Anders lees je ff terug dan zie je dat ik dat al de hele tijd roepquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bullshit. Die 7 miljoen is op basis van prestaties, geen garantie. Dus dat verhaal over termijnen is niet relevant.
Nee natuurlijk niet. Als je bijna iedereen hier moet geloven is alleen Ajax de slimme partij geweest. En is alles gegarandeerd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?
Wss loopt de prestatie voor de periode waarvoor Huntelaar heeft getekend, ongeacht of hij bij Real speelt of niet. Ik weet zo niet hoe lang dat is....quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als je bijna iedereen hier moet geloven is alleen Ajax de slimme partij geweest. En is alles gegarandeerd.
Ik hoop een van Snoquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
2 jaar terug kocht me neefje een shirt met davids 2 dagen later brak hij zijn been.
Vorig jaar een shirt van Gabri, bijna het hele seizoen geblesseerd geweest.
Ben benieuwd wie hij dit jaar koopt:
Alle shirts van Feyenoordquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
2 jaar terug kocht me neefje een shirt met davids 2 dagen later brak hij zijn been.
Rommeldahlquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:53 schreef Loserkid het volgende:
met het enige probleem dat Real er zelf voor kiest om hem van de hand te doen. kunnen ze huilen wat ze willen.. maar gemaakte afspraken vervallen daardoor niet ineens. hadden ze hem maar niet moeten kopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zou het andersom ook niet goed dichtgetimmerd zitten? Denk je dat Real zou willen betalen aan een club voor een speler die ze niet meer hebben?
Waarom kunnen wij dat nietquote:'Niet normaal', zo kwalificeerde Michel Platini het gedrag van Real Madrid op de huidige transfermarkt. De Koninklijke besteedde de laatste maand circa 210 euro om vier spelers in te lijven: Kaká , Cristiano Ronaldo, Raúl Albiol en Karim Benzema.
[...]
Hoe kan je in godsnaam hopen dat een eigen speler geblesseerd raakt...quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam hopen dat een eigen speler geblesseerd raakt...
Je bedoelt dat ie dit seizoen gewoon voor Ajax voetbalt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef bloodysunday het volgende:
Luque heeft salaris in moeten leveren voordat mensen zeiken over z'n salaris.
Ja die is pas prachtigquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Vooral dat kleine tikje dat hij opzij geeft, wat nog even wordt herhaald in een extra trage close-up replay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |