde kracht, we weten hoe het hem verging bij Feyenoord.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:32 schreef thewishmaster het volgende:
Onyewu maakte echt een hele goede indruk inderdaad, als we gewoon eerlijk zijn geven we toe dat hij veel te goed is voor de Nederlandse competitie.
Voor zover ik weet zijn er helemaal geen clubs uit de allergrootste competities die hem willen. Zelfs de kleintjes uit de PL kiezen voor andere spelers.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is verre van realistisch om te denken dat iemand op zijn 27e die ook naar de Serie A of PL kan gaan, nu snel besluit naar Ajax te gaan zonder alle voorstellen van geïnteresseerde clubs aan te horen.
Waren toch wel wat clubs die qua financien groter zijn dan Ajaxquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er helemaal geen clubs uit de allergrootste competities die hem willen. Zelfs de kleintjes uit de PL kiezen voor andere spelers.
Zonder verdediger erbij krijg je er ook zo'n 50 tegen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
Als Suarez er 20 maakt, Sulejmani 12, Aisatti 10 (hoewel zijn aantal goals per seizoen uit het verleden dit niet eens benadert) en Cvitanich 12 kom je al een heel eind.
Ik hoop voor hem dat hij een mooie club vindt!quote:
alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:28 schreef DurQ het volgende:
Vennegoor is nu trouwens ook transfer vrij
Moet ook niet vergeten worden dat Newcastle een onwijze kutclub is. Niemand slaagt daar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Onyewu is gewoon mislukt bij NUFC, moet niet vergeten worden.
Lijkt me sterk!!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Werk jij tegenwoordig voor Ajax? Misschien wordt die jongen al langere tijd gescout door Ajax.
Ik kan je melden dat hij nooit naar Ajax zal gaan.quote:
Ik kan je ook melden dat, op een paar nitwits na, geen enkele Ajacied met gezond verstand Jantje Elleboog ons veld nog verder willen zien omploegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat hij nooit naar Ajax zal gaan.
Was hij 2 maandjes terug niet in de tram/metro gespot in Amsterdam? Opweg naar de onderhandelingenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn dat je ons gerust stelt. Kan ik dit zwart op wit krijgen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
pak pen en papier en leef je uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Fijn dat je ons gerust stelt. Kan ik dit zwart op wit krijgen?
En toch zegt iets in me dat Vennegoor of Van Nistelrooij de nieuwe spits van Ajax gaat worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |